سایت

افزونه فرم ساز فارسی وردپرس

پرفروش‌ترین افزونه فرم ساز فارسی وردپرس

کد نویسی برای ایجاد فرم می تواند بسیار زمان بر و طاقت فرسا باشد. با نصب یک افزونه فرم ساز فارسی وردپرس می توانید بسیار سریع و راحت به ایجاد انواع فرم های زیبا در کمترین زمان ممکن بپردازید. افزونه های مختلفی برای این کار عرضه شده اند.

شاید به جرات بتوان quform را بهترین افزونه فرم ساز فارسی وردپرس دانست. این افزونه که عنوان پرفروش ترین افزونه فرم ساز فارسی را به خود اختصاص داده است امکانات و قابلیت های متنوع و مفیدی دارد و می تواند نیازهای کاربران را در زمینه ایجاد فرم مرتفع نماید.

کار با افزونه فرم ساز فارسی وردپرس quform

پس از تهیه، نصب و فعال سازی افزونه فرم ساز فارسی وردپرس منتخب خود، در پیشخوان وردپرس گزینه فرم ها اضافه می شود. با کلیک بر روی این گزینه و زیرمنوی افزودن فرم جدید، می توانید فرم مورد نظر خود را بسازید. گام اول، انتخاب نام برای فرم شماست تا بتوانید فرم هایی را که با افزونه فرم ساز فارسی وردپرس می سازید، مدیریت کنید. در کادری که باز می شود نام و مشخصات مورد نظر خود را وارد کنید. در ادامه، صفحه اصلی کار با افزونه در برابر شماست. در بالای صفحه و سمت چپ، قسمتی وجود دارد که شناسه فرم و شورت کد آن را نمایش می دهد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه فرم ساز برای وردپرس

پایین تر از قسمت نمایش نام و شورت کد، قسمتی مشابه نوار ابزار وجود دارد که از سمت راست صفحه آغاز می شود. در این بخش هر المانی که افزونه فرم ساز فارسی وردپرس quform برای ساختن فرم در اختیار شما قرار می دهد، نمایش داده می شود. شما می توانید با استفاده از المان های این نوار، با کشیدن و رها کردن فرم ساده تا چند مرحله ای خود را طراحی کنید. در این پنجره پایین تر از نوار المان ها، بخشی برای نمایش فرم وجود دارد و شما می توانید فرم هایی که با استفاده از المان های افزونه فرم ساز فارسی وردپرس می سازید، به صورت زنده مشاهده کنید. این یکی از امکانات منحصر به فرد افزونه quform است. با کلیک بر روی آیکون موبایل این امکان برای شما فراهم است که نحوه نمایش فرم طراحی شده را در گوشی های همراه نیز مشاهده کنید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button