سایت

طراحی سایت شرکتی ارزان

طراحی سایت شرکتی ارزان راهی مقرون به صرفه

طراحی سایت شرکتی ارزان راهی مقرون به صرفه برای معرفی شرکت، خدمات و محصولات شما در دنیای اینترنتی به گستره بزرگی از مخاطبان است. سایت شرکتی یک پایگاه بزرگ بازاریابی، برندینگ و تبلیغات است و می‌­تواند زمینه ساز توسعه و رونق برای کسب و کار شما شود. امروزه کمتر شرکت معتبری است که برای معرفی توانمندی ها و مزیت های خود اقدام به طراحی سایت ننموده باشد. طراحی سایت شرکتی ارزان و مقرون به صرفه می تواند، اعتبار شرکت شما را در بازار و در میان مشتریان ارتقا دهد.

در حال حاضر بازارهای مختلف و زیادی در سراسر دنیا در حال فعالیت هستند و افراد و شرکت‏‌های زیادی در این بازارها شرکت داشته و در یک محیط رقابتی با سایر شرکت‎ها و موسسات برای رسیدن به درآمد و سود بیش‏تر برنامه‏‌ریزی و هزینه می‏‌نمایند. این نکته مهم است که یک شرکت بتواند خود را در بازار به خوبی معرفی کرده و برای خود اعتبار و اعتماد خاصی را به وجود آورد. یک شرکت با داشتن اعتبار و اعتماد نسبت به خود، می‌‏تواند مشتریان زیادی را برای همکاری با خود جلب نماید.

راه‎های زیادی برای معرفی و تبلیغ یک شرکت وجود دارد که یکی از این موارد استفاده و بهره برداری از محیط اینترنت است. در حال حاضر اینترنت به محیطی تبدیل شده است که همه روزه تعداد زیادی از افراد و کاربران در آن حضور داشته و با توجه به امکانات و خدمات موجود در این محیط، مشغول به انجام کارهای روزانه‏‌ی خود می‏‌شوند.

این حضور پررونق کاربران باعث شده تا اینترنت به مکان مناسبی برای تبلیغ و ارائه‌‏ی خدمات شود. بدین صورت که می‏‌توان با طراحی یک سایت و قراردادن خدمات و امکانات خود در این محل با کاربران تعامل داشته و شروع به کسب درآمد نمود.

اهمیت زیادی دارد که سایت شرکتی خود را جذاب، زیبا و مطابق با برنامه های برندسازی کسب و کارتان طراحی نمایید. کاربران فضای اینترنتی که مشتریان بالقوه کسب و کار شما هستند، با مراجعه به سایت شما، با کسب و کارتان آشنا می شوند. طراحی و ظاهر سایت باید برای کاربران جذاب باشد تا تصور مثبتی از شرکت و کسب و کار شما در ذهن آن ها ایجاد شود بنابراین طراحی حرفه ای و اصولی اهمیت زیادی در طراحی سایت شرکتی ارزان دارد.

طراحی سایت شرکتی ارزان راهی مقرون به صرفه
طراحی سایت شرکتی ارزان راهی مقرون به صرفه

اهمیت تجربه کاربری یا ux در طراحی سایت شرکتی ارزان

طراحی سایت شرکتی ارزان و مقرون به صرفه باید حرفه ای بوده و طبق استاندارد ها و اصول برنامه نویسی حرفه ای تدوین شود. دستاورد طراحی حرفه ای تجربه کاربری خوب و ایده آل است.

کاربر باید به هنگام مراجعه به سایت شرکتی شما تجربه خوبی داشته باشد. تجربه خوب که با اصطلاح UX بیان می شود، جنبه های فنی متعددی دارد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی وب سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی ارزان و حرفه ای سهولت استفاده برای کاربر، زیبایی ظاهری و سرعت بارگذاری مناسب دارد. طراحی صفحات اختصاصی بر اساس نیاز شما و خواسته های کاربران انجام می شود. شاید لازم باشد صفحات جداگانه ای برای مقالات، اخبار، گالری تصاویر و … داشته باشید.

در طراحی اصولی و حرفه ای سایت شرکتی نکات مهم برای داشتن سایت با امنیت نیز رعایت می شود. سایت شرکتی حرفه ای واکنشگرا است و در تمامی دستگاه های هوشمند به درستی نمایش داده می شود.

همچنین در یک سایت شرکتی لازم است تا آدرس و نحوه ارتباط با شما نیز درج شود و صفحه “ارتباط با ما ” در دسترس کاربر باشد. در صورتی که طراحی سایت شرکتی را به مراکز حرفه ای بسپارید می توانید با هزینه ای مناسب یک سایت با تجربه کاربری خوب برای شرکت خود داشته باشید.

جذب کاربر برای سایت شرکتی
جذب کاربر برای سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی ارزان و برنامه ریزی برای افزایش بازدید

زمانی که برای طراحی سایت شرکتی ارزان و مقرون به صرفه اقدام می کنید، هدف نهایی شما افزایش بازدید از سایت و تبدیل مشتریان بالقوه فعال در فضای مجازی به مشتریان بالفعل است. اهمیت زیادی دارد که از فاز طراحی سایت، به فکر افزایش بازدید از سایت باشید و برای معرفی سایت شرکتی خود به کاربران متعدد برنامه ریزی کنید.

