سایت

افزونه پاپ آپ وردپرس layered

افزونه پاپ آپ وردپرس layered محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین افزونه پاپ آپ وردپرس در جهان است که فروش زیادی دارد و می‌تواند تاثیر زیادی بر فروش سایت‌های فروشگاهی داشته باشد.

این افزونه در دسته افزونه های حرفه ای پاپ آپ قرار می گیرد. افزونه پاپ آپ وردپرس layered قابل استفاده بر روی تمامی قالب‌های حرفه ای و استاندارد وردپرس می‌باشد. این افزونه با بسیاری از سرویس های ارسال ایمیل انبوه همخوانی دارد. بنابراین می‌توان از آن برای ایمیل مارکتینگ نیز استفاده نمود.

با نصب افزونه پاپ آپ وردپرس layered گزینه‌ای در منو شما با عنوان popupslayered فعال می‌شود که می‌توانید از قسمت تنظیمات، این افزونه را بر حسب نیاز خود تنظیم کنید.

این افزونه تنظیمات بسیار قدرتمندی دارد و بسیار منعطف است. این افزونه رابط کاربری بسیار مناسبی دارد و کار با آن راحت است.

امکانات افزونه پاپ آپ وردپرس layered

افزونه پاپ آپ وردپرس layered یک افزونه کاملا حرفه ای است و با آن امکان سفارشی‌سازی پاپ آپ وجود دارد. یعنی شما می‌توانید پاپ آپ اختصاصی و مورد نیاز خود را بسازید و در هر زمانی که دوست دارید این پاپ آپ را به نمایش در آورید.

با افزونه پاپ آپ وردپرس layered می‌توانید پاپ آپ هایی با جلوه بصری زیبا بیافریند.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
دانلود افزونه پاپ آپ فارسی

شما می‌توانید از انواع محتوا، تصویر، فرم‌ها، انیمیشن و… در ساختن پاپ آپ با این افزونه استفاده کنید. می‌توانید برای پاپ آپ های ساخته‌شده با افزونه پاپ آپ وردپرس layered شرایط تعیین کنید. برای مثال واردکردن ایمیل برای ورود به سایت را اجباری کنید.

امکانات جالب این افزونه پاپ آپ وردپرس این است که با ساختن پاپ آپ اختصاصی خود می‌توانید به راحتی از آن کپی تهیه نموده و در سایت دیگری از آن استفاده کنید.

افزونه پاپ آپ وردپرس layered از اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی پشتیبانی می‌کند و این مزیت بزرگی در بازاریابی دیجیتالی محسوب می‌شود.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button