سایت

افزونه پاپ آپ در وردپرس

افزونه پاپ آپ در وردپرس برای بازاریابی دیجیتالی

استفاده از افزونه پاپ آپ در وردپرس می تواند با اهداف مختلفی انجام شود. یکی از مهم ترین دلایل نمایش انواع پاپ آپ ها، بازاریابی دیجیتال است.

شما می توانید با استفاده از پاپ آپ، مزیت های رقابتی خود را به مخاطب منتقل کنید. برنامه های آتی یا طرح های ویژه را بسیار سریع اطلاع رسانی کنید. از مشتریان در خصوص موضوع خاصی همچون ارائه یک محصول یا خدمت جدید نظر سنجی کنید.

با افزونه پاپ آپ در وردپرس می توانید کمپین های تبلیغاتی راه اندازی کنید. پیام های تبلیغاتی خود را بسیار سریع و جذاب نمایش دهید.

با پاپ آپ ها می توانید هویت بصری برند خود از جمله لوگو، رنگ برند، کاراکتر و … را در ذهن مخاطب تثبیت نمایید. با اندکی خلاقیت قادر خواهید بود از پاپ آپ ها برای تقویت برنامه های بازاریابی دیجیتالی خود استفاده نمایید.

افزونه پاپ آپ وردپرس layered
افزونه پاپ آپ وردپرس layered

افزونه پاپ آپ در وردپرس و اتصال به سایت های بازاریابی

به هنگام تهیه افزونه پاپ آپ در وردپرس به امکان اتصال آن به سایت های بازاریابی توجه نمایید.

سایت های بازاریابی امکانات متعددی را برای بازاریابی اینترنتی برای شما فراهم می نمایند. برای مثال شما می توانید با سایت های بازاریابی کمپین های ایمیل مارکتینگ راه اندازی کنید و با ارسال ایمیل به مخاطبان خود، بازاریابی دیجیتالی قدرتمندی را اجرا کنید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
دانلود افزونه پاپ آپ وردپرس

این سایت ها همچون mailchimp امکان مدیریت ایمیل ها، گروه بندی آن ها، ارسال ایمیل ها به صورت خودکار، گزارش گیری از میزان بازدید ایمیل ها و … را برای شما فراهم می نمایند.

اتصال افزونه پاپ آپ در وردپرس به سایت های بازاریابی یک مزیت بزرگ محسوب می شود که ایمیل مارکتینگ را برای شما بسیار تسهیل می کند.

شما می توانید از طریق فرم های پاپ آپ، از کاربران ایمیل دریافت نمایید و با اتصال به سایت های بازاریابی، کمپین خود را راه اندازی و به بهترین شکل مدیریت نمایید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button