طراحی سایت شرکتی ارزان و بهینه سازی شده برای موتور جستجوی گوگل یک راهکار مناسب است. اغلب کاربران محصولات و خدمات مورد نیاز خود را در گوگل جستجو می کنند. بنابراین اگر در فاز طراحی سایت، سایت شما برای موتور گوگل بهینه شده باشد، می توانید با برنامه ریزی صحیح و اقدامات بعدی در اولویت گوگل قرار گرفته و توسط گوگل به کاربران معرفی شوید.

همچنین برای معرفی بیشتر سایت خود می توانید به هنگام طراحی سایت شرکتی ارزان، قابلیت اتصال به شبکه های اجتماعی را نیز فعال کنید. در این شرایط می توانید از ظرفیت شبکه های اجتماعی نیز برای جذب کاربر برای سایت خود استفاده کنید.

تجربه کاربری خوب در طراحی سایت شرکتی ارزان
تجربه کاربری خوب در طراحی سایت شرکتی ارزان

فعالیت‌های مختلف با ایده‌ی طراحی سایت شرکتی

شرکت‏‌های زیادی در بازار وجود دارند که برای تبلیغ، جذب مشتری و گسترش فعالیت‏‌های خود اینترنت را انتخاب نموده‌اند و توانسته‎اند با بهره‌گیری از قدرت خیره‌کننده‌‏ی اینترنت تجارت خود را به صورت قابل توجهی گسترش و توسعه دهند.

با این شرایط اگر شما هم دارای یک شرکت جدید و نوپایی هستید، می‏‌توانید با طراحی سایت شرکتی ارزان ، ایده‏‌های تجاری خود را در محیط اینترنت پیاده سازی نمایید. با استفاده از یک طراحی سایت حرفه ای ارزان ، می‏‌توان فعالیت‏‌های مختلفی را انجام داد که از جمله‏‌ی این موارد می‌‏توان به فعالیت‏‌های زیر اشاره نمود:

  1. معرفی و تبلیغ کسب و کار

طراحی سایت شرکتی ارزان یکی از بهترین و راحت‎ترین راه‏های معرفی یک کسب و کار است. شما با طراحی وب سایت ارزان می‌‏توانید، شرکت خود را برای عموم معرفی کرده و ویژگی‌‏ها و خصوصیات آن را توضیح دهید و در واقع با این کار باعث افزایش سطح آگاهی کاربران شده و در راستای همکاری با شرکت، مشتریان زیادی را جذب نمایید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی سایت ارزان شرکتی

همچنین از آن جایی که تعداد کاربران زیادی همه روزه وقت خود را در این محیط سپری می‏کنند، می‏‌توانید با طراحی سایت شرکتی ارزان ، شرکت خود را در دامنه‏‌ی وسیع‎تری از مشتریان بالقوه معرفی نمایید که با توجه به عدم محدودیت مکانی و جغرافیایی، تعداد مشتریان بالقوه شرکت خود را افزایش دهید.

  1. ارائه‌‏ی خدمات و سرویس‏‌ها

علاوه بر معرفی و تبلیغ شرکت، شما با طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت خود می‏‌توانید خدمات و سرویس‎های خاصی را به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار دهید و با صرف هزینه‏‌ای به مراتب کم‏‌تر با مشتریان خود در ارتباط باشید. این شرایط برای مشتریان خیلی خوب هست چرا که به صورت آنلاین و از هر مکانی می‏‌توانند از خدمات و امکانات شرکت شما برخوردار شوند و در واقع باعث محکم‌‏تر شدن رابطه‎ی شرکت با مشتری خواهد شد.

  1. پشتیبانی

یکی از مهم‏ترین مواردی که هر شرکت باید آن را رعایت نماید، امر پشتیبانی هست. در واقع شرکت باید برای سرویس‌‏ها و خدماتی که در اختیار مشتریان خود قرار می‌‏دهد، امکانات پشتیبانی فراهم نماید تا در صورت بروز مشکل، مشتریان بتوانند با در میان گذاشتن این موارد با شرکت، نیازهای و مشکلات به‌وجودآمده‏‌ی خود را رفع نمایند. شما نیز می‏‌توانید در طراحی سایت شرکتی ارزان خود یک قسمت به عنوان پشتیبانی قرار دهید و از این طریق با مشتریان خود در ارتباط باشید. معمولاً استفاده و بهره‌گیری از قابلیت پشتیبانی اعتماد مشتریان را نسبت به شرکت افزایش می‏دهد.

  1. ارتباط مستقیم

در طراحی سایت ارزان حرفه ای خود می‌‏توانید قسمتی را به عنوان ارتباط مستقیم در نظر داشته باشید و از طریق این قسمت به سوالات و در خواست‏‌های کاربران و مشتریان خود پاسخ‎گو باشید.

