سایت

طراحی حرفه ای سایت

طراحی حرفه ای سایت با وردپرس

آیا سایت های وردپرسی طبق اصول طراحی حرفه ای سایت، طراحی می شوند؟ در این مقاله به این سوال پاسخ داده شده است.

طراحی حرفه ای سایت

امروز همه صاحبان کسب و کار به دنبال طراحی حرفه ای سایت هستند تا بتوانند به اهداف بازاریابی و فروش خود دست یابند. بسیاری از صاحبان کسب و کارها به هنگام ثبت سفارش برای طراحی، بر سر این دو راهی قرار می گیرند که از سیستم های مدیریت محتوای آماده همچون وردپرس که هزینه های معقول تری دارند، استفاده نمایند یا به دنبال طراحی های پیچیده با کد نویسی باشند؟ در این مقاله می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که آیا می توان با وردپرس طراحی حرفه ای سایت انجام داد یا خیر؟

طراحی حرفه ای سایت با وردپرس

کد نویسی استاندارد در طراحی حرفه ای سایت وردپرسی

یکی از مشخصه های طراحی حرفه ای سایت کد نویسی استاندارد است. شما برای داشتن یک سایت با امنیت بالا، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و … به کدنویسی استاندارد نیاز دارید. یکی از مزایای سایت های وردپرسی داشتن کد نویسی استاندارد است. وردپرس توسط حرفه ای ترین طراح ها در سراسر جهان طراحی و کد نویسی شده است و کد نویسی استانداردی دارد. سایت های کد نویسی شده غیر وردپرسی ممکن است کد نویسی استانداردی نداشته باشند. بنابراین استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس علاوه بر این که باعث کاهش هزینه های شما می شود، می تواند ریسک غیر استاندارد بودن کد نویسی را نیز به میزان زیادی کاهش دهد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی سایت حرفه‌ای با وردپرس

طراحی رابط و تجربه کاربری در سطح استاندارد های جهانی

اگر به دنبال طراحی حرفه ای سایت هستید باید به اصول طراحی رابط و تجربه کاربری توجه ویژه ای داشته باشید. توجه به این اصول باعث می شود که کاربر به راحتی از سایت شما استفاده کند و به تجربه شیرینی از بازدید سایت دست یابد. اصول طراحی رابط و تجربه کاربری بسیار متکی به تجربه است و نیاز به تخصص بالایی دارد. از آنجایی که سایت های وردپرسی و بسیاری از قالب های اختصاصی این سایت ها، توسط حرفه ای ترین و با تجربه ترین طراحان طراحی می شوند، کاملا مطابق با اصول طراحی رابط و تجربه کاربری هستند. این در حالی است که بسیاری از مواقع هزینه های بالایی برای طراحی سایت های اختصاصی پرداخت می شود که ایرادات اساسی از نظر طراحی رابط و تجربه کاربری دارند.

طراحی حرفه‌ای سایت با وردپرس
طراحی حرفه‌ای سایت با وردپرس

طراحی حرفه ای سایت وردپرسی و موتورهای جستجو

یکی از ویژگی های طراحی حرفه ای سایت بهینه سازی آن برای سایت های وردپرسی است. سئو سایت ارزان باعث می شود تا اقدامات و تلاش های شما برای قرار گرفتن در اولویت نتایج جستجو توسط این موتورها ( که سئو نامیده می شود) به نتیجه برسد. اقدامات سئو و قرار گرفتن در اولویت سایت های جستجو یک رویکرد کاملا حرفه ای است که تمامی کسب و کار ها آن را دنبال می کنند. پیش بینی ها حاکی از آن است کهدر آینده نه چندان دور، کسب و کار هایی با جایگاه سئو مناسب گوی رقابت را از دیگر کسب و کار ها خواهند ربود. در صورتی که سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه نشده باشد، اقدامات سئو و تلاش های شما به نتیجه مطلوب نخواهد رسید. عدم بهینه سازی سایت باعث اتلاف هزینه و انرژی شما خواهد شد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی سایت املاک حرفه ای

جالب است بدانید سایت های وردپرسی قابلیت و ظرفیت بسیار بالایی برای بهینه سازی برای موتورهای جستجو دارند. همچنین افزونه های بسیار حرفه ای در اختیار شماست تا بتوانید اقدامات خود در زمینه سئو را به صورت حرفه ای جلو ببرید. بنابراین اگر به دنبال طراحی حرفه ای سایت هستید و می خواهید تا سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید، سایت های وردپرسی می توانند یکی از بهترین انتخاب ها باشند.

سئو  و اهمیت آن در طراحی حرفه ای
سئو  و اهمیت آن در طراحی حرفه ای

امنیت در طراحی حرفه ای سایت

یکی از موضوعات حائز اهمیت در طراحی حرفه ای سایت امنیت سایت است. یکی از دلایل که بسیاری از افراد به دنبال طراحی های اختصاصی هستند، وعده هایی است که در خصوص امنیت بالای این سایت ها به آنها داده می شود. لازم است به این نکته توجه کنید که سایت های وردپرسی از امنیت قابل قبولی برخوردار هستند. افزونه های بسیاری قدرتمندی نیز وجود دارند که به صاحبان سایت های وردپرسی در ارتقا امنیت این سایت ها کمک می کند. به دلیل کثرت کاربران این سایت ها، هکرهای زیادی متمرکز حمله به این سایت ها هستند و این دلیل تعداد بیشتر حملات به سایت های وردپرسی است. تصور این که تعداد بالای حملات به دلیل ضعف امنیت این سایت هاست، یک تصور اشتباه و غیر فنی است.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
تعرفه طراحی سایت حرفه ای

بنابراین اگر به دنبال طراحی حرفه ای سایت هستید که از امنیت بالایی نیز برخوردار باشد، همچنان می توانید سایت های وردپرسی را در اولویت قرار دهید. همچنین توصیه می کنیم استفاده از افزونه های تخصصی برای افزایش امنیت این سایت ها را نیز در دستور کار قرار دهید.

به روز بودن در طراحی حرفه ای

یکی از دیگر مشخصات طراحی حرفه ای سایت ها، انعطاف و قابلیت به روز نمودن این سایت هاست. با توجه به کثرت کاربران و طراحان سایت های وردپرسی، این نوع از سایت ها از سرعت بسیار بالای به روز رسانی برخوردار هستند. بنابراین از این نظر نیز می توان این سایت ها را حرفه ای دانست.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button