سایت

طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای

اصول طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای در کشور ایران

با گسترش و نفوذ بیش‏ از حد اینترنت در زندگی بشر، همه روزه شاهد حضور تعداد زیادی از افراد در محیط اینترنت هستیم که از امکانات و خدمات مختلف محیط اینترنت، بهره می‏‌گیرند. وجود افراد زیاد در اینترنت، باعث تبدیل محیط اینترنت به بازار مناسبی برای کسب و کارها و شرکت‏‌ها شده است که با طراحی فروگاه اینترنتی حرفه ای می‌توان به اهداف خود در این عرصه رسید..

محیط و در واقع بازار اینترنت، به مراتب جذاب‏‌تر از بازار دنیای واقعی است، چراکه در بازار اینترنت افراد و کسب و کارها، قادر هستند که با افراد و مشتری‏‌های بالقوه‌‏ی بیش‏تری در ارتباط باشند و کار خود را بهتر و بیش‏تر معرفی نمایند و در نتیجه به سود و درآمد بیش‏تری دست یابند. علاوه بر این، مزیت دیگر بازار اینترنت این است که می‏‌توانید با سرمایه‏‌ای بسیار اندک هم، کسب و کار خود را به وجود آورید.

در واقع امکانات و گزینه‏‌های زیادی برای ایجاد کسب و کار در اینترنت وجود دارند که با صرف هزینه‌‏ای اندک می‎توانید صاحب کسب و کار خود شوید. از جلمه‏‌ی این موارد طراحی فروشگاه اینترنتی است. در حال حاضر بازار طراحی فروشگاه اینترنتی در اینترنت بسیار رونق دارد و هر کس که دارای ایده‏‌ای تجاری باشد، به دنبال ایجاد و طراحی فروشگاه اینترنتی در راستای تحقق ایده‏‌ی خود می‏‌گردد.

یکی از بهترین گزینه‌‏ها طراحی فروشگاه اینترنتی است. در واقع شما می‌‏توانید، با طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ‏ای ، فروشگاهی را در قالب یک سایت به وجود آورده و محصولات خود را در آن جا قرار دهید.

با طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، قادر هستید که با فروش محصولات در سایت، به کسب درآمد برسید. ولی فاکتورهای زیادی در موفقیت یک فروشگاه اینترنتی دخیل هستند که اگر این فاکتورها در کنار همدیگر قرار گیرند، در زمان کوتاهی می‌‏توانید به سود مناسبی دست یابید.

از جمله‏‌ی این موارد می‏‌توان به کیفیت طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، نوع محصولات قرار گرفته در فروشگاه اینترنتی، مخاطبان فروشگاه اینترنتی، معرفی و تبلیغ درست فروشگاه اینترنتی و غیر اشاره نمود.

در حال حاضر طراحی فروشگاه اینترنتی یک فعالیت عادی شده و هر کس به دنبال ایجاد سایت مختص خود است، ولی اگر می‏‌خواهید در تجارت خود به موفقیت دست یابید یک طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ‏ای را مد نظر قرار دهید. یعنی برای طراحی سایت حرفه ای ارزان ، باید با افراد باتجربه و خوش‌سلیقه همکاری نمایید و مشاوره‏‌های مناسبی را قبل از شروع طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای با افراد مختلف داشته باشید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی

در واقع می‏‌توان گفت که کار خود را فراتر از یک طراحی ساده در نظر بگیرد و از جوانب مختلف، فاکتورهای تأثیرگذار را در نظر داشته باشید تا بتوانید به یک طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه‏ ای برسید و خود را در بازار نسبت به دیگران متمایز کنید.

سایت ما در زمینه‌ی طراحی سایت ارزان فروشگاهی ، خدمات ویژه‌‏ای را برای کاربرانش در نظر گرفته است و شرایطی را به وجود می‌‏آورد که با استفاده از آن می‏‌توانید به نتیجه‌‏ی دل‌خواه خود برسید. می‌‏توانید سفارش خود برای طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه‏ ای را در سایت ما ثبت نمایید.

