سایت

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان در بازار ایران

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان در میان کسب و کارهای مختلف یک اولویت است چرا که اغلب مشتریان بالقوه شما در فضاهای مجازی فعال هستند و ترجیح می دهند برای صرفه جویی در زمان به صورت اینترنتی خرید نمایند.

با شیوع ویروس کرونا، بازار فروشگاه های اینترنتی بیشتر و بیشتر شده است و می توان گفت کسب و کارهایی که فاقد فروشگاه های اینترنتی هستند به سرعت در حال از دست دادن سهم های بازار هستند. در مقابل کسب و کارهایی که دارای فروشگاه های اینترنتی هستند حتی در حال تصاحب بازارهای جدید می باشند. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان با هدف عرضه محصولات و خدمات انجام می شود.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان واهمیت آن در بازارهای رقابتی
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان واهمیت آن در بازارهای رقابتی

در فروشگاه های اینترنتی می­توانید کالاهای فیزیکی همچون لوازم خانگی، پوشاک، اسباب بازی و … عرضه کنید و هم می توانید به عرضه انواع فایل ها، ویدیوها و … به صورت مجازی بپردازید.

در این مقاله چند نکته مختصر در خصوص سایت های فروشگاهی ارائه شده است:

– تعیین و شناسایی بازار هدف برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان و متناسب

در طراحی وب سایت ارزان فروشگاهی اهمیت زیادی دارد که طراحی متناسب با نیازهای مشتریان انجام شود. بنابراین در گام نخست لازم است تا بازار هدف را مشخص کنید و با شناسایی نیازها نسبت به طراحی سایت اقدام نمایید.

برخی به اشتباه تصور می کنند که سایت فروشگاهی یک پلتفرم عرضه و فروش محصول است و نیازی نیست که نسبت به طراحی سختگیر باشند. تصور کنید که هدف شما طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان است که انواع محصولات آرایشی و بهداشتی را در این سایت عرضه کنید. در این شرایط اهمیت زیادی دارد که در خصوص محصولات توضیحاتی ارائه کنید. حتی ممکن است مخاطبان شما علاقه داشته باشند مقالاتی نیز در خصوص برخی محصولات مطالعه نمایند. بنابراین در طراحی سایت باید دقت کنید که بستر لازم برای ارائه محتوا نیز فراهم باشد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی

در صورتی که قصد دارید جشنواره ها و مسابقات متعدد برگزار نمایید، لازم است تا این نکات در طراحی مد نظر قرار گیرد.

بنابراین با شناسایی بازار اهداف و پیش بینی نیازها و برنامه های خود، فهرستی از نیازمندی های کسب و کارتان در خصوص فروشگاه اینترنتی تهیه نمایید و سپس نسبت به طراحی سایت اقدام کنید.

طراحی سایت فروشگاهی متناسب با نیاز
طراحی سایت فروشگاهی متناسب با نیاز

سبد خرید، نمایش تعداد کالای موجود، مقایسه محصول، تغییر قیمت، امکان جستجو در میان محصولات، دسته بندی محصولات بر اساس ویژگی های دلخواه مشتری و … از جمله مواردی هستند که می توانید به هنگام سفارش طراحی سایت مد نظر داشته باشید.

– طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان برای ایجاد یک تجربه خوب خرید

اهمیت زیادی دارد که در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان، محور را ایجاد یک تجربه خوب حین خرید آنلاین قرار دهید و تمامی جوانب را بسنجید.

برای مثال سایت باید سرعت بارگذاری خوبی داشته باشد تا مشتریان شما زمان زیادی را منتظر بارگذاری سایت نباشند، سایت باید امنیت خوبی برای پرداخت داشته باشد، استفاده از سایت نباید برای عموم پیچیده باشد. مشتریان باید تجربه خوبی را در ارتباط با سایت به هنگام خرید از فروشگاه شما داشته باشند تا بتوانید به هدف افزایش فروش با طراحی سایت فروشگاهی دست یابید.

یکی از نکات مهمی که باید در طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت مد نظر داشته باشید، واکنش­گرا بودن سایت است. مشتریان باید بتوانند با گوشی، تبلت، لپ تاپ و هر دستگاه هوشمندی به راحتی از سایت فروشگاهی شما خرید نمایند.

– طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان و بهینه سازی برای موتور جستجوی گوگل

پس از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان بستر برای توسعه بازار و فروش بیشتر فراهم شده است اما همچنان به برنامه های بازاریابی نیاز دارید.

