سایت

افزونه های امنیتی وردپرس

افزونه های امنیتی وردپرس موجود

اگر یکی از میلیون‌ها نفری هستید که از وردپرس استفاده می‌کنید، لازم است تا با افزونه های امنیتی وردپرس آشنا شوید و افزونه مناسب خود را تهیه کنید. وردپرس امنیت خوبی دارد اما همواره گفته می‌شود که تضمین امنیت آن بسیار دشوار است. دلیل این امر این است که همان قدر این این سیستم مدیریت محتوا مورد توجه کاربران است، مورد توجه هکرها نیز می‌باشد.

با وجود این، جای نگرانی نیست و شما می‌توانید با استفاده از بهترین افزونه امنیتی وردپرس امنیت قابل قبولی برای سایت خود به ارمغان بیاورید.

 

نصب افزونه های امنیتی وردپرس کافی نیست

افزونه های امنیتی وردپرس می‌توانند در برابر بسیاری از اقدامات هکرها، سایت شما را ایمن نمایند اما نصب افزونه برای اطمینان از امنیت سایت کافی نیست. حتما از مدیر سایت خود بخواهید تا برای تامین امنیت سایت برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشد.

به روز رسانی هسته وردپرس، افزونه ها و قالب، تهیه نسخه‌های پشتیبان از جمله مهم­ترین اقداماتی است که حتما باید در کنار نصب افزونه انجام دهید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که افزونه های امنیتی وردپرس امکانات مختلفی دارند و از جهات متفاوتی ایمنی سایت شما را افزایش می‌دهند. بنابراین بسته به نوع افزونه ای که استفاده می‌کنید، سایر اقدامات ضروری برای تامین امنیت سایت شما متفاوت خواهد بود.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه امنیت وردپرس

 

نصب افزونه های امنیتی وردپرس رایگان

در صورتی که از افزونه های امنیتی وردپرس رایگان استفاده می‌کنید، لازم است تا مدیر سایت دقت بیشتری داشته باشد.

سعی کنید افزونه های را از منابع معتبری تهیه کنید. بسیاری از افزونه هایی که رایگان ارائه می‌شوند برای مواردی که نیاز به پشتیبانی دارد، هزینه دریافت می‌کنند.

یکی از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس رایگان، افزونه sucuri می‌باشد. این افزونه، ارائه‌دهنده‌ی راهکارهای کامل امنیتی است و از سایت شما در بدافزارها، انواع آسیب‌ها و حملات جستجوی فراگیر محافظت می‌نماید. این افزونه، از جمله افزونه های امنیتی وردپرس رایگان است که امکانات متنوع و متمایزی دارد. برای مثال به صورت پیوسته تهدیدات بالقوه‌ی امنیتی را به تیم مدیریت سایت گزارش می‌دهد.

افزونه wordfence نیز از پرکاربردترین افزونه های امنیتی وردپرس است که کاملا رایگان است. اما استفاده از نسخه حرفه‌ای‌تر آن که امکانات بیشتری دارد، نیازمند پرداخت هزینه است. این افزونه نیز یکی از کامل‌ترین افزونه های امنیتی وردپرس است که قابلیت به روز رسانی دائم دارد. این افزونه از جمله افزونه های امنیتی وردپرس قدرتمند است که از سایت شما در برابر هک‌شدن، بدافزارها، ترافیک‌های مخرب و… محافظت می‌نماید. این افزونه، امکان اسکن کامل وب سایت وردپرسی را فراهم می‌نماید.

افزونه های امنیتی وردپرس مناسب کاربران مبتدی

اگر در استفاده از افزونه های امنیتی وردپرس مبتدی هستید، بهتر است تا زمانی که دانش خود را ارتقا می‌دهید از نسخه‌های مناسب افراد مبتدی استفاده نمایید. ممکن است استفاده از نسخه حرفه‌ای افزونه ها برای شما سردرگم‌کننده باشد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
بهترین افزونه امنیتی وردپرس

برخی از افزونه افزایش امنیت سایت رایگان به گونه ای طراحی شده‌اند تا هم برای افراد مبتدی و حرفه‌ای به راحتی قابل استفاده باشند. می‌توانید استفاده از این افزونه ها را در اولویت قرار دهید.

یکی از محبوب‌ترین افزونه های امنیتی وردپرس که این قابلیت را دارد، افزونه ithemes security است. این افزونه رابط کاربری بسیار مناسبی دارد و قادر است آسیب‌های رایج را رفع نماید. انتخاب رمزهای قوی، مسدود کردن IP های مشکوک از جمله امکانات این افزونه است.

 

استفاده از افزونه های امنیتی وردپرس

افزونه های امنیتی وردپرس امکانات مختلفی دارند. شاید بر اساس نیاز شما به امکانات دو افزونه به صورت همزمان نیاز داشته باشید که البته توصیه نمی‌کنیم. در استفاده همزمان از افزونه های امنیتی وردپرس باید توجه داشته باشید که تعداد زیاد افزونه های مختلف خود می‌تواند امنیت سایت شما را کاهش دهد و شما را در استفاده از دیگر انواع افزونه ها محدود کند.

افزونه wordfence و security ithemes از جمله افزونه های امنیتی وردپرس هستند که بیشترین استفاده را دارند و توصیه‌ی ما استفاده از افزونه وردفنس است.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button