سایت

تعرفه طراحی سایت حرفه ای

تعرفه طراحی سایت حرفه ای

در این مقاله در خصوص تصورات و اشتباهات رایج در خصوص تعرفه طراحی سایت حرفه ای توضیحاتی ارائه شده است.

تعرفه طراحی سایت حرفه ای

اگر به دنبال تعرفه طراحی سایت حرفه ای هستید، به احتمال زیاد نیاز به یک سایت دارید. بدون شک دوست دارید که سایت شما حرفه ای و کاربردی باشد و بتواند شما را به اهدافتان برساند. هزینه طراحی سایت حرفه ای وابستگی زیادی به نوع سایت، حجم کار طراحی، قابلیت های و امکانات سایت دارد. همچنین طراحان مختلف بر اساس میزان تجربه، تخصص، خوشنامی حجم سفارشات و … قیمت گذاری متفاوتی برای خدمات خود خواهند داشت. به همین دلیل ممکن است با پرس و جو و به راحتی نتوانید هزینه معقول برای طراحی مورد نظر خود را تشخیص دهید و سردرگم شوید. در این مقاله قصد داریم شما را با اشتباهات رایج در برآورد هزینه طراحی سایت آشنا نماییم:

تعرفه طراحی سایت حرفه ای

 

تعرفه طراحی سایت حرفه ای معیار کیفیت است!

یکی از اشتباهات رایجی که در خصوص تعرفه طراحی سایت حرفه ای وجود دارد، این است که بسیاری این تعرفه را معیار کیفیت قرار می دهند. این افراد تصور می کنند هزینه بالای طراحی، به معنای کیفیت بالا و هزینه پایین تر به معنای کیفیت نامناسب طراحی است. واقعیت این است که تعداد کسانی که هزینه زیادی برای طراحی پرداخته اند و سایت مناسب و حرفه ای تحویل نگرفته اند، بسیار زیاد است. بنابراین بهتر است به دنبال طراحان منصف باشید که با هزینه معقول و بهینه به ارائه خدمات حرفه ای می پردازند.

 

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراح سایت حرفه ای

ظاهر و گرافیک سایت، اصلی ترین عامل موثر بر تعرفه طراحی سایت حرفه ای است!

یکی دیگر از اشتباهات رایج در خصوص تعرفه طراحی سایت حرفه ای این است که بسیاری تصور می کنند سایت های گران قیمت ظاهرهای پیچیده و طراحی گرافیکی سنگین دارند. هر چند طراحی گرافیکی از عوامل موثر بر قیمت طراحی است، اما عوامل متعدد دیگری هستند که تاثیر بیشتری بر قیمت دارند. ممکن است شما سایتی با ظاهر ساده اما با قابلیت های و امکانات متعدد سفارش دهید و تعرفه طراحی آن بیشتر از یک سایت با ظاهر پیچیده اما بدون امکانات باشد. بنابراین تنها ظاهر سایت را به عنوان معیار قرار ندهید.

 

سایت های با تعرفه پایین تر بدون شک ساده و غیر حرفه ای اند!

اغلب کسب و کارها به ضرورت داشتن سایت با طراحی حرفه ای پی برده اند. بنابراین اغلب کسانی که به دنبال طراحی سایت هستند، طراحی حرفه ای را در اولویت قرار می دهند. اگر به دنبال طراحی حرفه ای هستید، نباید تصور کنید تعرفه طراحی سایت حرفه ای همیشه مبالغ هنگفت است. شما می توانید با سیستم های مدیریت محتوا همچون وردپرس و با قالب های آماده، بهترین و حرفه‌ای‌ترین سایت ها را با بهترین قیمت ها داشته باشید. در واقع اصل پیدایش وردپرس، ارائه سایت های حرفه ای با قیمت های مناسب بوده است و قیمت پایین‌تر این نوع از سایت ها هرگز به معنای غیرحرفه‌ای‌بودن آنها نیست.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
قیمت طراحی وب سایت حرفه ای
سایت های وردپرسی حرفه ای با هزینه مناسب طراحی
سایت های وردپرسی حرفه ای با هزینه مناسب طراحی

 

هزینه پشتیبانی زیاد نیست!

زمانی که در حال مقایسه تعرفه طراحی سایت حرفه ای چند مجموعه هستید، حتما خدماتی که به ازای تعرفه اعلامی ارائه می شود را نیز بررسی کنید. یکی از توصیه های ما این است که هزینه پشتیبانی را نیز در بررسی ها لحاظ کنید. هرگز تصور نکنید هزینه پشتیبانی ناچیز است و ارزش بررسی ندارد. ممکن است یک مجموعه تعرفه پایین تری برای طراحی داشته باشد اما هزینه پشتیبانی بالایی را مطالبه نماید. برخی از مجموعه ها هستند که برای مدت مشخصی از سایتی که خودشان طراحی نموده اند، به صورت رایگان پشتیبانی می نمایند. این طراحان می توانند گزینه های ایده آلی برای همکاری باشند.

 

تعرفه پایین طراحی سایت حرفه ای یعنی ضعف در امنیت!

معمولا تعرفه طراحی سایت حرفه ای برای سایت هایی که در سیستم های مدیریت محتوای آماده همچون وردپرس طراحی شده اند، پایین‌تر است. بسیاری تصور می کنند که هزینه پایین‌تر طراحی یعنی ضعف در امنیت و سایت هایی که با قالب های آماده طراحی می شوند، امنیت ضعیفی دارند. باید بدانیدامنیت سایت های وردپرسی به هیچ وجه دچار ضعف نیست بلکه تنها تفاوت این سایت ها با دیگر سایت ها، در تعداد حملات است.

سایت های وردپرسی به دلیل داشتن محبوبیت بیشتر در سراسر جهان، بین هکر ها نیز محبوب شده اند و بیشتر مورد حملات هکرها قرار می گیرند. بسیاری از مجموعه های طراحی سایت حرفه ای، با راهکارهای تخصصی، امنیت این سایت ها را ارتقا می دهند. راهکارهای زیادی برای ارتقا امنیت این سایت ها وجود دارد. بنابراین بدون نگرانی از این مساله، می توانید از سایت های وردپرسی با تعرفه مناسب طراحی استفاده کنید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحان سایت حرفه ای
تعرفه های طراحی و امنیت سایت
تعرفه های طراحی و امنیت سایت

 

سایت های آماده را نمی توان برای موتور های جستجو بهینه سازی نمود!

بهینه سازی برای موتورهای جستجو از دیگر خدماتی است که به واسطه آن، کاربران زیادی تشویق به طراحی سایت های اختصاصی و پرداخت هزینه های گزاف می شوند. پایین بودن تعرفه طراحی سایت حرفه ای با سیستم مدیریت محتوا همچون وردپرس، به هیچ وجه به معنای عدم قابلیت این سایت ها جهت بهینه سازی برای موتورهای جستجو نیست. بیش از نیمی از سایت ها وردپرسی هستند و فقط کافی است چند کلمه کلیدی را جستجو کنید و آمار سایت های وردپرسی که در صدر نتایج جستجو قرار می گیرند را ببینید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button