سایت

طراحی سایت حرفه‌ای با وردپرس

در این مقاله در خصوص اشتباهات و باورهای اشتباهی که در خصوص طراحی سایت حرفه ای با وردپرس وجود دارد، توضیحاتی ارائه شده است.

طراحی سایت حرفه ای با وردپرس

اغلب مدیران شرکت ها و صاحبان کسب و کار ها به دنبال طراحی سایت حرفه ای با وردپرس هستند. وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای آماده است و روز به روز نیز به محبوبیت آن اضافه می شود. سایت های وردپرسی کاملا حرفه ای و طبق اصول طراحی می شوند. این سایت ها، خیلی سریع آماده می شوند و هزینه طراحی معقولی دارند. از طرفی کاربری و مدیریت سایت های وردپرسی نیز ساده است. اگر به مشکلی برخوردید، می توانید با یک جستجو ساده به تعداد زیادی از مطالب و محتوای آموزشی دست بیابید. هزینه پشتیبانی از سایت های وردپرسی نیز در مقایسه با دیگر سایت ها مقرون‌به‌صرفه‌تر است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با چند طرز فکر اشتباه که باعث می شود از سایت های وردپرسی استفاده نکنید، آشنا نماییم!

طراحی سایت حرفه ای با وردپرس

 

اولین اشتباه: طراحی سایت حرفه ای با وردپرس ممکن نیست!

بسیاری تصور می کنند طراحی سایت حرفه ای با وردپرس ممکن نیست و تنها سایت های ساده و آماتور را می توان از نوع وردپرسی ساخت. جالب است بدانید وردپرس نه تنها آماتور و غیر حرفه ای نیست اتفاقا کاملا حرفه ای و اصولی طراحی می شود. در واقع حرفه ای ترین طراحان سایت از سراسر جهان، این سیستم مدیریت محتوا را طراحی نموده و در اختیار شما قرار می دهند. متخصصان زیادی نیز به دنبال به روز نمودن وردپرس هستند. تمام اصول رابط و تجربه کاربری و دیگر موارد فنی در سایت های وردپرسی رعایت می شود. بنابراین می توانید مطمئن باشید که امکان طراحی سایت حرفه ای با وردپرس وجود دارد وگرنه این سیستم مدیریت محتوا تا این حد در جهان محبوب نمی شد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
هزینه طراحی سایت حرفه ای

 

دومین اشتباه: سایت های وردپرسی قابلیت توسعه ندارند!

یکی دیگر از اشتباهاتی که باعث می شود صاحبان کسب و کارها از فرصت طراحی سایت حرفه ای با وردپرس استفاده ننمایند، تصور اشتباه در خصوص قابلیت توسعه این سایت هاست. بسیاری به اشتباه تصور می کنند سایت های وردپرسی را نمی توان توسعه داد و لازم است تا سایت کنار گذاشته شود و سایت جدیدی طراحی شود. شما می توانید سایت های وردپرسی داشته باشید که با توسعه کسب و کار شما توسعه داده شوند. بنابراین بدون نگرانی از این موضوع می توانید نسبت به ثبت سفارش برای یک سایت حرفه ای وردپرسی با قیمت مناسب اقدام کنید.

 

اشتباه سوم: با طراحی سایت حرفه ای وردپرسی، سایتی با امنیت ضعیف خواهید داشت!

از جمله تصورات اشتباه در خصوص سایت های وردپرسی، ضعف در امنیت این سایت هاست. بسیاری از طراحان و مجموعه های طراحی نیز با تاکید بر ضعف امنیتی این سایت ها، مشتریان را تشویق به ثبت سفارشات طراحی اختصاصی با هزینه های بسیار بالا می نمایند. باید بدانید سایت های وردپرسی حرفه ای طراحی می شوند. امنیت یکی از ارکان طراحی حرفه ای است. بنابراین زمانی که گفته می شود امکان طراحی سایت حرفه ای با وردپرس وجود دارد، یعنی این سایت ها از امنیت قابل قبولی برخورداند. اما ریشه این طرز فکر از کجاست؟

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی سایت فوق‌ حرفه‌ای
آیا امنیت سایت های وردپرس ضعیف است؟
آیا امنیت سایت های وردپرس ضعیف است؟

 به دلیل محبوبیت بالای این سایت ها و وفور استفاده از این سایت ها، هک نمودن سایت های وردپرسی نیز برای هکر ها جذابتر است به همین دلیل این سایت ها بیشتر مورد حمله قرار می گیرند. اما افزونه های افزایش و ارتقای امنیت زیادی نیز برای سایت های ورپرسی وجود دارد. شما می توانید با استفاده از این افزونه ها و رعایت نکات فنی، امنیت سایت خود را به صورت قابل ملاحظه ای افزایش دهید. به همین دلیل بهتر است به دلیل این نگرانی، استفاده از سایت های حرفه ای و مقرون به صرفه وردپرسی را کنار نگذارید.

 

اشتباه چهارم: امکان شخصی سازی سایت های وردپرسی وجود ندارد!

یکی از دلایلی که باعث می شود برخی افراد، طراحی سایت حرفه ای با وردپرس را کنار بگذارند، این تصور است که ظاهر سایت آنها تکراری خواهد بود. این طرز فکر به اشتباه بین افراد جا افتاده است که امکان شخصی سازی ظاهر سایت وجود ندارد و آنها در صورت انتخاب وردپرس نمی توانند سایتی مطابق با سلیقه خود داشته باشند. اولا این که تنوع قالب های وردپرس بسیار زیاد است و واقعا بعید است که نتوانید میان این قالب ها، قالب مورد نیاز و مورد پسند خود را بیابید. موضوع دیگر این که حتی اگر در میان قالب های آماده، قالب مورد پسند شما وجود نداشته باشد، می توانید از طراح بخواهید تا قالب اختصاصی و مورد پسند شما را طراحی نماید. فراموش نکنید یکی از دلایل محبوبیت وردپرس، امکان شخصی سازی آن است.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
سفارش طراحی سایت حرفه ای

 

اشتباه پنجم: در صورت طراحی سایت حرفه ای با وردپرس، شانس کمتری برای موفقیت اقدامات سئو دارید!

اگر تصور می کنید در صورت انتخاب طراحی سایت حرفه ای با وردپرس فرصت قرار گرفتن در صدر نتایج جستجو گوگل را از دست می­دهید، سخت در اشتباه هستید. فقط کافی است چندین کلمه یا عبارت کلیدی را جستجو کنید و در میان نتایج، سایت های وردپرسی را بررسی کنید. سایت های وردپرسی هیچ محدودیتی برای قرار گرفتن در اولویت موتورهای جستجو ندارند.

طراحی سایت با بهینه سازی برای موتورهای جستجو
طراحی سایت با بهینه سازی برای موتورهای جستجو

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button