سایت

طراح سایت حرفه ای

طراح سایت حرفه ای

در این مقاله در خصوص معیار های انتخاب طراح سایت حرفه ای توضیحاتی ارائه شده است. انتظارات از یک طراح حرفه ای نیز مورد بحث قرار گرفته است.

طراح سایت حرفه ای

بدون شک یکی از انتخاب هایی که در کیفیت و کارایی سایت تاثیر زیادی دارد، انتخاب طراح سایت حرفه ای است. اگر شما به دنبال یک سایت حرفه ای هستید، لازم است طراح را در نهایت دقت و با در نظر گرفتن جنبه های مختلف انتخاب کنید. در این مقاله سعی داریم شما را با معیارها و ملاک های انتخاب طراح سایت آشنا نماییم.

طراح سایت حرفه ای

خدمات قابل ارائه طراح سایت حرفه ای را بررسی کنید

یکی از اصلی ترین معیارهای انتخاب، خدماتی است که طراح سایت حرفه ای ارائه می نماید. معمولا تمامی طراحان و شرکت های طراحی، فهرستی از خدمات قابل ارائه را در اختیار شما قرار می دهند. طراحی واکنشگرا، طراحی سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو، طراحی منعطف با قابلیت توسعه و … از جمله خدماتی هستند که طراحان حرفه ای ارائه می نمایند. علاوه بر خدمات فنی و تخصصی، لازم است خدماتی همچون آموزش و پشتیبانی را نیز مد نظر داشته باشید. مجموعه های حرفه ای تر معمولا خدمات آموزش نحوه استفاده و مدیریت سایت را نیز در کنار خدمات پشتیبانی از سایت ارائه می نمایند.

یکی دیگر از خدماتی که طراح سایت حرفه ای ارائه می نماید، خدمات مشاوره است. عموما طراحان حرفه ای با ارائه خدمات مشاوره به مشتریان خود کمک می کنند تا با آگاهی تصمیم بگیرند و انتخاب کنند. یکی از اصلی ترین گام ها در طراحی حرفه ای، مشاوره طراح با مشتری است تا نیازها و خواسته های او را به دقت استخراج کند و بتواند بهترین پیشنهاد را ارائه نماید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
ساخت سایت حرفه ای

نمونه کار ها و میزان رضایت مشتری های قبلی را بسنجید

اگر در حال بررسی یک طراح سایت حرفه ای هستید و خدمات قابل ارائه او شما را راضی کرده است، بهتر است به دنبال نمونه کارهای طراح باشید. بررسی نمونه کارها و میزان رضایتمندی مشتریان قبلی یکی از بهترین اقدامات در راستای صحت سنجی ادعای هر طراحی است. در بررسی نمونه کارها تمامی جوانب طراحی از جمله نکات فنی، طراحی ظاهری و … را مورد بررسی قرار دهید. در میان انواع سایت هایی که به عنوان نمونه کار به شما نمایش داده می شود، سایت هایی که به نیازها و خواسته های شما نزدیک تر است دقیق تر بررسی کنید. برای مثال اگر قصد سفارش سایت فروشگاهی را دارید، بهتر است در میان نمونه کارها، وقت بیشتری برای بررسی سایت های فروشگاهی در نظر بگیرید.

بررسی رضایت مشتریان قبلی طراح سایت
بررسی رضایت مشتریان قبلی طراح سایت

 اگر فکر می کنید طراح منتخب شما نمونه کارهای خوبی دارد و در جلب رضایت مشتریان موفق است، می توانید بررسی های بیشتر را ادامه دهید.

قیمت و شرایط پرداخت طراح سایت حرفه ای را ارزیابی کنید

 بدون شک یکی ازمعیار های انتخاب طراح سایت حرفه ای قیمت است. طراح منتخب شما علاوه بر این که بایستی خدمات حرفه ای و قابل قبولی ارائه نماید، بایستی قیمت منصفانه ای را نیز به ازای خدمات مطالبه نماید. با بررسی قیمت و شرایط پرداخت، می توانید در خصوص انتخاب طراح تصمیم بگیرید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی حرفه ای سایت

به این نکته توجه کنید که قیمت معیاری از حرفه ای بودن طراح نیست. همیشه کسانی که حرفه ای تر هستند، قیمت بالاتری را برای طراحی مطالبه نمی کنند. ممکن است هزینه زیادی برای طراحی بپردازید اما در عمل سایت خوب و حرفه ای به شما تحویل نشود. طراحان حرفه ای و با سابقه که  مشتریان زیادی دارند معمولا با قیمت های مناسب تری به ارائه خدمات می پردازند. پس از بررسی قیمت و شرایط پرداخت، می توانید تصمیم نهایی را بگیرید.

زمان تحویل را نیز مد نظر داشته باشید!

یکی دیگر از معیارهای انتخاب طراح سایت حرفه ای زمان تحویل سایت است. طراحی سایت های وردپرسی سریع است و معمولا نیاز به زمان زیادی ندارد. اما در مقابل طراحی سایت های اختصاصی زمان بر هستند. البته ممکن است به دلیل حجم بالای سفارشات یک طراح، لازم باشد زمانی را در انتظار باشید تا کار طراحی سایت شما آغاز شود. در کل سعی کنید طراحانی را انتخاب کنید که خوش قول هستند و سایت طراحی شده را در زمانی که مد نظر شماست، تحویل می نمایند.

تحویل به موقع و اهمیت آن در انتخاب طراح
تحویل به موقع و اهمیت آن در انتخاب طراح

طراح سایت حرفه ای و انتظاراتی که نباید از او داشته باشیم!

در میان معیارها و انتظارتی که برای انتخاب طراح سایت حرفه ای گفته شد، حال می خواهیم به مواردی بپردازیم که نباید از طراح انتظار داشته باشید:

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
قیمت طراحی وب سایت حرفه ای

– انتظار نداشته باشید طراح خواسته ها و نیازهای شما را حدس بزند

زمانی که به طراح مراجعه می کنید انتظارات و خواسته های خود را شفاف به طراح توضیح دهید. هیچ طراح حرفه ای قادر نیست خواسته ها و نیازهای شما را حدس بزند. بسیاری از طراحان حرفه ای برای درک بهتر خواسته های مشتری، جلسات مشاوره ترتیب می دهند و سعی می کنند قبل از هر پیشنهاد یا شروع به کار، نیازها و خواسته های او را به صورت کاملا دقیق استخراج کنند.

– طراح سایت تعهدی به تولید و بارگذاری محتوا ندارد

طراح سایت، تنها متعهد به ساخت سایت و تحویل آن به مشتری است. خدمات طراحی سایت شامل تولید و بارگذاری محتوا نیست. بنابراین اگر به طراحی مراجعه می کنید برای سنجش توانمندی ها و انتخاب، محتوا را معیار قرار ندهید. در بررسی نمونه کارها نیز این موضوع را مد نظر داشته باشید که تنها چهارچوب اصلی سایت را بررسی کنید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button