در سایت ما قبل از شروع کار، جلسات متعددی بین مشتری و طراح برگزار شده و جزئیات طراحی به طور کامل مشخص می‎گردد؛ لذا  تضمین رسیدن به موفقیت به شما، مشتری گرامی داده می‏‌شود.

طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای
طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای

صفحه اول فروشگاه اینترنتی

در طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، صفحه‌ی اول از نگاه ما ویترین اصلی فروشگاه است. پیشنهادات ویژه، تخفیف‌ها، جشنواره‌های فروش و… باید در چهارچوب جذاب و استاندارد به بازدیدکنندگان معرفی شوند. بدین ترتیب کاربران با منوی جذابی از محصولات مواجه می‌شوند و آنان که پیشنهادات را مناسب خود می‌دانند، خرید لذت‌بخشی را تجربه می‌کنند. ما در طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای به این عامل، اهمیت زیادی می‌دهیم.

طراحی سایت حرفه ای فروشگاهی
طراحی سایت حرفه ای فروشگاهی

نمایش محصولات پیشنهادی به کاربر

در طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای ، نکته‌ی حائز اهمیتی وجود دارد. محصولاتی که با عنوان کالاهای مشابه در صفحه‌ی یک محصول به کاربر پیشنهاد می‌شوند، شانس خوبی برای خریده‌شدن دارند؛ چراکه هم زحمت جستجوی بیشتر را از دوش کاربر بر می‌دارد، و هم خریدار نیاز به تهیه‌ی آن را در خود احساس می‌کند. لذا وجود قسمت کالاهای پیشنهادی یکی از بخش‌های ضروری در طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای است.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای اولین قدم در رسیدن به رویای داشتن یک فروشگاه بزرگ و پر رفت و آمد با کمترین سرمایه گذاری ممکن است. اگر شما هم دوست دارید تا یک فروشگاه داشته باشید و بدون محدودیت زمانی و مکانی در این فروشگاه فعالیت کنید، راه اندازی فروشگاه اینترنتی می تواند بهترین ایده باشد. امروز با تغییر سبک زندگی ها، روز به روز تمایل افراد برای خرید از فروشگاه ها بیشتر می شود. بنابراین می توانید با امید به آینده ای هر چه روشن تر، اولین قدم ها را برای طراحی سایت خود بردارید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان
طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای
طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای

 

کاربری راحت اصل مهم در طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای

اگر تصمیم به طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای دارید، بهتر است به اصل راحتی کاربری فروشگاه خود توجه ویژه ای داشته باشید. یک سایت فروشگاهی باید به نحوی طراحی شده باشد که خریدار پس از مراجعه به سایت، به راحتی بتواند آنچه را که نیاز دارد، بیابد و به راحتی خرید کند. سایت های بی نظم و شلوغ که ساماندهی درستی ندارند، باعث سردرگمی خریداران می شوند. یک طراح حرفه ای سایت می تواند به شما کمک کند تا یک سایت با انواع امکانات و قابلیت ها اما منسجم و منظم داشته باشید که کاربری آن نیز راحت باشد.

 

انتخاب استراتژی بازاریابی قبل از اقدام به طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای

از آنجایی که استراتژی بازاریابی ممکن است نیازهای سایت شما را تغییر دهد، بهتر است قبل از اقدام به طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای استراتژی بازاریابی خود را تعیین کنید. برای مثال اگر تصمیم به بازاریابی محتوایی داشته باشید و بخواهید که با ارائه توضیحات به مخاطب خود در خرید و انتخاب آگاهانه کمک کنید، لازم است سایت شما به نحوی طراحی شود که بستر مناسبی برای ارائه محتوا داشته باشد.

بنابراین قبل از طراحی سایت لازم است کلیات و استراتژی ها را تعیین کنید. داشتن مزیت رقابتی و استراتژی های خلاقانه می توانند نقش زیادی در موفقیت فروشگاه شما داشته باشند. مطالعه و بررسی دقیق رقبا را فراموش نکنید. بدون بررسی رقبا قادر به تعیین مزیت رقابتی نخواهید بود.

