سایت

پلاگین فرم ساز

پلاگین فرم ساز وردپرس چه کاری انجام می‌دهد؟

شما برای ارتباط با مشتریان، نظرسنجی و در کل برای مبادله سریع اطلاعات به فرم های مختلف نیاز دارید. پلاگین فرم ساز به شما کمک می کند تا بسیار سریع و بدون دردسر بر روی سایت وردپرسی خود، انواع فرم ها را قرار دهید.

با استفاده از پلاگین فرم ساز قدرتمند همچون quform،  می توانید بدون داشتن دانشی از کد نویسی، با کشیدن و رها کردن فرم های کاربردی را در کوتاه ترین زمان ممکن بسازید. این پلاگین فرم ساز با تمامی قالب های استاندارد وردپرس همخوانی داشته و با تمامی نسخه های سازگار است. بنابراین می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

قبل از نصب پلاگین فرم ساز، اطمینان حاصل نمایید که قالب وردپرسی شما از آن پشتیبانی می کند.

مزیت های یک پلاگین فرم ساز قدرتمند

شما به فرم های زیادی نیاز دارید بنابراین اهمیت زیادی دارد که از پلاگین فرم ساز قدرتمند، با کارایی مناسب همچون quform استفاده کنید. پلاگین فرم ساز ایده آل، افزونه ای است که رابط کاربری ساده ای داشته باشد. به این معنا که هم ساخت فرم برای شما راحت باشد و هم پر کردن آن برای کاربران شما.

راهکار های مناسبی برای مدیریت فرم های تکمیل شده داشته باشد. برای مثال پلاگین فرم ساز quform، می تواند علاوه بر نمایش فرم های پر شده در پنل مدیریت وردپرس، آن ها را به ایمیل مشخصی ارسال نماید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه فرم ساز وردپرس

این پلاگین فرم ساز امکان ساخت تم های سفارشی به شما می دهد و شما می توانید فرم هایی با ظاهر زیبا بسازید. یک پلاگین فرم ساز قدرتمند مثل quform تمامی نیاز های شما را پیش بینی و راهکاری برای آن پیشنهاد می نماید. برای مثال با این افزونه امکان آپلود فایل ضمیمه برای کاربران وجود دارد.

همچنین امکان درج تقویم بر روی فرم ها به راحتی قابل انجام است. برای انتخاب بهترین پلاگین فرم ساز، بهتر است با شناسایی نیاز های خود وتطبیق آن با امکانات افزونه های فرم ساز، افزونه مناسب خود را تهیه فرمایید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button