سایت

افزونه فرم ساز حرفه ای وردپرس

افزونه فرم ساز حرفه ای وردپرس quform

افزونه فرم ساز حرفه ای وردپرس quform تمامی نیاز های شما را برای داشتن انواع فرم به صورت حرفه ای مرتفع می نماید. این افزونه محیط کاملا گرافیکی داشته و بسیار راحت با کشیدن و رها کردن می توان با استفاده از آن فرم های حرفه ای ساخت.

با این افزونه امکان انتخاب رنگ، فونت، پس زمینه و … با تنوع بسیار بالایی فراهم است. نکته ای که در تهیه این افزونه فرم ساز حرفه ای وردپرس باید دقت کنید، تهیه نسخه اصل آن است تا هنگام کار  با آن دچار مشکل نشوید. این افزونه با اغلب قالب های روز وردپرس سازگار است.

ساخت فرم های حرفه ای به راحتی خوردن یک نوشیدنی

زمانی که افزونه فرم ساز حرفه ای وردپرس quform  به بازار عرضه شده برای معرفی آن این چنین گفته شد، شما می توانید به راحتی خوردن یک نوشیدنی، با این افزونه فرم های کاملا حرفه ای بسازید. با این افزونه امکان ساخت فرم های سفارشی با بی نهایت فیلد و انواع تنظیمات وجود دارد. این افزونه کاملا فارسی شده است.

بنابراین کار با آن برای کاربران فارسی زبان نیز بسیار راحت است. با این افزونه می توانید تاریخ ها را نیز به تاریخ های شمسی تبدیل نمایید. با این افزونه امکان ایجاد تنظیمات ویژه برای هر یک از المان ها وجود دارد. با افزونه فرم ساز حرفه ای وردپرس quform بی نهایت فرم بدون محدودیت در تعداد قابل ساختن است. سهولت و امکانات این افزونه باعث شده است تا کار با آن بسیار سریع باشد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه فرم ساز وردپرس

امکانات فراتر از ساخت فرم با افزونه فرم ساز حرفه ای وردپرس

با افزونه فرم ساز حرفه ای وردپرس quform، علاوه بر ساخت انواع فرم های خاص و سفارشی سازی شده، قادر خواهید بود از اطلاعات فرم ها نیز استفاده کنید. برای مثال امکان ارسال پیام برای ایمیل های دریافت شده از طریق این فرم ها وجود دارد. می توانید برای جلوگیری از اسپم شدن از کد های امنیتی استفاده کنید.

فرم های ویژه ای را به صورت اجاکس ارسال نمایید. می توانید برای فیلد ها محدودیت هایی تعریف کنید و تکمیل برخی اطلاعات را اجباری کنید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button