 

گرافیک و اهمیت آن در طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای

گرافیک و ظاهر سایت اهمیت زیادی در طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای دارد. همانگونه که ویترین و ظاهر فروشگاه ها در تصمیم و انگیزه خریداران تاثیر زیادی دارد، گرافیک سایت نیز در طراحی سایت فروشگاهی پر اهمیت است. لازم است تا در طراحی گرافیکی و اصول انتخاب رنگ ها به تمامی اصول از جمله اصول روانشناسی، سلیقه مخاطب و … توجه شود تا ظاهر سایت برای مخاطبان جذاب باشد. در طراحی سایت فروشگاهی، اصول برند سازی را فراموش نکنید.

فروشگاه مجازی شما باید مشابه فروشگاه های فیزیکی دارای هویت برند و اجزای بصری برند باشد. قدرت گرفتن برند فروشگاهتان می تواند تاثیر زیادی در موفقیت کسب و کار شما داشته باشد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی
اهمیت ظاهر سایت فروشگاهی
اهمیت ظاهر سایت فروشگاهی

 

توجه به جلب اعتماد مخاطب از مرحله طراحی

برای موفقیت و افزایش فروش فروشگاه های اینترنتی باید بتوانید اعتماد مخاطب خود را هر چه بیشتر جلب کنید. برای جلب اعتماد مخاطب باید از مرحله طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای به فکر باشید. داشتن قسمت هایی برای معرفی مدیریت سایت، معرفی خودتان، راه های ارتباطی با شما و … می تواند از ساده ترین و اولین قدم ها در جلب اعتماد مخاطب باشد.

برخی استراتژی ها در جلب اعتماد مخاطب می توانند نیازمندی های سایت شما را تغییر دهد. برای مثال اگر بخواهید برای جلب اعتماد مخاطب پشتیبانی آنلاین داشته باشید یا نظر مشتریان قبلی را در خصوص کیفیت محصول مشخصی به کاربران نمایش دهید، نیاز به طراحی های متفاوتی خواهید داشت.

 

اصول فنی در طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای

در طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای نکات فنی مهمی وجود دارد که حتما باید مد نظر قرار گیرد. این نکات مستقیما کیفیت فروشگاه و کارایی سایت را تحت تاثیر قرار می دهند. برای مثال سایت فروشگاهی باید به صورت واکنشگرا طراحی شود. این کار باعث می شود تا زمانی که مخاطبان شما با استفاده از گوشی تلفن همراه برای خرید به سایت مراجعه می کنند، سایت به درستی نمایش داده شود و مشکلی برای خرید آنها وجود نداشته باشد.

امنیت بالای سایت، سرعت بارگذاری مناسب و … از جمله نکاتی هستند که حتما باید مد نظر طراح قرار گیرند. یک طراح حرفه ای و با تجربه تمامی این نکات را در طراحی رعایت خواهد نمود. بنابراین انتخاب طراح اهمیت زیادی در موفقیت سایت فروشگاهی شما دارد.

 

سئو و اهمیت غیر قابل وصف آن در موفقیت فروشگاه اینترنتی

60 درصد مردم قبل از خرید، کالا و خدمات مورد نیاز خود را در اینترنت جستجو می کنند. بنابراین اگر به هنگام جستجوی کالایی، سایت فروشگاهی شما به آنها معرفی شود، فرصت جلب توجه آنها و مجاب کردنشان برای خرید را دارید. سئو مجموعه اقداماتی است که شما را در اولویت موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مشخصی قرار می دهد. برای این که اقدامات سئو سایت ارزان شما نتیجه بخش باشد، باید از مرحله طراحی سایت فروشگاهی، سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. بنابراین توصیه می کنیم حتما به هنگام مراجعه به طراح، این خدمات را از او بخواهید و از این فرصت بزرگ برای موفقیت فروشگاه خود استفاده کنید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button