سایت

طراحی سایت ارزان با وردپرس

طراحی سایت ارزان با وردپرس

نکاتی مهم در طراحی سایت ارزان با وردپرس

به احتمال زیاد شما هم مثل میلیون ها نفر در سراسر جهان تصمیم گرفته اید که یک طراحی سایت ارزان با وردپرس سفارش دهید. طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت این امکان را برای شما فراهم می آورد تا برای پشتیبانی و تولید محتوای خوب بیشتر هزینه کنید.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای محبوب در سراسر جهان است و میلیون ها نفر از این قالب استفاده می­کنند. شما می توانید از انواع قالب های وردپرس برای ساخت سایت های آموزشی، فروشگاهی، خبری، شرکتی، شخصی و … استفاده کنید.

وردپرس تمامی نیازها را پیش بینی نموده و برای آن پیشنهادی دارد. بنابراین اگر تصمیم به استفاده از وردپرس گرفته اید، می توانید با آرامش خاطر از این سیستم مدیریت محتوا استفاده کنید و مطمئن باشید تصمیم درستی گرفته اید.

بسیاری به اشتباه تصور می کنند طراحی سایت ارزان با وردپرس یک راه حل موقت است و لازم است بعدها با توسعه کسب و کار خود، سایت های حرفه ای تری را طراحی نمایند.

وردپرس یک سیستم مدیریت تخصصی و کاملا حرفه ای است که بسیاری از جوانب را سنجیده است. دلیل ارزان بودن وردپرس کیفیت پایین آن نیست. وردپرس با ارائه قالب های آماده و به صورت انبوه، توانسته است هزینه طراحی را به مقدار زیادی کاهش دهد.

البته علاوه بر هزینه، طراحی با وردپرس سرعت ایجاد و راه اندازی سایت را نیز به مقدار خیلی زیادی افزایش داده است. اگر تصمیم به طراحی سایت ارزان با وردپرس دارید، رعایت چند نکته می تواند بسیار مفید باشد:

 

1- طراحی سایت ارزان با وردپرس را به حرفه ای ها بسپارید

وجود قالب های آماده و رایگان، ساده بودن کار با وردپرس برخی مواقع این تفکر را ایجاد می کند که برای طراحی سایت ارزان با وردپرس نیاز به متخصص نداریم و هر فردی می تواند به راحتی با وردپرس سایت طراحی کند.

فرقی ندارد که شما در چه قالب سایت خود را طراحی می کنید، اگر می خواهید یک سایت حرفه ای داشته باشید که ظاهر خوب و جذابی داشته باشد، سرعت بارگذاری بالایی آن مناسب باشد، قابلیت بهینه سازی برای موتور جستجو گوگل را داشته باشد، امنیت خوبی داشته باشد و … لازم است تا این کار را به افراد حرفه ای بسپارید.

یک متخصص و فرد حرفه ای در طراحی وب سایت ارزان با استفاده از قالب وردپرس و با هزینه اندک، می تواند یک سایت اختصاصی، حرفه ای و زیبا را در کمترین زمان ممکن طراحی نماید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی سایت ارزان فروشگاهی
طراحی سایت ارزان با وردپرس را به حرفه ای ها بسپارید
طراحی سایت ارزان با وردپرس را به حرفه ای ها بسپارید

2- طراحی سایت ارزان با وردپرس و برنامه ریزی برای ارتقا جایگاه سئو

یکی از شایعات اشتباهی که در خصوص سایت های وردپرسی وجود دارد، دشواربودن یا ناممکن بودن قرارگرفتن این سایت ها در اولویت جستجوی موتور گوگل است. در واقع اندکی دانش در خصوص سئو این اطمینان را به شما می دهد که با طراحی سایت ارزان با وردپرس به راحتی می توانید در اولویت جستجو گوگل باشید.

به بیان بهتر بیشتر سایت هایی که رتبه های اول را در جستجو موتور گوگل دارند، با وردپرس طراحی شده اند.

فقط نکته در این است که شما برای ارتقا جایگاه سئو و قرار گرفتن در اولویت جستجو موتور گوگل، به اقداماتی دیگری علاوه بر بهینه سازی کدها به هنگام طراحی نیاز دارید.

یک طراح حرفه ای کدها را بهینه می کند و بستر ارتقا سئو را برای شما فراهم می کند. بنابراین اگر می خواهید سایت وردپرسی شما رتبه خوبی در جستجو گوگل داشته باشد و توسط گوگل به کاربران اینترنتی پیشنهاد شوید، بهتر است حتما با مشاوران و متخصصان سئو همکاری کنید.

