سایت

افزونه پاپ آپ وردپرس

افزونه پاپ آپ وردپرس افزونه ای است که از طریق آن می توان صفحات شناوری را برای جلب توجه کاربر به مطلبی خاص در سایت های وردپرس ایجاد نمود. اغلب کاربران نگاهی گذرا به مطالب سایت شما خواهد داشت، بنابراین اگر تمایل دارید تا مطلبی بیشتر از سایر مطالب مورد توجه قرار گیرد، یا حتی اگر قصد دارید با جملات کوتاه آنان را تشویق به گذراندن زمان بیشتر در سایت خود نمایید، بایستی این مطالب و جملات را به شیوه متفاوتی ارائه کنید.

شیوه ارائه مطلب باید جذاب بوده و قادر باشد ذهن کاربر شما را برای چند ثانیه درگیر نماید. یکی از بهترین این شیوه ها، می تواند استفاده از افزونه پاپ آپوردپرس باشد. بار ها تجربه کرده اید که در سایت های مختلف، پنجره ای برای تبلیغ، ارائه خبر، هشدار، معرفی یک شرایط ویژه فروش، نظرسنجی، درخواست ایمیل و … در برابر شما باز می شود و برای چند ثانیه نظر شما را به خود جلب می کند.

اگر از سایت وردپرس استفاده می کنید و قصد دارید به این روش، مطالب را به کاربران خود انتقال دهید شما به یک افزونه پاپ آپ در وردپرس نیاز دارید.

افزونه پاپ آپ وردپرس رایگان یا پرمیوم ؟

اگر قصد دارید یک افزونه پاپ آپ وردپرس بر روی سایت خود انتخاب کنید، لازم است تا از میان انواع افزونه های پاپ آپ با نسخه های رایگان و پرمیوم، افزونه مناسب و مورد نیاز خود را بیابید. افزونه پاپ آپ منتخب شما، اغلب دارای دو نسخه رایگان و پرمیوماست. معمولا نسخه های رایگان امکانات محدود تری در مقایسه با نسخه های پرمیوم دارند.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه پاپ آپ لایه ای

ممکن است نسخه رایگان بسیاری از افزونه ها، برای شما کافی باشد. بنابراین قبل از تصمیم، امکانات نسخه های منتخب افزونه پاپ آپوردپرس مورد نظر خود را بررسی کنید. برای مثال باافزونه وردپرس popup builder که یکی از بهترین افزونه ها محسوب می شود، شما می توانید با نسخه رایگان یک طراحی خوب برای پاپ آپ خود داشته باشید و جزییات رفت و آمد آن را نیز تنظیم کنید.

نسخه رایگان افزونه پاپ آپوردپرسmodal window تنها اجازه ساخت سه پاپ آپ را به شما می­دهد اما مزیت آن این است که کار با آن بسیار راحت است و می توانید بسیار سریع پاپ آپ مورد نیاز خود را بسازید.

 

کدام افزونه پاپ آپ وردپرس مناسب شماست؟

اگر تصمیم به نصب افزونه پاپ آپ وردپرس دارید، یکی از سخت ترین مراحل انتخاب افزونه مناسب از میان لیست بلندی از انواع افزونه های پاپ آپ وردپرس با انواع امکانات است.

قبل از انتخاب افزونه مناسب، پیشنهاد می کنیم فهرستی از امکانات مورد نیاز خود تهیه کنید تا انتخاب برای شما راحت تر باشد. برای مثال اگر قرار است در سایت خود از انواع فرم ها استفاده کنید بهتر است از افزونه پاپ آپ وردپرسی استفاده کنید که با افزونه فرم ساز شما یا اغلب افزونه های فرم ساز رایج سازگار باشد. برای مثال افزونه popup maker دارای این مزیت است.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
بهترین افزونه پاپ آپ وردپرس

در صورتی که اغلب کاربران شما، با استفاده از گوشی های همراه از سایت بازدید می نمایند، ممکن است افزونه پاپ آپ وردپرس مناسب برای شما، افزونه popup by supsystic باشد. این افزونه امکان سفارشی سازی پاپ آپ را برای شما فراهم آورده و سازگاری خوبی با سیستم های گوشی همراه دارد. اما در صورتی که به یک افزونه پاپ آپوردپرس ساده و کم حجم نیاز دارید که تنها در هنگام خروج از سایت، پیغامی را به کاربران شما نشان دهد، بهترین افزونه برای شما، افزونه Exit popup  می باشد.

اگر نیاز به افزونه پاپ آپی دارید که به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی کنید باید به دنبال افزونه پاپ آپ فارسی وردپرس باشید.

افزونه پاپ آپ وردپرس حرفه ای

اگر برنامه های متنوعی برای سایت خود داریدکه اجرای آنان نیازمند استفاده از افزونه پاپ آپ وردپرس از نوع حرفه ای و پیشرفته است، افزونه layered popups یکی از بهترین گزینه هاست.

این افزونه پاپ آپ وردپرس امکانات متنوعی دارد و شما میتوانید با استفاده از آن هزاران پاپ آپ متنوع بسازید و برای پاپ آپ های خود شرایط همچون لایک اجباری و … تعریف کنید. پاپ آپ های ساخته شده با این افزونه قابلیت کپی شدن و استفاده در سایت های دیگر را نیز دارا می باشند. این افزونه از به اشتراک گذاری در انواع شبکه های اجتماعی به خوبی پشتیبانی می کند.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه فرم پاپ آپ وردپرس

بنابراین افزونه پاپ آپ وردپرس مناسب کاملا بستگی به نیازهای شما دارد. بهتر است قبل از انتخاب و نصب افزونه های مختلف، به دقت امکانات هر یک از افزونه ها را بررسی کنید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button