سایت

افزونه چت آنلاین

افزونه چت آنلاین فلت ویژوال

اگر به دنبال یک افزونه چت آنلاین کاملا فارسی و راست چین هستید تا امکانات فراوانی داشته باشد و به راحتی از طریق آن با کاربران سایت خود گفتگو کنید، بدون شک افزونه چت فلت ویژوال مورد نیاز شماست. متمایزترین مزیت این افزونه چت آنلاین این است که می توانید از آن بدون نگرانی از کاهش سرعت سایت، به راحتی استفاده کنید.

این افزونه امکانات بسیار متنوعی دارد اما لازم نیست زمان زیادی را صرف یادگیری استفاده و نصب این افزونه نمایید، سهولت نصب، پیکربندی و استفاده از دیگر مزیت های متمایز این افزونهچت آنلاین است.

پنل کاربری پشتیبان افزونه چت آنلاین فلت ویژوال

اگر تصمیم به استفاده از افزونه چت آنلاین فلت ویژوال گرفته اید، نسخه معتبری از افزونه را تهیه کنید. پس از نصب و فعال سازی این افزونه، در سمت راست باکسی نمایش داده می شود. کاربر با تکمیل اطلاعات مورد درخواست در این باکس همچون آدرس ایمیل، آی دی تلگرام و … می تواند با پشتیبان وارد گفتگو شود.

در بخش تنظیمات این افزونه چت آنلاین، می توانید در خصوص اطلاعات درخواستی از کاربر نیز تنظیماتمورد نظر خود را انجام دهید. پس از نصب، برای پشتیبان یا پشتیبانانپنل مخصوصی ایجاد می شود. این پنل بستر استفاده از امکانات مختلف افزونه چت آنلاین را برای پشتیبان فراهم می آورد. در سمت راست پنل پشتیبان گزینه هایی مختلفی وجود دارد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه چت آنلاین حرفه ای

از جمله این که چت های فعال شما نمایش داده می شود. کاربران آنلاین و دیگر اپراتورهای آنلاین نیز در پنل پشتیبان قابل رویت است. در سمت چپ نیز آنلاین یا آفلاین بودن شما نمایش داده می شود و گزینه ای برای اتمام گفتگو وجود دارد.

گزینه کاربران آنلاین، از جمله گزینه های بسیار کاربردی در پنل پشتیبان این افزونه چت آنلاین می باشد که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. هنگامی که کاربری سوالی از شما می­پرسد، می توانید از این قسمت با او گفتگو کنید، برای او پاسخ، فایل ارسال کنید یا تاریخچه چت با کاربر را بررسی نمایید. از این قسمت می توانید گفتگو را به پشتیبان دیگر منتقل کنید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button