سایت

قیمت طراحی وب سایت حرفه ای

قیمت طراحی وب سایت حرفه ای

در این مقاله در خصوص عوامل موثر بر قیمت طراحی وب سایت حرفه ای وردپرسی توضیحاتی ارائه شده است. مطالعه این مقاله برای کسانی که قصد ثبت سفارش طراحی سایت را دارند، مفید است.

 

قیمت طراحی وب سایت حرفه ای

قیمت طراحی وب سایت حرفه ای می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. سایت های وردپرسی در مقایسه با طراحی هایی که از صفر کدنویسی و طراحی می شوند، قیمت مناسب تری دارند. هزینه پشتیبانی، تغییر، ارتقا و مدیریت این سایت ها نیز در مقایسه با دیگر انواع سایت ها بسیار مناسب تر است. قیمت مناسب در کنار طراحی کاملا حرفه ای، باعث شده است سایت های وردپرسی در سراسر جهان از محبوبیت بالایی برخوردار باشند. اما در خصوص سایت های وردپرسی نیز قیمت طراحی سایت می تواند بسته به عوامل مختلف، متنوع باشد. در این مقاله قصد داریم تا عوامل موثر بر قیمت یک سایت وردپرسی را به شما معرفی کنیم:

قیمت طراحی وب سایت حرفه ای وردپرسی
قیمت طراحی وب سایت حرفه ای وردپرسی

 

– قابلیت ها و امکانات و تاثیر آن بر قیمت طراحی وب سایت حرفه ای

اصلی ترین عاملی که بر قیمت طراحی وب سایت حرفه ای تاثیر می گذارد، قابلیت ها و امکانات سایت وردپرسی است. برای مثال اگر بخواهید بر روی سایت خود خدمات پشتیبانی آنلاین، باشگاه مشتریان و … داشته باشید، طراحی سایت شما پیچیده تر خواهد بود. یک طراح حرفه ای پس از شناسایی نیازهای شما، امکانات و قابلیت های مورد نیاز سایت را پیش بینی نموده و اعلام هزینه می نماید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی سایت حرفه‌ای با وردپرس

بر اساس قابلیت های مورد نیاز، ممکن است لازم باشد در طراحی از انواع افزونه ها استفاده شود. استفاده از افزونه ها می تواند باعث افزایش هزینه طراحی شود. در برخی موارد، ممکن است طراح، استفاده از افزونه ها را به شما توصیه نماید تا طراحی سایت فوق حرفه ای داشته باشید. برای مثال استفاده از افزونه ها برای افزایش سرعت سایت وردپرس ، می تواند از سوی طراح به شما پیشنهاد شود.

برای مدیریت هزینه ها توصیه می کنیم قبل از ثبت سفارش برای طراحی سایت حرفه ای اختصاصی ، امکانات و قابلیت های مورد نیاز را پیش بینی نماید. این کار باعث می شود هزینه اضافی برای امکاناتی که لازم ندارید، نپردازید.

 

– تاثیر قالب بر قیمت طراحی وب سایت حرفه ای

قالب ها پوسته ظاهری سایت های وردپرسی هستند. نوع قالب مد نظر شما، می تواند تاثیر زیادی بر قیمت طراحی وب سایت حرفه ای داشته باشد. ممکن است برای کاهش هزینه ها از قالب های آماده بدون تغییر استفاده کنید. در صورتی که بخواهید قالب های موجود بر اساس نیاز و سلیقه شما شخصی سازی شوند، لازم است هزینه طراحی بیشتری بپردازید. برخی اوقات لازم است که قالب به صورت اختصاصی طراحی شود که در این حالت هزینه طراحی سایت بیشتر از حالت های قبل خواهد بود. معمولا بر اساس خواسته و نیاز شما، طراح تصمیم به خرید قالب آماده یا طراحی اختصاصی آن می گیرد و هزینه طراحی را به شما اعلام می نماید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
قیمت طراحی سایت حرفه ای
هزینه مربوط به طراحی قالب برای سایت وردپرسی
هزینه مربوط به طراحی قالب برای سایت وردپرسی

 

– هزینه پشتیبانی و آموزش

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت طراحی وب سایت حرفه ای، خدمات پشتیبانی و آموزشی است که به مشتری پس از اتمام طراحی ارائه می شود. پس از مرحله طراحی لازم است تا طراح، شما را با نحوه مدیریت و استفاده از امکانات آشنا نماید. هر چند سهولت مدیریت و استفاده از سایت های وردپرسی از مزایای بزرگ این نوع از سایت هاست اما لازم است زمانی را برای آموزش در نظر بگیرید.

همچنین سایتهای وردپرسی نیز مشابه تمامی سایت ها، نیاز به خدمات پشتیبانی دارند. ارائه خدمات پشتیبانی از طرف مجموعه طراح نیز می تواند باعث افزایش هزینه های شما شود. بسیاری از مجموعه های ارائه دهنده خدمات طراحی، برای جلب رضایت حداکثری مشتریان خود از بابت تمام یا بخشی از خدمات آموزش و پشتیبانی هزینه ای دریافت نمی نمایند.

 

– بهینه سازی برای موتور های جستجو و تاثیر آن بر قیمت طراحی وب سایت حرفه ای

یکی از هزینه هایی که به هنگام ثبت سفارش می پردازید و می تواند باعث افزایش قیمت طراحی وب سایت حرفه ای شود، هزینه مربوط به بهینه سازی سایت وردپرسی برای موتورهای جستجو است. بسیاری از مخاطبان برای یافتن خدمات یا محصولات مورد نظر خود از موتورهای جستجو مثل گوگل کمک می گیرند. در صورتی که بتوانید اعتماد گوگل را جلب کنید تا سایت شما را به کاربران خود معرفی نماید، به موفقیت بزرگی در جذب کاربر دست خواهید یافت. اقدامات متعددی که شما انجام میدهید تا سایت در اولویت موتورهای جستجو قرار گیرد، سئو نامیده می شود. برای این که اقدامات شما نتیجه بخش باشد و در اولویت موتورهای جستجو قرار بگیرید، لازم است تا سایت شما به عنوان بستر این اقدامات بهینه سازی شود.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
بهترین طراح سایت حرفه ای
هزینه های مربوط به بهینه سازی برای سئو
هزینه های مربوط به بهینه سازی برای سئو

خدمات بهینه سازی ممکن است هزینه های طراحی را افزایش دهد ولی بدون شک در کاهش هزینه های بازاریابی و تبلیغات موثر خواهد بود. به همین دلیل اغلب طراحان حرفه ای، سئو سایت ارزان برای موتورهای جستجو را نیز به مشتریان خود پیشنهاد می دهند.

 

– هزینه هاست

به هنگام ثبت سفارشی برای طراحی سایت، یکی از هزینه هایی که باید بپردازید، هزینه مربوط به هاست است. هزینه هاست ممکن است به صورت مجزا یا به صورت تجمیعی به قیمت طراحی وب سایت حرفه ای شما اضافه شده و به شما اعلام شود. از آنجایی که انتخاب هاست یک انتخاب تخصصی است و تاثیر زیادی در کیفیت و کارایی سایت شما دارد، بهتر است حتما به توصیه های طراحان حرفه ای در این زمینه توجه کنید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button