سایت

افزونه پاپ آپ لایه ای

افزونه پاپ آپ لایه ای بدون محدودیت

افزونه layered popups افزونه پاپ آپ لایه ای است که در هیچ زمینه ای محدودیتی برای شما تعریف نمی کند. شما می توانید با این افزونه بی نهایت پاپ آپ بسازید و بی نهایت لایه به پاپ آپ که می سازید، اضافه کنید. شما می توانید به هر تعداد که نیاز دارید، انیمیشن به پاپ آپ خود اضافه نمایید. با این افزونه پاپ آپ لایه ای می توانید، از پاپ آپ هایی که ساخته اید، کپی تهیه نموده و در سایت دیگری از این پاپ آپ ها استفاده نمایید. در واقع این افزونه هیچ گونه محدودیتی در استفاده ندارد.

افزونه پاپ آپ لایه ای و شبکه های اجتماعی

یکی از قابلیت های افزونه پاپ آپ لایه ای می تواند پشتیبانی آن از به اشتراک گذاری پاپ آپ ها در شبکه های اجتماعی باشد. زمانی که از افزونه  layered popups برای ساخت پاپ آپ استفاده می کنید، این امکان برای شما فراهم است که در شبکه های اجتماعی نیز این پاپ آپ را به اشتراک بگذارید.

این افزونه پاپ آپ لایه ای، امکان ثبت نام با اکانتگوگل و فیسبوک را نیز فراهم آورده است که می تواند برای کاربران شما اهمیت زیادی داشته باشد. شما می توانید دکمه های مربوط به شبکه های اجتماعی را در پاپ آپ خود اضافه نمایید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه پاپ آپ وردپرس

افزونه فارسی پاپ آپ لایه ای و قابلیت قفل گذاری

در صورتی که افزونه layered popups را به عنوان افزونه پاپ آپ لایه ای سایت وردپرسی خود انتخاب کرده اید، پاپ آپ های شما قابلیت قفل گذاری دارند. یعنی شما می توانید برای کاربران شرط تعیین کنید که تا اطلاعاتی را وارد نکرده اند برای مثال ثبت نام نکرده اند یا لایک نکرده اند، پاپ آپ بسته نشود.

با این قابلیت می توانید انتخاب کنید که در یک فرم پاپ آپ، تکمیل برخی قسمت ها اجباری باشد.

 

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button