سایت

افزونه پاپ آپ ساده

افزونه پاپ آپ ساده اما حرفه ای

شما برای مدیریت سایت خود، دیر یا زود به پاپ آپ ها نیاز خواهید داشت. دانلود و استفاده از افزونه پاپ آپ ساده، در اولویت بسیاری از مدیران سایت هاست. افزونه پاپ آپ ساده، افزونه است که سبک است و سایت شما را سنگین نمی کند. از طرفی کاملا کاربردی است و شما می توانید انواع پاپ آپ های مورد نیاز خود را با آن بسازید.

اصلی ترین مشخصه افزونه پاپ آپ ساده، سادگی کار با آن است. در انتخاب افزونه پاپ آپ، باید به این موضوع توجه کنید، که شما برای جلب توجه کاربر، به پاپ آپ های جذاب نیاز دارید؛ بنابراین علاوه بر سهولت کاربری و سبک بوده به امکانات افزونه نیز برای ساخت پاپ آپ های زیبا توجه کنید.

افزونه layered popups یک افزونه پاپ آپ کاربردی است که می توانید بسیار راحت از آن استفاده نمایید. این افزونه قابلیت های متعددی دارد که در عین سادگی می تواند امکان ساخت پاپ آپ های متمایز و زیبا و لایه ای را نیز برای شما فراهم نماید. افزونه layered popups یک افزونه پاپ آپ ساده اما حرفه ای است.

بهترین افزونه پاپ آپ وردپرس برای حرفه ای ها
بهترین افزونه پاپ آپ وردپرس برای حرفه ای ها

افزودن لایه های مختلف به سایت با یک افزونه پاپ آپ ساده

شما برای داشتن سایت زیبا و جذاب برای کاربر نیاز دارید تا سایت خود را به صورت لایه ای طراحی کنید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه پاپ آپ فارسی وردپرس

با افزودن یک محتوا در خصوص بخشی از سایت خود، توضیح اضافه ارائه کنید یا با یک انیمیشن محصول مشخصی را تبلیغ کنید. به احتمال زیاد تصور می کنید امکان ساخت سایتی با این مشخصات با افزونه پاپ آپ ساده وجود ندارد و برای این کار نیاز به افزونه حرفه ای دارید و از طرفی طراحی سایت های لایه ای با افزونه های پاپ آپ حرفه ای، نیاز به صرف زمان و آموزش های طولانی دارید.

افزونه layered popups یک افزونه پاپ آپ ساده اما حرفه ای است. شما می توانید با افزونهlayered popups لایه های مختلف، متن، تصویر، ویدیو، انیمیشن و … را به سادگی به سایت خود اضافه نمایید و برای این کار نیاز به صرف زمان زیاد و آموزش های پیچیده ندارید و این دلیل محبوبیت این افزونه در سراسر جهان است.

کار با این افزونه بسیار راحت است و وجود قالب ها و تم های آماده متعدد، کار طراحی پاپ آپ را برای شما بسیار راحت و سریع می کند. با این افزونه، انواع فایل ها به راحتی به پاپ آپ ها افزوده می شوند.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button