مشتریان باید به نحوی خبردار شوند که سایت فروشگاهی شما وجود دارد. از طرفی بسیاری از کاربران فضای مجازی خدمات و محصولات مورد نیاز خود را از طریق جستجوی گوگل پیدا می کنند و گوگل سایت ها را بر اساس فاکتورهایی اولویت بندی نموده و به کاربران معرفی می کند.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی

بنابراین یکی از مسیرهای پربازده بازاریابی برای محصول و خدمات شما این است که سایت فروشگاهی شما در اولویت جستجوی گوگل باشد و به عنوان سایت اولویت دار به کاربران معرفی شود.

برای رسیدن به این هدف لازم است به هنگام طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان سایت را برای موتور جستجوی گوگل بهینه نمایید. اقداماتی که شما برای قرار گرفتن در اولویت سئو انجام می دهید، اصول سئو یا seo نامیده می شود. برخی از این اقدامات مربوط به فاز طراحی سایت بوده و برخی دیگر پس از طراحی سایت لازم الاجرا هستند.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان و بهینه سازی آن برای موتور گوگل
طراحی سایت فروشگاهی ارزان و بهینه سازی آن برای موتور گوگل

 

– طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان و همگام با برنامه های برندسازی کسب و کار شما

در صورتی که در حال برنامه ریزی برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان هستید اهمیت زیادی دارد که در طراحی با برنامه های برندسازی خود به صورت همگام و یکپارچه عمل نمایید. تمامی اجزای برند شما اعم از سایت فروشگاهی، سایت شرکتی، لوگو، تیزر و … باید به صورت یکپارچه در راستای تحقق اهداف مشخص عمل نمایند.

برای مثال حتما در سایت فروشگاهی خود لوگو کسب و کارتان را درج کنید. از رنگ سازمانی در طراحی سایت استفاده کنید. دقت کنید تا پیام های برندسازی شما به درستی منتقل شود.

همچنین برای قدرت گرفتن برندتان در فضای مجازی لازم است تا برای جلب اعتماد مشتریان برنامه ریزی داشته باشید.

شما میتوانید با درج آدرس، شماره تماس، نمایش رضایت دیگر مشتریان و … نسبت به جلب اعتماد مشتریان خود در فضای مجازی اقدام نمایید.

– پشتیبانی و ارتباط با مشتری

یکی از نکاتی که باید در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان مد نظر داشته باشید، امکان ارتباط با مشتریان است.

اهمیت زیادی دارد که مشتریان بتوانند نظرات خود را در خصوص محصول و سایت شما درج کنند، با شما در تماس باشند و حتی برای شما ایمیل ارسال نمایند.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان

ارتباط با مشتری باعث افزایش اعتبار برند شما شده و در رضایت مشتریان تاثیر زیادی دارد. این اصل در خصوص فروشگاه های مجازی نیز صادق است. ایجاد امکان پشتیبانی آنلاین می تواند در افزایش اعتبار سایت فروشگاهی شما و جلب اعتماد کاربران بسیار موثر باشد.

همچنین شما می توانید با چت آنلاین به سوالات مشتریان خود پاسخ دهید و انگیزه آنها را برای خرید افزایش دهید. در صورتی که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید، می توانید به راحتی و با استفاده از افزونه های چت آنلاین، امکان پشتیبانی آنلاین را با بالاترین کیفیت و هزینه اندک فراهم نمایید.

همچنین می توانید با درخواست ثبت نام ایمیل یا ایجاد حساب کاربری با مشتریان فروشگاه خود در تعامل و ارتباط باشید و برای معرفی محصولات ، جشنواره ها و … برای آنها ایمیل یا پیامک ارسال نمایید.

اهمیت ایجاد امکان پشتیبانی برای سایت های فروشگاهی
اهمیت ایجاد امکان پشتیبانی برای سایت های فروشگاهی

– طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان با لایک ایران

شما می توانید به راحتی از طریق سایت لایک ایران برای سفارش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان اقدام نمایید.

طراحی سایت ارزان با وردپرس می تواند گام مهمی در توسعه بازار برای محصول و خدمات شما داشته باشد. در این سایت می توانید انواع سایت های فروشگاهی را با هزینه اندک، در سریع ترین زمان ممکن و متناسب با نیاز خود سفارش دهید.

کارشناسان لایک ایران با همراهی شما، نیازهای کسب و کار شما را به خوبی شناسایی نموده و یک سایت فروشگاهی به روز و جذاب را که بتواند نیازهای شما را پوشش دهد، طراحی می نمایند.

بهینه سازی برای موتور گوگل یکی از اقدامات محوری در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان توسط متخصصان و طراحان حرفه ای لایک ایران است.

شما می توانید با برنامه ریزی اصولی و حرفه ای جایگاه سئو سایت فروشگاهی خود را به راحتی و در یک بستر مناسب ارتقا دهید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button