سایت

افزونه پرمیوم سئو پک برای بهینه سازی سایت وردپرسی

افزونه پرمیوم سئو پک برای بهینه سازی

ارتقا جایگاه سئو و قرارگرفتن در اولویت موتور های جستجو می تواند بازدید سایت شما را متحول نماید. افزونه پرمیوم سئو پک برای بهینه سازی سایت وردپرسی طراحی شده است تا در اولویت جستجو موتور جستجو گوگل قرار بگیرید. این افزونه هر ابزاری را که برای بهینه سازی سایت خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می­دهد.

افزونه پرمیوم سئو پک برای بهینه سازی سایت وردپرسی، شامل اقدامات اولیه و پایه برای ارتقا سئو همچون استفاده از گوگل آنالیتیکس و اقدامات حرفه ای و پیشرفته همچون ایجاد نقشه ی سایت، لینک های داخلی، ساخت بک لینک، بهینه کردن عنوان و متای صفحات و … می باشد. با این افزونه قادر به مانیتورینگ و بررسی عملکرد خود و عوامل موثر بر سئو هستید. برای مثال افزونه پرمیومسئو پک امکان مانیتور خطای 404 را برای شما فراهم می آورد. شما می توانید با این افزونه موقعیت صفحات سایتتان را در گوگل بشناسید.

افزونه پرمیوم سئو پک برای بهینه سازی سایت وردپرسی، سایر عوامل موثر بر سئو همچون سرعت سایت را نیز مورد ارزیابی قرار می دهد و با بهینه سازی تصاویر، کاهش حجم و کش کردن برخی فایل ها، سرعت سایت را افزایش می دهد و از این طریق نیز جایگاه سئو سایت شما را ارتقا می دهد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
دانلود افزونه پریمیوم سئو پک
بهترین افزونه سئو وردپرس
بهترین افزونه سئو وردپرس

گوگل آنالیتیکس و افزونه پرمیوم سئو پک برای بهینه سازی سایت وردپرسی

گوگلآنالیتیکس یکی از ابزارهایی است که افزونه پرمیوم سئو پک برای بهینه سازی سایت وردپرسی در اختیار شما قرار می دهد.این افزونه ، گوگل آنالیتیکس را وارد داشبورد مدیریتی وردپرس شما می کند. با این ابزار، شما قادر خواهید بود سایت خود را به دقت و به کمک گوگل آنالیز کنید و بدانید کاربران چگونه شما را می یابند.

این ابزار به شما در انتخاب نوع تبلیغات موثر، کلمات کلیدی و محتواهای مناسب یاری می نماید و به عبارتی قادر خواهید بود اقدامات پایه ای ارتقا سئو را اصولی پیگیری کنید.کمتر افزونه سئووردپرس این امکان را برای شما فراهم می نماید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button