سایت

افزونه افزایش امنیت سایت رایگان

افزونه افزایش امنیت سایت رایگان

افزونه افزایش امنیت سایت رایگان در ایران

افزونه wordfence محبوب ترین افزونه افزایش امنیت سایت رایگان است که بیش از 3 میلیون بار از مخزن وردپرس دانلود شده است. اگر شما هم  از جمله چند میلیون نفری هستید که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید و به دنبال راهکاری برای افزایش امنیت سایت وردپرسی خود هستید، می توانید از این افزونه افزایش امنیت سایت رایگان استفاده کنید و امنیت سایت خود را به طور قابل ملاحظه ای افزایش دهید. افزونه wordfence در دو نسخه رایگان و پرمیوم عرضه شده است.

نسخه رایگان این افزونه قابلیت های بسیار خوبی دارد و توانسته است امتیاز 4.8 را کسب نماید. قابلیت های فوق العاده این افزونه باعث شده است تا از آن به صورت بسیار گسترده ای در سراسر جهان استفاده شود.

افزونه افزایش امنیت سایت رایگان
افزونه افزایش امنیت سایت رایگان

افزونه افزایش امنیت سایت رایگان با راه حل های امنیتی جامع

افزونه wordfence یک افزونه افزایش امنیت سایت رایگان است که راه حل های جامعی را برای افزایش امنیت پیشنهاد می نماید. این افزونه از راهکار های متنوعی از جمله فایروال، اسکن و شناسایی فایل های آلوده و مخرب، مسدود سازی کاربران مخرب و مهاجم برای افزایش امنیت استفاده می نماید.

این افزونه افزایش امنیت سایت رایگان، ترافیک آنلاین را مورد واکاوی قرار داده و رفتار کاربران و ترافیک سایت را زیر نظر دارد. افزونه وردفنس شامل انواع ابزار ها همچون احراز هویت پیامکی مدیران و … برای افزایش امنیت سایت می باشد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه های امنیتی وردپرس

این افزونه دارای تنظیمات بسیار متنوعی است. برای مثال از بخش تنظیمات می توانید از افزونه بخواهید به هنگام ورود مدیران پیامکی را برای شما ارسال کند یا در صورتی که کاربران از سیستمی جدید به سایت دسترسی پیدا کردند، پیغام هشدار ارسال نماید. افزونه افزایش امنیت سایت رایگان وردفنس می تواند به صورت قابل قبولی امنیت سایت شما را افزایش دهد. اگر هنوز به تهیه و نصب این افزونه شک دارید می توانید نظر کاربران مختلف این افزونه را جست و جو کنید و از رضایت آنان در خصوص عملکرد و سرعت این افزونه با خبر شوید.

افزونه افزایش امنیت سایت رایگان با راه حل های امنیتی جامع
افزونه افزایش امنیت سایت رایگان با راه حل های امنیتی جامع

افزونه افزایش امنیت سایت رایگان وردفنس امکانات بسیار مناسب و ایده آلی دارد اما اگر به دنبال افزونه های فوق حرفه ای برای تحولی بزرگ در امنیت سایت خود هستید، می توانید نسخه پرمیوم این افزونه را تهیه و نصب نمایید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button