سایت

طراحی وب سایت شرکتی

طراحی وب سایت شرکتی

در این مقاله در خصوص نکات طراحی وب سایت شرکتی توضیحاتی ارائه شده است. مطالعه مقاله برای شرکت هایی که قصد سفارش طراحی سایت شرکتی دارند، مفید می باشد.

طراحی وب سایت شرکتی

یکی از بهترین روش ها برای معرفی خدمات و محصولات یک شرکت استفاده از وب سایت است. طراحی وب سایت شرکتی اگر درست و اصولی انجام شود، می تواند یک شرکت را در رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش خود یاری نماید. امروز داشتن وب سایت نوعی اعتبار برای شرکت ها محسوب می شود و میتواند به شرکت ها در جلب اعتماد مخاطب کمک کند.

برای استفاده از مزیت های متعددی که داشتن سایت برای شرکت ها دارد، باید نکاتی رعایت شود. در این مقاله قصد داریم مهم­ترین نکات را در خصوص طراحی وب سایت شرکتی با شما در میان بگذاریم:

 

طراحی وب سایت شرکتی با وردپرس

برای طراحی وب سایت شرکتی دو گزینه اصلی وجود دارد. شما می توانید انتخاب کنید که از سیستمهای مدیریت محتوای آماده همچون وردپرس استفاده کنید یا از طراح بخواهید به صورت اختصاصی سایتی را از صفر برای شما کد نویسی کند. از آنجایی که با سیستم های مدیریت محتوای آماده همچون وردپرس می توان سایت های کاملا حرفه ای، کاربردی را در زمانی کوتاه و با هزینه ای معقول طراحی نمود، اغلب شرکت ها این گزینه را انتخاب می کنند.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی سایت شرکتی ارزان

استفاده از سایت های وردپرس ساده است، افزونه های زیادی برای توسعه و ارتقا این سایت ها در دسترس است و پشتیبانی این سایت ها نیز در مقایسه با دیگر انواع سایت ها با هزینه پایین تری انجام می شود.

 

طراحی وب سایت شرکتی هدفمند و کاربردی

یکی دیگر از نکاتی که در طراحی وب سایت شرکتی وجود دارد، طراحی منسجم و هدفمند است. بنابراین بهتر است قبل از هر گونه اقدامی برای طراحی و ثبت سفارش، نیازها و خواسته های خود را به دقت تعیین کنید. این کار باعث می شود سایت منسجم و هدفمند طراحی شود.

بهتر است به جای این که انواع امکانات و قابلیت هایی که به آنها نیاز ندارید را از فاز اول در طراحی بگنجانید، به قابلیت توسعه سایت توجه کنید. وجود انواع امکانات که در حال حاضر به آن نیاز ندارید، هزینه ها را افزایش می دهد و ممکن است از انسجام سایت بکاهد. قابلیت توسعه کم هزینه و سریع سایت های وردپرسی، یکی از مزیت هایی است که به این سایت ها رونق بیشتری می دهد.

بنابراین اگر سایت وردپرسی انتخاب کنید، می توانید به راحتی و با توسعه شرکت، سایت خود را نیز توسعه دهید. برای سایت های وردپرسی افزونه های متعددی وجود دارد. این افزونه ها، قابلیت توسعه و افزودن امکانات متعدد را به راحتی فراهم می آورند.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
تعرفه طراحی سایت شرکتی
طراحی وب سایت شرکتی هدفمند
طراحی وب سایت شرکتی هدفمند

 

ویژگی های مهم وب سایت های شرکتی حرفه ای

در طراحی وب سایت شرکتی برای داشتن یک سایت حرفه ای، رعایتی برخی نکات فنی الزامی است. برای مثال اهمیت زیادی دارد که سایت شما از امنیت خوبی برخوردار باشد یا این که به صورت واکنشگرا طراحی شده باشد. طراحی واکنشگرا به این معناست که سایت شما در تمامی دستگاه های هوشمند به درستی نمایش داده می شود و از آنجایی که اغلب کاربران از تلفن همراه برای بازدید از سایت استفاده می نمایند، این مسئله اهمیت زیادی دارد.

سادگی استفاده از سایت، انسجام در طراحی به طوری که کاربر در استفاده از سایت سر در گم نشود، سرعت مطلوب بارگذاری و … همگی ویژگی های یک سایت حرفه ای شرکتی هستند. در صورتی که به یک طراح حرفه ای مراجعه کنید، تمامی این نکات در طراحی مد نظر خواهد بود.

 

نکات مهم در طراحی ظاهر وب سایت شرکتی

ظاهر یک وب سایت شرکتی اهمیت زیادی دارد. هر چه سایت شما جذاب تر باشد، مخاطبان بیشتری خواهید داشت. شما می توانید از قالب های آماده برای طراحی وب سایت شرکتی وردپرسی خود استفاده کنید یا این که از طراح بخواهید قالب را متناسب با استراتژی و برنامه های برندسازی شما، تغییر دهد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی سایت ارزان شرکتی

اگر به صورت حرفه ای اصول برند سازی را دنبال می کنید، قطعا می دانید که تمامی اقدامات شما اعم از طراحی سایت باید با دیگر برنامه ها یکپارچه باشد. بنابراین توجه به اصول و اجزای برندتان در طراحی ظاهر سایت اهمیت زیادی دارد.

ظاهر وب سایت شرکتی
ظاهر وب سایت شرکتی

 

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

بدون شک هدف هر شرکتی از طراحی وب سایت شرکتی، دیده شدن و جذب بیشتر مخاطبان است. یکی از موثرترین راه ها برای افزایش بازدید از سایت، قرارگرفتن در صدر نتایج جستجو موتورهاست. اغلب مخاطبان خدمات و محصول مورد نظر خود را با کلمات کلیدی و از طریق موتورهای جستجو، می یابند. آمارها نشان می دهد سایت هایی که در صدر نتایج جستجو باشند، شانس بسیار بیشتری برای دیده شدن دارند. به همین دلیل اغلب شرکت ها با اقداماتی که سئو نامیده می شوند، در تلاشند تا به صدر نتایج دست یابند.

برخی از اقدامات موثر در ارتقا جایگاه سایت در نتایج جستجو، از مرحله طراحی سایت رقم می خورد. در واقع شما در مرحله طراحی باید بستر مناسبی را برای ادامه اقدامات سئو فراهم نمایید. به همین دلیل اغلب طراحان حرفه ای به مشتریان خود توصیه می کنند از مرحله طراحی سایت، به فکر بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو باشند.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button