سایت

افزونه پاپ آپ خبرنامه وردپرس

این قابلیت افزونه را بررسی کنید

افزونه پاپ آپ خبرنامه وردپرس می تواند در تعامل با کاربران، اطلاع رسانی خبر های مهم مربوط به سایت یا کسب و کار شما نقش مهمی داشته باشد. اغلب سایت هایی که با کاربران زیادی در ارتباط هستند و بازدید کنندگان زیادی دارند، یا حجم محتوای سایت آن ها زیاد است، از پاپ آپ ها برای اطلاع رسانی مطالب مهم و خبر های ویژه استفاده میکنند تا برای مدت زمان کوتاهی توجه کاربران را نسبت به مطلب ویژه ای جلب نمایند.

افزونه پاپ آپ خبرنامه وردپرس، مناسب سایت هایی است که مطالب زیاد و با فواصل زمانی کوتاه برای ارائه به مخاطب دارند. در این شرایط پاپ آپ های متعدد می تواند خسته کننده باشید به همین دلیل این مطالب را در قالب خبرنامه در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

از طریق افزونه پاپ آپ خبرنامه وردپرس می توانید تعامل مستمری با کاربران داشته باشید چرا که آنها با عضویت در خبرنامه حتی زمانی که از سایت بازدید نمی کند می تواند از خبر ها مطلع باشد و خبرها را از طریق ایمیل و … دریافت نماید.

چند نکته در استفاده از افزونه نمایش پاپ آپ وردپرس
چند نکته در استفاده از افزونه نمایش پاپ آپ وردپرس

مزایا و امکانات افزونه پاپ آپ خبرنامه وردپرس

اگر تصمیم گرفته اید تا کاربران سایت خود را برای عضویت در خبرنامه سایت دعوت کنید، بهترین راه ایجاد پاپ آپ عضویت در خبرنامه است. فقط کافی است افزونه پاپ آپ خبرنامه وردپرس را تهیه، نصب و فعال  نمایید و با استفاده از آن بهترین پاپ آپ های عضویت در خبرنامه را بسازید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
دانلود افزونه پاپ آپ

با افزونه پاپ آپ خبرنامه وردپرس بسیار راحت، در سریع ترین زمان، پاپ آپ هایی با طراحی زیبا و جذاب بسازید و از طریق آن کاربران خود را برای عضویت در خبرنامه سایت دعوت کنید. از طریق امکانات بخش تنظیمات این افزونه می توانید زمان و نحوه نمایش پاپ آپ را نیز انتخاب کنید. اغلب سایت ها ترجیح می دهند پس از مدت زمان مشخصی پاپ آپ عضویت نمایش داده شود.

در بخش تنظیمات افزونه پاپ آپ خبرنامه وردپرس، این امکان نیز وجود دارد که پس از یک بار عضویت کاربر در خبرنامه و بستن پنجره، در بازدید های بعدی از سایت، دیگر پنجره عضویت در خبرنامه برای او نمایش داده نشود.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button