سایت

افزونه پاپ آپ فارسی وردپرس

افزونه پاپ آپ فارسی وردپرس یکی از محبوب ترین پاپ آپ هایی است که سایت های زیادی از آن استفاده می کنند. افزونه پاپ آپ، افزونه ای برای جلب توجه کاربر و ارتقا کیفیت ارائه مطالب و تصاویر منتخب است به نحوی که جذابیت بیشتری برای کاربر سایت شما ایجاد نماید و برای چند ثانیه ذهن او را درگیر نماید. بنابراین افزونه پاپ آپ از مناظر مختلفی از جمله ارتقا رتبه سایت، افزایش کابران، بازدیدها و احتمالا فروش در سایت های فروشگاهی و… اهمیت زیادی دارند.

البته لازم به توجه است که استفاده غیراصولی و زیاده‌روی در استفاده از پاپ آپ ها می‌تواند نتیجه عکس داشته و کاربر شما را خسته نماید. حتی ممکن است باعث سئو منفی سایت شما شود.

اولین قدم در استفاده از افزونه پاپ آپ، انتخاب پاپ آپ مناسب است. با ما همراه باشید تا یکی از کاربردی‌ترین پاپ آپ ها را به شما معرفی کنیم.

امکانات افزونه پاپ آپ فارسی وردپرس

افزونه پاپ آپ فارسی وردپرس، نسخه فارسی افزونه پاپ آپ بوده و برای ایجاد پاپ آپ هایی به زبان فارسی در قالب وردپرس بسیار مناسب است.

این افزونه پاپ آپ حرفه ای وردپرس امکانات و مزایای متعددی دارد. از جمله امکانات و مزایای آن می‌توان به کاربری آسان و حجم کم آن اشاره نمود. این افزونه با تمامی مرورگرها سازگار است.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه پاپ آپ خبرنامه

افزونه پاپ آپ فارسی وردپرس دارای ویرایشگر مخصوص برای نوشتن پیغام‌هاست و قابلیت تنظیم ابعاد پنجره را دارد. تعداد دفعات نمایش و روشنایی پنجره نیز در این افزونه قابل تنظیم است.

برای استفاده از این افزونه وردپرس می‌توانید آن را دریافت و در وردپرس با کلیک بر قسمت نصب افزونه ها، افزونه پاپ آپ را نصب کنید. در ادامه می‌توانید از بخش تنظیمات وردپرس و با کلیک بر مدیریت پنجره پاپ آپ ، سایر تنظیمات را نیز انجام دهید.

قبل از هر اقدامی، فعال سازی افزونه را در بخش تنظیمات انجام دهید.

توصیه برای تنظیمات افزونه پاپ آپ فارسی وردپرس

در قسمت مدیریت پنجره پاپ آپ، شما قادر خواهید بود تنظیمات مختلفی را برای افزونه پاپ آپ فارسی وردپرس خود انجام دهید. توصیه می‌کنیم در این تنظیمات حتماً افزودن دکمه بسته را مد نظر داشته باشید تا کاربر بتواند پس از مطالعه، پنجره پاپ آپ را ببندد.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button