سایت

ساخت سایت ارزان

در این مقاله در خصوص ساخت سایت ارزان توضیحاتی ارائه شده است. مقاله شامل نکاتی است که باید در انتخاب طراح سایت مد نظر داشته باشید تا موفق به مدیریت هزینه ها شوید.

ساخت سایت ارزان

اگر شما هم از جمله کسب و کار هایی هستید که به دنبال ساخت سایت ارزان هستید تا خدمات و محصولات خود را با کمترین هزینه به مشتریان بیشتری معرفی کنید، با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم تا به سوالات شما در خصوص طراحی سایت با قیمت مناسب جواب دهیم.

ساخت سایت ارزان
ساخت سایت ارزان

ساخت سایت ارزان یعنی چه ؟

آیا میدانید ساخت سایت ارزان به چه معناست؟ اول از همه باید بدانید که هزینه ساخت سایت کاملا متناسب با کیفیت خدمات و نوع طراحی است که انتخاب می کنید. برای مثال استفاده از قالب آماده که از قبل طراحی شده است، می تواند به شما در کاهش هزینه ها کمک کند. این در حالی است که اگر به دنبال طراحی اختصاصی باشید، لازم است هزینه بیشتری بپردازید.

طراحی سایت اختصاصی علاوه بر تخصص، نیاز به صرف زمان بیشتری نیز دارد. خدمات و پشتیبانی تخصصی که از سایت طراحی شده به عمل می آید نیز، تاثیر زیادی در هزینه تمام شده دارد. برای مثال اگر پکیج طراحی سایت مجموعه ای دارای خدمات بهینه سازی برای سئو است اصولا باید هزینه ای بیشتری در مقایسه با طراحی سایتی که فاقد این خدمات است، داشته باشد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
ویژگی‌های طراحی سایت ارزان

ساخت سایت ارزان به طراحی سایتی گفته می شود که به نسبت کیفیت طراحی و قابلیت هایی که دارد، با هزینه معقول تری نسبت به دیگر طراحی ها انجام شده باشد. سایت ارزان در نگاه حرفه ای، به هیچ وجه به معنای طراحی سایت های ساده؛ آماتور و بی کیفیت نیست.

ساخت سایت ارزان از نظر حرفه ای
ساخت سایت ارزان از نظر حرفه ای

مدیریت هزینه ها و ساخت سایت ارزان

ممکن است به هر دلیلی به دنبال مدیریت هر چه بیشتر هزینه ها باشید. بدون شک در دنیای امروز نمی توان برای کاهش هزینه ها از داشتن سایت صرف نظر نمود. اما می توان با ساخت سایت ارزان و مدیریت هر چه بیشتر هزینه ها، از ظرفیت و فرصت داشتن سایت به نفع کسب و کار استفاده نمود. اگر به دنبال مدیریت هزینه ها هستید حتما :

– مراکزی را برای طراحی سایت شرکتی حرفه ای انتخاب کنید که با قیمت های معقول و مناسبی به طراحی سایت می پردازند.

– نوعی از طراحی را انتخاب کنید که انعطاف کافی را برای برنامه های توسعه ای آینده شما داشته باشد. در این حالت نیاز نیست با هر تغییری، هزینه طراحی جدید بپردازید.

– هرگز برای کاهش هزینه ها از خدماتی همچون امنیت سایت، آموزش مدیریت سایت یا پشتیبانی حرفه ای سایت صرف نظر نکنید. صرف نظر از این خدمات می تواند در آینده هزینه های بسیار زیادی را به شما تحمیل کند.

ساخت سایت ارزان اما موفق در جلب رضایت کاربران

اگر به دنبال ساخت سایت ارزان اما کاربردی هستید، در انتخاب طراح سایت، تنها به مقایسه هزینه های طراحی اکتفا نکنید. حتما توجه کنید که سایت ارزان شما متناسب با نیازتان طراحی شود. یک طراح حرفه ای می تواند با درک صحیح از نیازها و خواسته های شما و مخاطبان هدفتان، حتی با انتخاب حرفه ای قالب های آماده، یک سایت خوب و کاربردی را با کم ترین هزینه طراحی نماید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی سایت ارزان قیمت

در طراحی سایت ارزان شرکتی ، حتما کاربران را محور قرار دهید. توجه کنید که سایت حتما سهولت کاربری داشته باشدو بتواند رضایت کاربران را جلب کند.  برای مثال طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش­گرا را انتخاب کنید. در طراحی ریسپانسیو زمانی که کاربران شما با گوشی به سایت مراجعه می کنند، سایت برای آنها به درستی نمایش داده می شود.

ساخت سایت ارزان با محوریت کاربران
ساخت سایت ارزان با محوریت کاربران

نگاه بلند مدت در طراحی سایت داشته باشید!

اگر به دنبال ساخت سایت ارزان هستید، توصیه می کنیم نگاه بلند مدت داشته باشید. هزینه کردن برای طراحی سایت ، می تواند نوعی سرمایه گذاری باشد.

شما میتوانید با یک سایت خوب در بسیاری از هزینه ها کسب و کار خود صرفه جویی کنید. برای مثال اگر خدمات بهینه سازی سایت از نظر سئو سایت حرفه ای را انتخاب کرده باشید، می توانید با برنامه ریزی اصولی و حرفه ای، جایگاه سئو سایت خود را ارتقا دهید.

اگر برای کلمات کلیدی صحیحی در اولویت موتورهای جستجو قرار بگیرید، هزینه های بازاریابی شما به مقدار زیادی کاهش می یابد.

در این حالت زمانی که کاربران این کلمات را جستجو می کنند، سایت شما از طرف گوگل برای بازدید به آنها بازدید معرفی می شود. بدون شک هزینه ای که از بابت بهینه سازی سایت از نظر سئو می پردازید در مقایسه با میزان صرفه جویی کهدر هزینه های بازاریابی محقق می شود، بسیار ناچیز خواهد بود.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی سایت ارزان وردپرس

چگونه قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنیم؟

اگر به دنبال ساخت سایت ارزان هستید و قصد دارید تا با مقایسه هزینه طراحی سایت مجموعه های مختلف، بهترین طراح را انتخاب کنید، لازم است به نکات زیر توجه کنید:

– ابتدا نیاز ها و خواسته های خود را به دقت تعیین کنید، این کار باعث می شود طراح به صورت شفاف نیازها و خواسته های شما را بداند و سایت متناسبی را به شما پیشنهاد کند.

– زمانی که قیمت طراحان مختلف را با یکدیگر مقایسه می کنید، حتما دقت کنید که شرایط مشابهی از نظر کیفیت و خدمات داشته باشند تا بتوانید یک مقایسه منطقی انجام دهید.

– نمونه سایت های طراحی شده توسط طراح منتخب را ببینید و بررسی کنید. بخش مهمی از طراحی سایت، زیبایی ظاهری است و به ذوق هنری طراح وابسته است. همکاری با طراحان خلاق و خوش ذوق را در اولویت قرار دهید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button