تولید محتوا کاربردی و منظم می تواند معجزه کند. استفاده از افزونه های سئو نیز کار را بسیار راحت تر و کم هزینه تر می نمایند. افزونه های سئو قدرتمندی برای وردپرس وجود دارد. افزونه یواست سئو و افزونه پرمیوم سئو پک از جمله این افزونه های وردپرسی هستند.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی سایت ارزان حرفه ای

 

3- طراحی سایت ارزان با وردپرس و اهمیت افزایش سرعت بارگذاری

سرعت لود یا بارگذاری از نکات بسیار بااهمیت است که می تواند در جلب نظر کاربران تاثیر زیادی داشته باشد. شما فقط چند ثانیه زمان برای جلب توجه کاربران­تان دارید. حتی می توان گفت سرعت بارگذاری تاثیر بیشتری در مقایسه با جذابیت و زیبایی سایت در جلب کاربران دارد. یک طراح حرفه ای وردپرس می تواند با رعایت اصول کدنویسی از افت سرعت لود سایت شما جلوگیری کند.

شما برای افزایش سرعت بارگذاری سایت وردپرسی امکانات زیادی در اختیار دارید. در صورتی که طراحی سایت ارزان با وردپرس سفارش داده اید، می توانید به راحتی و با برخی اقدامات ساده و کم هزینه سرعت بارگذاری سایت خود را تا چندین برابر افزایش دهید. برای سایت های وردپرسی، افزونه های متعددی عرضه شده اند که می توانند به شما در افزایش سرعت بارگذاری کمک کنند.

طراحی سایت ارزان با وردپرس و اهمیت افزایش سرعت بارگذاری
طراحی سایت ارزان با وردپرس و اهمیت افزایش سرعت بارگذاری

4- طراحی سایت ارزان با وردپرس و اهمیت به روز رسانی قالب

یکی از مزیت های وردپرس و حتی دلایل حسن شهرت آن در سراسر جهان، وجود به روزرسانی های قوی و قدرتمند است.

وردپرس با بررسی عملکرد و امنیت قالب های خود، نسخه ها را به روز رسانی می کند تا شما با امکانات بیشتر و امنیت بالاتر از آن استفاده کنید.

بنابراین اگر سفارش طراحی سایت ارزان با وردپرس دارید، حتما برای پشتیبانی و به روز رسانی قالب وردپرس برنامه ریزی کنید. با به روز رسانی بسیاری از مشکلات امنیتی و ایرادات رفع می شود و شما می توانید با خیال راحت از وردپرس استفاده کنید.

به روز رسانی صحیح و اصولی تغییری در سایت شما ایجاد نمی کند و نیازی نیست برای داشتن سایت با ظاهر قبل از به روز رسانی اقدام خاصی انجام دهید.

 

5- طراحی سایت ارزان با وردپرس و ضرورت تهیه نسخه پشتیبان

یکی از نکات مهم پس از طراحی سایت ارزان با وردپرس این است که به صورت مرتب و منظم از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی سایت ارزان قیمت

در صورتی که قرارداد پشتیبانی حرفه ای با مراکز و شرکت های طراحی سایت منعقد نموده باشید، تهیه نسخه پشتیبان نیز بدون شک در تعهدات شرکت یا افراد ارائه دهنده خدمات پشتیبانی خواهد بود.

در صورتی که از سایت خود بکاپ یا نسخه پشتیبان داشته باشید، می توانید در صورت بروز هر گونه تغییر یا مشکل ناخواسته، سایت را در سریع ترین زمان ممکن به حالت قبل برگردانید.

طراحی سایت ارزان با وردپرس و ضرورت تهیه نسخه پشتیبان
طراحی سایت ارزان با وردپرس و ضرورت تهیه نسخه پشتیبان

6- طراحی سایت ارزان با وردپرس و برنامه ریزی برای ارتقا امنیت

یکی از تصورات اشتباهی که در خصوص قالب های وردپرس وجود دارد، این است که این قالب از امنیت خوبی برخوردار نیست. در حالیکه وردپرس امنیت بسیار خوبی دارد و با به روزرسانی قالب های عرضه شده، تلاش می‌کند تا هر گونه مشکل احتمالی را نیز رفع نماید.

در صورتی که طراحی سایت ارزان با وردپرس سفارش داده اید باید به این نکته واقف باشید که وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در سراسر جهان است و بیشترین کاربران را دارد و به همین دلیل در اولویت هکر هاست و با وجود داشتن امنیت مناسب باز هم در معرض حملات بسیار است.

طراحی سایت ارزان با وردپرس این امکان را برای شما فراهم می آورد تا هزینه ها را به خوبی مدیریت کنید و برای پشتیبانی از سایت خود نیز هزینه نمایید.

با اقدامات متعددی می توانید امنیت سایت خود را به صورت قابل ملاحظه ای افزایش دهید.

برای وردپرس افزونه های امنیتی قدرتمندی نیز وجود دارد. افزونه وردفنس از جمله افزونه های شناخته شده افزایش امنیت برای وردپرس است. بنابراین با برنامه ریزی و استفاده از پشتیبانی تخصصی می توانید بدون دغدغه و بسیار راحت از قالب وردپرس استفاده کنید و نگران امنیت سایت خود نباشید.

به روز رسانی قالب که پیش تر توضیح داده شد نیز می تواند در ارتقا امنیت سایت وردپرسی شما بسیار موثر باشد.

طراحی سایت ارزان با وردپرس و برنامه ریزی برای ارتقا امنیت
طراحی سایت ارزان با وردپرس و برنامه ریزی برای ارتقا امنیت

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button