سایت

ساخت سایت شرکتی

ساخت سایت شرکتی

در این مقاله توضیحاتی در خصوص ساخت سایت شرکتی ارائه شده و تلاش شده است به برخی از سوالات احتمالی خواننده پاسخ داده شود.

ساخت سایت شرکتی

یکی از خدماتی که این روزها متقاضیان زیادی دارد، ساخت سایت شرکتی است. شرکت ها برای معرفی فعالیتها، خدمات و محصولات خود از سایت های شرکتی استفاده می نمایند. سایت های شرکت می توانند بستر مناسبی را برای توسعه بازار و افزایش فروش شرکت ها فراهم آورند. همچنین بسیاری از شرکت ها از سایت های خود برای برندسازی و افزایش ارزش برندشان استفاده می کنند. در این مقاله قصد داریم به چند سوال اساسی در خصوص سایت های شرکتی پاسخ دهیم:

 

آیا ساخت سایت شرکتی حرفه ای با وردپرس ممکن است؟

شما برای ساخت سایت شرکتی مورد نیاز خود می توانید از سیستم های مدیریت محتوای آماده همچون وردپرس استفاده کنید. با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا قادر خواهید بود با هزینه مناسب و در زمان کوتاهی سایت خود را تحویل بگیرید. همچنین استفاده از این سایت ها ساده است و نیاز به آموزش های پیچیده ندارد.

این سایت ها قابلیت توسعه دارند و می توانید با استفاده از افزونه ها امکانات و قابلیت های متعددی را به سایت خود اضافه کنید. سایت های وردپرسی کاملا طبق اصول طراحی حرفه ای طراحی می شوند و شما می توانید تمامی ویژگی های یک سایت حرفه ای از جمله واکنشگرایی، امنیت بالا و … را با این سایت ها داشته باشید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
تعرفه طراحی سایت شرکتی

 

آیا لازم است برای طراحی ظاهر سایت هزینه ی زیادی در نظر گرفت؟

ظاهر سایت اهمیت زیادی در ساخت سایت شرکتی دارد. به همین دلیل اغلب شرکت ها تصمیم به طراحی های گرافیکی سنگین برای سایت خود دارند. هر چند ظاهر سایت اهمیت زیادی دارد و می تواند تاثیر زیادی در جذب مخاطب داشته باشد، اما یک اصل مهم وجود دارد که حتما باید مد نظر باشد. بدون شک شما برای شرکت خود استراتژی و برنامه های برندسازی دارید، سایت شرکتی باید با این استراتژی ها و برندها یکپارچه باشد. بنابراین توصیه می کنیم حتما در طراحی ظاهر سایت، اجزای برند را نیز در نظر بگیرید.

برای داشتن سایتی با ظاهر زیبا و همگام با برنامه های برند سازی، لازم نیست حتما سایت اختصاصی سفارش دهید. شما می توانید یک سایت شرکتی وردپرسی داشته باشید و قالب آن را به صورت اختصاصی و طبق برند خود تغییر دهید. 

اهمیت ظاهر سایت در ساخت سایت شرکتی
اهمیت ظاهر سایت در ساخت سایت شرکتی

 

آیا با ساخت سایت شرکتی وردپرس، شانس قرار گرفتن در اولویت گوگل را دارید؟

هدف نهایی از ساخت سایت شرکتی دیده‌شدن خدمات و محصولات شرکت و جذب مخاطبان بیشتر است. بنابراین شما باید نهایت تلاش را در شناخت مخاطبان هدف داشته باشید و بر اساس نیاز و خواسته های آنان گام بردارید. بخش زیادی از مخاطبان شما برای یافتن خدمات و کالای مورد نیاز خود از گوگل کمک می گیرند. گوگل سایت و صفحاتی را به آنان معرفی می کند. جالب است بدانید تنها سایت هایی که در صدر نتایج هستند، شانس بیشتری برای بازدید دارند و تقریبا مابقی از فهرست بازدید مخاطبان حذف می شوند. واضح است هر شرکتی با انجام اقداماتی تحت عنوان سئو، تلاش می کند تا در صدر این نتایج باشد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی سایت ارزان شرکتی

در صورتی که برای ساخت سایت شرکتی از وردپرس استفاده کنید و آن را برای موتورهای جستجو بهینه کنید، شانس بالایی برای قرار گرفتن در صدر نتایج خواهید داشت. بیشتر سایت هایی که هم اکنون در صدر نتایج جستجو به ازای کلمات کلیدی مشخص هستند، از نوع وردپرس هستند.

 

با ساخت سایت شرکتی وردپرس امنیت سایت چگونه خواهد بود؟

زمانی که برای ساخت سایت شرکتی اقدام می کنید، یکی از توصیه های طراح به شما، توجه به امنیت سایت است. بهتر است تا جایی که می توانید امنیت سایت خود را ارتقا دهید. مشکلاتی امنیتی سایت، ضمن این که میتوانند هزینه های زیادی به شما تحمیل نمایند و به جایگاه و اعتبار شما میان مشتریان آسیب بزنند می توانند باعث افت شدید جایگاه سئو نیز بشوند. به همین دلیل امنیت سایت یکی از دغدغه های صاحبان شرکت هاست.

اگر تصمیم دارید تا سایت شرکتی خود را از نوع وردپرس بسازید، لازم نیست نگران امنیت این سایت ها باشید. تنها کافی است برای ارتقا برنامه ریزی کنید و از افزونه های مناسب این کار استفاده کنید. سایت های وردپرس به دلیل محبوبیت زیاد میان کاربران مورد حملات هکرها واقع می شوند اما می توان با رعایت نکات، ریسک هک شدن سایت را به میزان زیادی کاهش داد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی سایت شرکتی اختصاصی
سایت های وردپرسی شرکتی
سایت های وردپرسی شرکتی

 

آیا می توان طراحی سایتی را سفارش داد و در آینده آن را توسعه داد؟

به احتمال زیاد اگر بخواهید در مرحله اول، ساخت سایت شرکتی را به صورت تمام و کمال و با تمامی امکانات و قابلیت ها سفارش دهید، لازم خواهد بود هزینه زیادی بپردازید. از طرفی ممکن است در حال حاضر بسیاری از این امکانات را لازم نداشته باشید. بنابراین سوال مهم این است که آیا می توان سایتی را سفارش داد در آینده آن را توسعه داد؟

بله. شما می توانید یک سایت وردپرسی را بر حسب نیازهای امروز خود سفارش دهید و در آینده با توسعه شرکت، با هزینه معقولی سایت خود را توسعه دهید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button