  1. سنجش قدرت شرکت

با طراحی سایت شرکتی ارزان خود می‌‏توانید از روی تعداد بازدید و ارتباط مشتریان میزان قدرت و توانایی شرکت خود را بسنجید و ببینید که چه جامعه‎ای از مشتریان به شرکت شما برای همکاری علاقه‌مند هستند و از طریق این آمار بدست آمده می‏‌توانید سیاست‏‌های آینده‏‌ی شرکت خود را بازبینی کرده و یا تصمیمات جدیدی را اتخاذ نمایید.

همان‌طور که مشاهده می‏‌کنید طراحی سایت، امکانات زیادی را برای صاحبان شرکت فراهم می‌‏نماید و اگر شما هم علاقه‌مند به داشتن یک سایت شرکتی مخصوص به خود هستید، می‏‌توانید سفارش طراحی سایت خود را در سایت ما ثبت نمایید.

البته در سایت ما خدمات و بسته‌‏های پیشنهادی متنوعی برای طراحی سایت در نظر گرفته شده است که بر اساس بودجه‏‌ی افراد برای آن‏‌ها بسته‏‌های طراحی سایت مناسبی را پیشنهاد می‏‌نماییم. اگر بودجه‏‌ی اندکی را برای طراحی سایت شرکتی خود در نظر گرفته‌اید، ما برای شما بسته‏‌ی طراحی سایت شرکتی ارزان را پیشنهاد می‌‏نماییم. در این بسته بسیاری از ماژول‏‌های لازم و حیاتی که باید یک سایت شرکتی داشته باشد، در نظر گرفته شده‌اند. در ضمن قبل از دادن سفارش می‌‏توانید با تیم طراحی جلساتی را تشکیل داده و بر اساس نیاز خود ماژول‏‌های مورد نیاز را برای طراحی سایت شرکتی ارزان خود انتخاب نمایید. یعنی در واقع تیم طراحی با توجه به اطلاعات بدست آمده از جلسه، نیازهای واقعی شما را تشخیص داده و بر اساس این نیازها ماژول‏‌های مورد نیاز در سایت را در نظر می‌‏گیرد که شما می‌‏توانید در آینده موارد بیش‏تری را در سایت خود قرار دهید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
تعرفه طراحی سایت شرکتی

همچنین می‏‌توانید رزومه‏‌های کاری قبلی سایت ما را مشاهده نموده و از تجربه و عملکرد تیم طراحی اطمینان حاصل نمایید.

با این توضیحات و شرایط با قاطعیت اعلام می‏‌کنیم که سایت ما بهترین گزینه برای سفارش طراحی سایت شرکتی ارزان شما می‌‏باشد و با وجود کم‌بودن هزینه‌‏ی طراحی سایت، کیفیت کار خروجی بسیار بالا بوده و می‌‏توانید از خروجی کار لذت ببرید. در حال حاضر سایت ما سفارش‏‌های بسیاری را برای مشتریان خود تحویل داده و در همه‏‌ی این موارد شاهد نهایت رضایت و خشنودی مشتریان خود بوده‌ایم. شما نیز می‌‏توانید با ثبت سفارش خود در سایت ما از بهترین امکانات و خدمات بهره‌مند شده و یک تجربه‏‌ی همکاری موفق را داشته باشید.

فعالیت‌های مختلف با ایده‌ی طراحی سایت شرکتی
فعالیت‌های مختلف با ایده‌ی طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی ارزان و حرفه ای با لایک ایران

اگر برای معرفی شرکت خود به طراحی سایت شرکتی ارزان و حرفه ای نیاز دارید، لایک ایران آماده همکاری با شماست. اصول استاندارد و حرفه ای طراحی برای ایجاد تجربه کاربری خوب، در طراحی این شرکت به صورت دقیق و اصولی رعایت می شود. سایت های طراحی شده توسط گروه لایک ایران برای موتور جستجو گوگل نیز بهینه سازی می شوند تا یک سایت پربازدید و پر مخاطب داشته باشید. طراحان حرفه ای و با تجربه لایک ایران پس از شناسایی نیاز های شما، در کمترین زمان ممکن، سایت حرفه ای متناسب با نیاز های شرکت شما را طراحی می نمایند.

مهمترین وجوه تفاوت ما

ما سالها است که بصورت مداوم در خصوص طراحی سایت شرکتی ارزان فعالیت داریم و هم‌اکنون با پشتوانه بیش از چندین پرسنل رسمی با قدرتی بیش از پیش، پیشتاز خدمات طراحی سایت در ایران هستیم. طراحی سایت شرکتی ارزان طبق نظر کارفرما از مهمترین وجوه تفاوت ما با همکارانمان است.

طبق اصول و استانداردهای سئو

طراحی سایت شرکتی ارزان طبق اصول و استانداردهای سئو با گرافیک منحصر به فرد و عالی از ویژگی‌‌های گروه ما است. گروه ما از فارغ‌التحصیلان آکادمیک و باتجربه تشکیل یافته است که به ارائه‌ی خدمات با بهترین کیفیت ممکن مشغول‌اند. جهت آگاهی از خدمات طراحی سایت شرکتی ارزان از ما رایگان، مشاوره بگیرید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button