سایت

سفارش طراحی سایت حرفه ای

سفارش طراحی سایت حرفه‌ای

در این مقاله به نکاتی پرداخته شده است که باید در ثبت سفارش طراحی سایت حرفه ای مد نظر قرار دهید.

 

سفارش طراحی سایت حرفه ای

زمانی که تصمیم می گیرد یک سایت داشته باشید، لازم است اقدام به ثبت سفارش طراحی سایت نمایید. ثبت سفارش طراحی سایت حرفه ای اصولی دارد که رعایت آنها می تواند به شما در داشتن یک سایت کاربردی و مفید کمک نماید. اگر قصد دارید تا سفارشی برای طراحی سایت ثبت کنید، مطالعه این مقاله می تواند برای شما مفید باشد:

 

تعیین خواسته ها، قبل از ثبت سفارش طراحی سایت حرفه ای

قبل از این که اقدام به ثبت سفارش طراحی سایت حرفه ای نمایید، لازم است خواسته ها و نیازهای خود را تعیین کنید. این کار باعث می شود طراح به صورت شفاف و دقیق از خواسته شما مطلع شود و بتواند پیشنهادات حرفه ای تری برای شما داشته باشد. سعی کنید نیازها و خواسته های خود را به صورت هماهنگ با برنامه های استراتژیک و برنامه های بازاریابی و برندسازی تعیین کنید. اهداف سایت باید در راستای اهداف اصلی شما باشد.

در مراجعه به طراحان حرفه ای، معمولا طراحان سعی می کنند قبل از هر اقدامی خواسته ها و نیازهای شما را فهرست کنند. تلاش طراح برای تعیین خواسته ها و اهداف شما می تواند نشانه ای از رویکرد حرفه ای او باشد. مزیت اصلی تعیین نیازها و خواسته ها قبل از اقدام به طراحی سایت این است که قادر خواهید بود به خوبی هزینه ها را مدیریت کنید. در این حالت دیگر هزینه اضافی از بابت امکانات و قابلیت هایی که لازم ندارید، نخواهید پرداخت.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
قیمت طراحی وب سایت حرفه ای

 

توجه به اصول گرافیکی در سفارش طراحی سایت حرفه ای

زمانی که قصد ثبت سفارش طراحی سایت حرفه ای دارید، لازم است با طراح در خصوص طراحی گرافیکی به توافق برسید. ممکن است طراح، نمونه سایت ها یا قالب های مختلف را به شما نشان دهد تا در خصوص سلیقه و خواسته شما اطلاعات کافی بدست آورد. یک طراح حرفه ای، تمامی اصول طراحی گرافیکی را رعایت می کند تا یک سایت زیبا و کاربر پسند داشته باشید. نکته دیگری نیز در این میان وجود دارد که در طراحی های حرفه ای مد نظر قرار می گیرد.

هویت بصری برند شما باید در طراحی گرافیکی سایت مد نظر باشد. طراح باید رنگ سازمانی شما و اجزای بصری هویت برندتان از جمله لوگو شما را در طراحی ظاهر سایت مد نظر داشته باشد. سایت باید در راستای برنامه ها و استراتژی های برندسازی شما طراحی شود. سایت باید بتواند به شما در بالا رفتن ارزش و قدرت برندتان کمک کند.

ضرورت مراجعه به طراحان حرفه ای
ضرورت مراجعه به طراحان حرفه ای

 

داشتن دانش عمومی قبل از ثبت سفارش طراحی سایت حرفه ای

زمانی که به طراحان حرفه ای مراجعه می کنید و به دنبال ثبت سفارش طراحی سایت حرفه ای هستید، طراحان توضیحاتی ارائه می نماید و تلاش می­کنند به شما در انتخاب آگاهانه کمک نمایند. شما می توانید با مطالعه، آگاهی اولیه داشته باشید تا پیشنهادات طراح را بهتر درک کنید و تصمیم بهتری بگیرید. یکی از اصلی ترین مواردی که باید در خصوص آن اطلاعات کسب کنید، تفاوت استفاده از سیستم های مدیریت محتوای آماده همچون وردپرس و طراحی سایت های اختصاصی با کدنویسی است.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی سایت فوق‌ حرفه‌ای

وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوای آماده است که با هزینه مناسبی طراحی می شود، کاربری و مدیریت آن کم هزینه تر و ساده تر است. سایت های وردپرسی امکانات خوبی دارند و می توانید به راحتی آنها را توسعه دهید. از این رو اغلب توسط طراحان حرفه ای به شما توصیه می شوند. ممکن است نیاز به امکانات اختصاصی داشته باشید که با سایت های وردپرسی قابل تامین نباشد، در این صورت زمان و هزینه بیشتری برای طراحی مورد نیاز خواهد بود و طراح بایستی اقدام به برنامه نویسی جهت طراحی سایت شما نماید.

 

ضرورت اعتماد به طراح حرفه ای

هر چند داشتن اطلاعات عمومی می تواند به شما در تصمیم گیری و ثبت سفارش طراحی سایت حرفه ای یاری نماید، اما باید بدانید طراحی سایت یک کار کاملا تخصصی است. برای داشتن یک سایت حرفه ای و کاربردی لازم است به طراح خود اعتماد کنید و بسیاری از تصمیمات تخصصی و حرفه ای را به او واگذار نمایید. برای مثال هاست و سرور می تواند از مواردی باشد که حتما باید با تایید و نظارت طراح خود انتخاب نمایید.

ممکن است به هنگام ثبت سفارش طراحی سایت حرفه ای طراح توصیه های دیگری نیز برای شما داشته باشد که لازم است به دقت مد نظر قرار دهید. برای مثال ممکن است طراح به شما پیشنهاد نماید تا سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه نمایید. این کار باعث می شود تا اقدامات آتی شما نتیجه بخش باشد و بتوانید در صدر نتایج جستجو توسط گوگل دیگر موتورهای جستجو قرار بگیرد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی سایت حرفه‌ای با وردپرس
اعتماد به طراح
اعتماد به طراح

برای آموزش استفاده و مدیریت سایت زمان کافی بگذارید

پس از این که سفارش طراحی سایت حرفه ای شما ثبت شد، طراح، سایت را ایجاد و به شما تحویل می نماید. پس از این مرحله لازم است تا محتوای مورد نظر خود را بر روی سایت بارگذاری کنید. مجموعه های حرفه ای ضمن ارائه خدمات پشتیبانی، جلسات و دوره های آموزشی جهت مدیریت و استفاده از سایت برگزار می نمایند. توصیه می کنیم با نهایت دقت در این جلسات و دوره ها شرکت نمایید تا بتوانید از امکانات سایت خود به خوبی استفاده کنید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button