سایت

طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت

طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت

طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت

طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت و مقرون به صرفه، می تواند یک گام بلند به سوی فعالیت حرفه ای شما در دنیای مجازی باشد. زمانی که شما تصمیم به طراحی سایت برای کسب و کار خود می گیرد، لازم است تا به یک سوال اساسی پاسخ دهید. آیا می خواهید از قالب های آماده وردپرس برای طراحی سایت شما استفاده شود یا خیر؟

به احتمال زیاد اصلی ترین مزیتی که برای این قالب آماده مطرح می شود، هزینه پایین و سرعت بالا طراحی سایت است. شما می توانید حتی در یک روز، یک سایت قابل قبول وردپرسی برای کسب و کار خود ایجاد نمایید.

اگر طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت به شما پیشنهاد شده است، بد نیست بدانید حدود 40% از وب سایت های جهان در این قالب طراحی می شوند و در میان سیستم های مدیریت محتوا، 60% بازار در اختیار وردپرس است.

اما این قالب چگونه توانسته است تا این حد توسعه یابد؟ بدون شک دلیل اصلی آن مزیت ها و ویژگی های این قالب است. برای این که با مزیت های بیشتر طراحی سایت وردپرسی آشنا شوید، مطالعه این مقاله به شما توصیه می شود. هر چند مزیت های قالب وردپرس به مواردی که در این مقاله گفته شده، محدود نمی شود.

طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت در ایران
طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت در ایران

طراحی سایت وردپرسی ارزان، زیبا و کاربردی

معمولا برای معرفی قالب وردپرس به مشتریان گفته می شود؛ طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت ، زیبا و کاربردی است و در سریع ترین زمان نیز آماده و قابل راه اندازی است.

این تعریف کاملا صحیح و به جاست. قالب وردپرس، محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در سراسر جهان است. وردپرس با هدف کاهش هزینه ها و زمان طراحی به وجود آمده است. این قالب در سراسر جهان محبوب است و این محبوبیت به دلیل زیبایی و کاربردی بودن این قالب است. فرقی ندارد که شما چه هدفی از طراحی سایت دارید، قالب های وردپرس می توانند نیازهای شما را پوشش دهند.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
چرا طراحی سایت ارزان ؟

قالب های وردپرس کاملا زیبا و کاربردی و برای اهداف مختلف طراحی شده اند. طراحی قالب های وردپرسی به نحوی است که شما می توانید برای سایت های شرکتی، فروشگاهی، خبری، آموزشی و … از آنها استفاده نمایید. در طراحی قالب های وردپرسی اصول راحی حرفه ای رعایت شده است و قالب ها طراحی زیبایی داشته و کاربر پسند می باشند.


طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت با سهولت راه اندازی و مدیریت

طراحی وب سایت ارزان با وردپرس، مقرون به صرفه است. پس از طراحی، برای مدیریت و بارگذاری محتوا نیز هزینه مقرون به صرفه ای دارد. شما می توانید بسیار راحت انواع محتواهای مورد نظر خود را بر روی این سایت بدون کد نویسی و پیچیدگی فنی بارگذاری نمایید. برای بارگذاری محتوا و مدیریت سایت نیاز به نیروهای متخصص تمام وقت ندارید. اگر خودتان تمایل به انجام این کار دارید، لازم نیست زمان زیادی را برای آموزش صرف کنید.

سایت های وردپرسی چنان طراحی شده اند که مدیریت سایت و بارگذاری محتوا پیچیدگی خاصی نداشته باشد و این مزیت بزرگی است. به ویژه اگر حجم محتوایی که بارگذاری می کنید، زیاد باشد لازم نخواهد بود زمان زیادی را صرف کند نویسی نمایید.

سایت وردپرس و تنوع آن
سایت وردپرس و تنوع آن

طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت با انواع پلاگین های در دسترس

یکی از بزرگترین مزیت های استفاده از سایت های وردپرسی، در دسترس بودن انواع پلاگین ها برای این قالب است. بنابراین علاوه بر طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت در هزینه های بعدی نیز صرفه جویی می شود.

پلاگین ها به شما کمک می کنند تا امنیت سایت را افزایش دهید، سایت خود را از نظر سئو بهینه سازی کنید، سرعت بارگذاری و لود سایت را افزایش دهید، از سیستم های ایمیل مارکتینگ استفاده کنید، سایت خود را به زبان های دیگر ترجمه کنید و سایت های چند زبانه داشته باشید.

