سایت

بهترین فرم ساز وردپرس

بهترین فرم ساز وردپرس فارسی را بیشتر بشناسید

بسیاری از متخصصان quform را به عنوان بهترین فرم ساز وردپرس به شما معرفی می نمایند. دلیل انتخاب این افزونه، قابلیت های متعدد و امکانات فوق العاده آن و البته سهولت کار با آن است.

با استفاده از این افزونه می توانید بسیار راحت و با کشیدن و رها کردن پیچیده ترین فرم های مورد نیاز سایت وردپرس خود را بسازید.

پس از انتخاب بهترین فرم ساز وردپرس و نصب آن، لازم است تا افزونه را فعال کنید. پس از فعال سازی، گزینه فرم ها در پنل مدیریتی وردپرس شما ظاهر می شود. با کلیک بر روی این گزینه می توانید امکانات مختلف افزونه منتخب خود را مشاهده کنید. پس از نصب quform خواهید دید که این افزونه، بدون شک بهترین فرم ساز وردپرس  است چرا که دارای گزینه های متعدد و کاربردی در منو خود می باشد.

با این افزونه می توانید فرم های مختلف را مدیریت نمایید، آن ها ویرایش کنید و انواع فرم های جدید بسازید. با نصب quform و کلیک بر روی آن، گزینه های داشبورد، فرم ها، افزودن جدید، ورودی ها، ابزار، تنظیمات و راهنما نمایش داده می شود که هر یک امکانات مختلفی را برای شما فراهم می نماید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه فرم ساز برای وردپرس

استفاده از امکانات و قابلیت های  بهترین فرم ساز وردپرس

همانطور که گفته شد quform، دارای گزینه های مختلف و کاربردی در منو خود می باشد که آن را به بهترین فرم ساز وردپرس تبدیل نموده است. هر یک از گزینه ها موجود در منوی این افزونه، خود دارای زیرمنوهای هستند که قابلیت های متعددی را برای افزونه فراهم می آورند.

برای استفاده از امکانات این افزونه به عنوان بهترین فرم ساز وردپرس، باید با این امکانات و تنظیمات آشنا باشید. برای مثال اولین گزینه در منوی اصلی داشبورد است که خود دارای سه پنل مدیریتی است. ابزار یکی از این پنل های مدیریتی است که خود دارای سه گزینه دیگر است و با کلیک بر روی این گزینه ها، امکان گرفتن خروجی از داده ها و ساختار فرم ها و ایمپورت کردن فرم های دیگر فراهم می شود. پنل مدیریتی دیگر از سه پنل مدیریتی موجود در  داشبورد، ورودی های اخیر نام دارد، این پنل این امکان را برای شما فراهم می آورد که ورودی هایی که از فرم ها حاصل می شود را مدیریت کنید. فرم ها، سومین پنل مدیریتی در داشبورد است که تمامی فرم های شما را در یک لیست مرتب شده نمایش می دهد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه فرم ساز

اگر می خواهید از امکانات بهترین فرم سازوردپرس خود استفاده نمایید، می توانید با استفاده از ویدیوهای موجود، تنظیمات و کار با آن را بیاموزید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button