سایت

افزونه چت آنلاین برای وردپرس

انتخاب افزونه چت آنلاین برای وردپرس

اگر به دنبال انتخاب افزونه چت آنلاین برای وردپرس هستید، می توانید از معیار های مختلفی برای انتخاب استفاده کنید.

اگر معیار انتخاب بهترین افزونه چت آنلاین برای وردپرس را تعداد کاربران فعال در نظر بگیرید، افزونه چت آنلاین فلت ویژوال چت با بیش از 1500 کاربر فعال یکی از بهترین افزونه های چت وردپرس است. ممکن است تصمیم بگیرید، نظر کاربران مختلف را در خصوص بهترین افزونه چت آنلاین برای وردپرس بدانید و معیار انتخاب قرار دهید.

اغلب سایت های فروشنده افزونه نظرات کاربران مختلف را ارائه می دهند. یک نگاه اجمالی نشان می دهد که اغلب کاربران افزونه چت آنلاین فلت ویژوال چت آن را فوق العاده و بسیار کاربردی می دانند. اگر به دنبال افزونه چت آنلاین برای وردپرس هستید که کاملا فارسی شده و راست چین باشد، باز هم فلت ویژوال چت بهترین گزینه است.

اگر به دنبال افزونه چت آنلاین برای وردپرس هستید که کاملا کاربردی و امکانات منحصر به فردی داشته باشد باز هم این افزونه یکی از اصلی ترین گزینه هاست.

افزونه چت آنلاین برای وردپرس با امکانات منحصر به فرد

امکانات اهمیت زیادی در انتخاب افزونه چت آنلاینبرای وردپرس دارد. افزونه چت آنلاین فلت ویژوال چت امکانات کاربردی زیادی دارد. از این جمله می توان بهریسپانسیو بودن، پشتیبانی از قابلیت فعال سازی چت برای کاربران وارد شده، قابلیت استفاده در تلفن همراه و تبلت، انتقال گفتگو میان اپراتورها، امکان دریافت پیام به صورت ایمیل زمانی که اپراتوری در دسترس نیست، ثبت گزارشات گفتگوهای صورت گرفته و … اشاره نمود.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه چت آنلاین ووکامرس

اما آن چیزی که افزونه فلتویژوال چت را به بهترین افزونه چت آنلاین برای وردپرس تبدیل می نماید، استفاده از امکان گفتگوی زنده با تکنولوژی ای جکس است. با این تکنولوژی می توانید بدون کم  شدن سرعت و با اشغال حداقل فضا در سرور از این افزونه استفاده کنید. این افزونه تنها افزونه مجهز به قابلیت نمایش بخش های مختلف سایت به کاربران حسن گفتگو است.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button