شما می توانید اقدامات متنوعی را بسیار راحت با پلاگین یا افزونه ها انجام دهید. در صورتی که بخواهید هر یک از این اقدامات فنی و تخصصی را به صورت قرارداد های مجزا برای سایت خود انجام دهید، لازم است تا هزینه های زیادی پرداخت نمایید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
سایت وردپرسی ارزان

طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت اما اختصاصی

قالب وردپرس هزاران تم زیبا و متنوع دارد. شما با اندکی خلاقیت می توانید با استفاده از این تم ها، طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت اما اختصاصی خود را داشته باشید. بسیاری از افراد به دلیل محبوبیت زیاد این قالب و همه گیر بودن آن تصور می کنند، در صورت انتخاب قالب وردپرس، نمی توانند سایت اختصاصی خود را داشته باشند. این تصور یک تصور اشتباه است. حتی می توان گفت یکی از دلایل محبوبیت این قالب، تنوع زیاد تم های آن و امکان طراحی اختصاصی است.

تنوع تم ها در قالب وردپرس
تنوع تم ها در قالب وردپرس

طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت و واکنش­گرا

طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت است و می توانید با صرف یکبار هزینه برای طراحی، یک سایت واکنش­گرا داشته باشید. واکنشگرایی یک سایت به این معناست که کاربران می توانند با هر وسیله هوشمندی از جمله گوشی های هوشمند، تبلت و … سایت را با همان کیفیت و طراحی که در لپ تاپ و کامپیوتر می بینند، استفاده نمایند. این یک مزیت بزرگ است چرا که بیشتر کاربران شما از گوشی های هوشمند برای بازدید از سایت شما استفاده خواهند نمود.


طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت با بهترین خدمات پشتیبانی

طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت و مقرون به صرفه است! این نوع طراحی از منظر خدمات پشتیبانی نیز مزایای زیادی دارد. شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه، بهترین خدمات پشتیبانی از سایت وردپرس خود را داشته باشید. متخصصان وردپرس بیشتری در مقایسه با دیگر قالب ها در دسترس هستند و می توانند به شما در پشتیبانی حرفه ای از سایت کمک نمایند.


محتواها و ویدیوهای آموزشی در دسترس

یکی دیگر از مزیت های طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت در دسترس بودن ویدیوهای آموزشی برای کار و استفاده از وردپرس است. شما می توانید از سطح مبتدی تا پیشرفته از انواع ویدیوها و محتواهای آموزشی وردپرس استفاده نمایید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی وب سایت ارزان قیمت

بسیاری از سایت ها و مراکز آموزشی دوره های آموزشی آنلاین کار با وردپرس را نیز ارائه می نمایند. برای تمامی افزونه ها و پلاگین های وردپرس نیز ویدیوها و محتواهای آموزشی در دسترس هستند. بسیاری از این منابع نیز رایگان هستند. شما می توانید با استفاده از این منابع تمامی برنامه های خود را پیاده کنید و زمان و هزینه زیادی را صرف آموزش نکنید.

طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت و محتواهای آموزشی
طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت و محتواهای آموزشی

قالب های وردپرس به روز می شوند

یکی دیگر از مزیت های طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت پویایی آن و همگام شدن سریع آن با تکنولوژی ها و نیازهای روز است. این قالب کاربران زیادی در سراسر جهان دارد. نیازهای جدید کاربران بسیار سریع شناسایی می شوند و نسخه های جدید و به روز شده با امکانات جدید عرضه می شوند.

به روز رسانی افزونه ها نیز برای قالب وردپرس بسیار سریع انجام می شود. در صورتی که از قالب وردپرس استفاده می نمایید، می توانید مطمئن باشید که با تکنولوژی همگام خواهید بود و به نیاز هایی که حتی در آینده خواهید داشت، پاسخ داده می شود.


طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت با لایک ایران
طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت با لایک ایران

طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت با لایک ایران

شما می توانید با کمک متخصصان و کارشناسان لایک ایران، طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت و مقرون به صرفه کسب و کار خود را هم اکنون آغاز کنید و از یک سایت وردپرسی با تمامی مزیت های گفته شده برخوردار باشید.

طراحان حرفه ای و متخصص لایک ایران، در سریع ترین زمان ممکن، با نهایت خلاقیت، وب سایت های وردپرس کاربردی و اختصاصی کسب و کار شما را طراحی می نمایند. فراموش نکنید درهر لحظه به رقبای شما در فای مجازی افزوده می شود و اگر قصد دارید سهم بازار خود را از دست ندهید یا سهم بازار خود را توسعه دهید، ضرورت دارد برای کسب و کار خود سایت طراحی کنید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button