سایت

افزونه فرم ساز وردپرس

افزونه فرم ساز وردپرس فارسی

افزونه فرم ساز وردپرس به شما کمک می کند تا انواع فرم ها را در سایت وردپرسی خود طراحی و بارگذاری کنید. انواع سایت های ورد پرسی اعم از سایت های آموزشی، خبری، فروشگاهی و… به انواع فرم ها نیاز دارند. فرم هایی برای ثبت سفارش، فرم خرید، فرم ثبت نام، فرم تماس و ارتباط و فرم های نظر سنجی از جمله فرم هایی هستند که به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با استفاده از افزونه فرم ساز وردپرس شما می توانید با طراحی و ارائه فرم های اصولی راحتی کاربران خود را فراهم آورید و با آن ها به مبادله اطلاعات بپردازید. زمانی که کاربر در سایت مشغول پرکردن فرم است، مدت زمان بازدید او از سایت نیز افزایش می‌یابد و این مسئله باعث بهبود سئو و رتبه سایت وردپرسی شما می‌شود. بنابراین بسیاری از مدیران سایت‌ها، به صورت جدی برای استفاده از افزونه فرم ساز وردپرس به ویژه برای نظرسنجی برنامه‌ریزی می‌نمایند.

افزونه فرم ساز وردپرس رایگان یا حرفه ای

زمانی که تصمیم می‌گیرید از یک افزونه فرم ساز وردپرس برای طراحی فرم های سایت خود استفاده کنید، یکی از اصلی‌ترین سوالات این است که آیا در میان افزونه های رایگان به دنبال نسخه مناسب باشید یا در میان افزونه های حرفه ای؟

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
بهترین فرم ساز وردپرس

بهترین افزونه فرم ساز وردپرس افزونه ای است که تناسب بیشتری با نیاز شما داشته باشد. امکانات افزونه ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا گزینه مناسب را انتخاب کنید. برای مثال اگر به دنبال ایجاد فرم ثبت نام ساده هستید، نیازی نیست به دنبال بهترین افزونه فرم ساز وردپرس باشید و در میان افزونه های حرفه ای به دنبال افزونه مناسب خود بگردید. اما اگر فرم های پیشرفته، چند مرحله‌ای و… لازم دارید، بهتر است در انتخاب افزونه مناسب دقت کنید.

افزونه فرم ساز وردپرس رایگان عموماً برای بسیاری از کاربردها مناسب هستند. البته برخی از این افزونه‌ها برای بروزرسانی هزینه دریافت می‌نمایند. با این وجود ممکن است مدیر فنی سایت ترجیح دهد از افزونه فرم ساز وردپرس حرفه ای استفاده نماید چرا که برخی از افزونه های رایگان در بروزرسانی افزونه ضعیف عمل نمایند و شما با بروزرسانی قالب وردپرس خود و عدم بروزرسانی افزونه، دچار چالش می‌شوید.

انتخاب افزونه فرم ساز وردپرس حرفه ای

بهتر است افزونه فرم ساز وردپرس حرفه ای انتخاب کنید که امکانات ساخت انواع فرم ها را داشته باشد. رابط کاربری ساده و زیبا اهمیت زیادی در انتخاب افزونه فرم ساز دارد. در صورتی که افزونه فرم ساز وردپرس شما رابط کاربری ایده‌آل و جذابی داشته باشد، در جذب کاربر موفق‌تر خواهید بود و مشخصا کاربر زمان بیشتری را در سایت وردپرسی شما سپری خواهد نمود. فرم های پیچیده و خسته کننده می توانند بازدید سایت شما را کاهش دهند.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
پلاگین فرم ساز

افزونه فرم ساز وردپرس باید برای شما به عنوان مدیر و پشتیبان سایت نیز به راحتی قابل استفاده باشد تا بتوانید فرم‌های مورد نیاز خود را سریع و راحت بسازید و در سایت قرار دهید. افزونه‌هایی که از کشیدن و رهاکردن برای طراحی فرم استفاده می‌کنند، معمولا محبوبیت بیشتری دارند.

اهمیت زیادی دارد که افزونه فرم ساز وردپرس منتخب شما از زبان فارسی پشتیبانی نماید تا بتوانید فرم های فارسی را به صورت مرتب و راست چین، در سایت خود قرار دهید. استفاده از فرم های نامرتب یا فرم های انگلیسی در سایت های فارسی می‌تواند زمینه‌ساز کاهش تعداد کاربران سایت شما شود.

افزونه فرم ساز وردپرس کیو فرم می‌تواند امکانات متنوع جانبی داشته باشد که برای شما بسیار مفید باشد. ارسال ایمیل اعلان، دسترسی به سرویس های مختلف ایمیل مارکتینگ و… از جمله این امکانات هستند.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button