سایت

افزونه افزایش امنیت وردپرس

یک افزونه که از قابلیتهای بی‌نظیر آن اطلاع نداشتید

افزونه افزایش امنیت وردپرس، از جمله افزونه هایی است که اغلب مدیران سایت های وردپرس، علاقمند به استفاده از آن هستند. سایت وردپرس در مقایسه با قالب های آماده، امنیت خوبی دارد ولی تاکید می شود حتما به دنبال نکاتی برای افزایش امنیت آن باشید.

دلیل تاکید این است که وردپرس، رایج ترین سیستم مدیریت محتوا است و اغلب هکرها به دنبال نفوذ به آن هستند.

استفاده از افزونه افزایش امنیت وردپرس، برای تمامی سایت های وردپرس، به ویژه برای سایت هایی که سرمایه گذاری زیادی بر سئو خود داشته اند، تاکید می شود. حمله به سایت می تواند تاثیر زیادی بر افت سئو سایت وردپرسی شما داشته باشد.

افزونه امنیت وردپرس می تواند تاثیر زیادی در افزایش امنیت سایت وردپرس شما داشته باشد. البته استفاده از افزونه امنیتی کافی نیست و لازم است تا نکات دیگری را نیز از جمله انتخاب هاستینگ خوب، استفاده از رمز عبور قوی، محدود کردن دسترسی به سایت و … رعایت نمایید. اغلب سایت ها عمدتاً از دو منظر پلتفرم هاستینگ و افزونه ها در معرض حمله قرار می گیرند.

افزونه افزایش امنیت وردپرس چه می کند؟

افزونه افزایش امنیت وردپرس با عملکرد های مختلفی باعث افزایش امنیت سایت وردپرسی می شود.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه های امنیتی وردپرس

افزونه های که انتخاب و نصب می کنید، امکانات مختلفی دارند و ممکن است عملکرد آنان با یکدیگر متفاوت باشد. یک افزونه امنیتی وردپرس از هک شدن سایت جلوگیری می کند، نقص های امنیتی وردپرس را اصلاح می کند، از سایت در برابر بدافزارها حفاظت می کند.

یک افزونه افزایش امنیت وردپرس، می تواند در بخش ورود لایه های امنیتی اضافه نماید، افزونه ها و قالب های مخرب را شناسایی نماید، تطابق افزونه ها را با هسته وردپرس فعلی بررسی کند، آی پی های مشکوک را بلاک می کند، روش های تأیید هویت دو مرحله ای را فعال می کنند.

قبل از نصب افزونه افزایش امنیت وردپرس، امکانات آن را بررسی کنید. اغلب امکانات افزونه ها را می توانید از بخش تنظیمات فعال نماید. بسیاری از مواقع کاربران به دلیل عدم آگاهی از امکانات افزونه ها استفاده نمی نمایند.

افزونه های امنیتی وردپرس
افزونه های امنیتی وردپرس

اهمیت استفاده از افزونه افزایش امنیت وردپرس با کیفیت

یک حمله و هک سایت می تواند تمامی هزینه و زحمات شما را در مدت زمان کوتاهی از بین ببرد. بنابراین شکی نیست که باید از افزونه افزایش امنیت وردپرس استفاده کنید. اما جالب است بدانید پس از پلتفرم هاستینگ، شایع ترین راه نفوذ و حمله به سایت شما، از طریق افزونه های وردپرس است.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه امنیت وردپرس

در صورتی که تصمیم دارید از افزونه افزایش امنیت وردپرس استفاده کنید، دقت کنید که حتما این افزونه با کیفیت باشد. افزونه افزایش امنیت وردپرس را تهیه نمایید که توسط توسعه دهنده های معتبری تهیه شده باشد. اغلب توصیه می شود که از نسخه های رایگان افزونه ها استفاده ننمایید اما بیان درست تر این است که ریسک در خصوص نسخه های رایگان بیشتر است.

نسخه های رایگان با کیفیت نیز برای افزایش امنیت وردپرس وجود دارند اما باید حتما آنان را از منابع معتبر تهیه نمایید. در کل هرگز هیچ یک از انواع نسخه های افزونه افزایش امنیت وردپرس را از منابع نامعتبر و ناشناخته دانلود نکنید.

افزونه افزایش امنیت وردپرس که  استفاده می کنید باید به خوبی پشتیبانی شود و به روز باشد. در نسخه های که به روز نمی شوند، باگ ها به خوبی شناسایی نمی شود و احتمال بروز مشکل بیشتر است. افزونه امنیتی وردپرس که به روز می شود، در برابر حملات جدید مقاوم تر از افزونه هایی است که به روز رسانی ضعیفی دارند.

برای افزایش امنیت سایت وردپرس، افزونه ای که لازم ندارید، نصب نکنید.

افزونه افزایش امنیت وردپرس ، تاثیر زیادی در افزایش امنیت سایت وردپرس شما دارد اما نکته مهمی که باید برای امنیت بیشتر سایت خود رعایت کنید، استفاده از افزونه هایی است که لازم دارید. تعدد افزونه های نصب شده بر روی سایت، می تواند سایت شما را در برابر حملات آسیب پذیر نماید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه امنیتی وردپرس رایگان

افزونه هایی را انتخاب نمایید که با یکدیگر همخوانی دارند. بر حسب نیاز خود، افزونه های ضروری را نصب و استفاده کنید.

همچنین توصیه می شود در کنار افزونه افزایش امنیت وردپرس از افزونه پشتیبان گیر نیز استفاده کنید مگر اینکه افزونه منتخب و مورد استفاده شما، خود قادر به تهیه نسخه پشتیبان باشد. برخی از افزونه های وردپرس چند عملکرد متفاوت دارند و نیاز شما را برای استفاده از چندین افزونه متفاوت برطرف می نمایند.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button