سایت

افزونه لایر پاپ آپ

افزونه لایر پاپ آپ و امکان ساخت کمپین

اگر نگاهی حرفه ای به ساخت انواع پاپ آپ ها دارید، شما به یک افزونه حرفه ای نیاز دارید. افزونه لایر پاپ آپ یکی از این افزونه هاست که انواع امکانات و قابلیت ها را برای ساخت و استفاده حرفه ای از پاپ آپ ها فراهم می کند. یکی از مهم ترین کاربرد های ساخت پاپ آپ ها برای ایجاد انواع کمپینهاست.

با افزونه لایر پاپ آپ شما می توانید به راحتی کمپین های مختلفی بسازید و از طریق این کمپین ها، آمار نمایش، کلیک و تعداد لاگ های پاپ آپ ایجاد شده را بررسی و مقایسه نمایید. یکی از اصلی ترین مزیت های افزونه لایر پاپ آپ، ساخت کمپین های تست A/B می باشد. در تست های A/B که در دیجیتال مارکتینگ رواج زیادی دارد، شما دو موضوع را با یکدیگر بررسی می کنید و برای ادامه فعالیت ها تصمیم گیری می نمایید. شما می توانید با استفاده از این افزونه، واکنش کاربران خود را در خصوص دو موضوع یا دو استراتژی به راحتی مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید.

افزونه لایر پاپ آپ و فعال کردن پاپ آپ در قسمت ویجت

افزونه لایر پاپ آپ یک افزونه پاپ آپ حرفه ای است و تمامی امکانات مورد نیاز شما را برای ساخت انواع پاپ آپ و فعال کردن آن در بخش های مختلف سایت وردپرس ارائه می کند.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه فرم پاپ آپ وردپرس

در صورتی که از قالب مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید، می توانید بخش هایی از سایت خود را به صورت ویجت طراحی نمایید.ویجت ها پنجره های کوچک هستند که در قالب وردپرس قرار می گیرند و عمل مشخصی را برای شما انجام می دهند و بسیار کاربردی هستند. یکی از مزیت های افزونه لایرپاپ آپ این است که به شما این امکان را می دهد که پاپ آپ خود را در این قسمت فعال کنید. برای مثال شما می تواند با ساخت یک ویجت خدمت جدیدی را به کاربران معرفی کنید و با یک پاپ آپ زمان افتتاحیه بخش، مزیت ها یا تخفیف ها را در این بخش اطلاع رسانی کنید.

در واقع با افزونه لایر پاپ آپ امکان هر نوع شخصی سازی در خصوص پاپ آپ وجود دارد و شما می توانید پاپ آپ ها را در هر بخشی از سایت و در هر زمانی با هر شرطی فعال کنید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button