سایت

افزونه فرم پاپ آپ وردپرس

افزونه فرم پاپ آپ وردپرس

افزونه فرم پاپ آپ وردپرس به شما کمک می کند تا انواع فرم ها را به صورت پاپ آپ نمایش دهید. پاپ آپ ها با هدف جلب توجه کاربران سایت ها به صورت پنجره هایی نمایش داده می شوند که می توانند اطلاعات مهمی را بسیار سریع به کاربر منتقل نمایند. همچنین ممکن است هدف شما از نمایش پاپ آپ گرفتن اطلاعات از کاربران باشد.

اگر به دنبال یک افزونه پاپ آپ هستید تا بتوانید با نمایش یک پاپ آپ اطلاعاتی از جمله ایمیل، اطلاعات تماس، مشخصات و … از کاربران دریافت کنید، افزونه فرم پاپ آپ وردپرس مورد نیاز شماست. با کمک افزونه فرم پاپ آپ وردپرس، قادر خواهید بود یک فرم را به صورت سریع و جذاب به کاربران خود معرفی کنید و از آنان بخواهید تا با تکمیل این فرم شما را همراهی کنند. فرم های تکمیل شده با افزونه فرم پاپ آپ وردپرس می تواند برای مقاصد مختلف از جمله ایمیل مارکتینگ، تحلیل کاربران و … مورد استفاده قرار گیرد.

معرفی یک افزونه فرم پاپ آپ وردپرس

افزونه لایر پاپ آپ فارسی، یک افزونه پاپ آپ بسیار قدرتمند است که می توانید از آن برای ساخت انواع فرم ها استفاده کنید. افزونه لایر پاپ آپ یک افزونه فرم پاپ آپ وردپرس است که با استفاده از آن قادر خواهید بود فرم های زیبا و جذابی را چه به صورت پاپ آپ چه به صورت غیر پاپ آپ برای سایت وردپرس خود بسازید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
دانلود افزونه پاپ آپ فارسی وردپرس

افزونه layered popups یا افزونه لایر پاپ آپ، سریع ترین افزونه فرم پاپ آپ وردپرس در جهان است. با این افزونه قادر خواهید بود بسیار راحت و سریع با کشیدن و رها کردن، بهترین فرم ها را بسازید. یکی از اصلی ترین مزیت های این افزونه فرم پاپ آپ وردپرسی، این است که شما می توانید پاپ آپ های لایه ای زیبا و متنوع بسازید. استفاده از طرح های متنوع، انیمیشن ها و … باعث می شود تا با این افزونه فرم پاپ آپ، به جای ساخت پاپ آپ های کلیشه ای و تکراری که برای کاربران خسته کننده است، پاپ آپ های جذاب و زیبا بسازید.

افزونه لایر پاپ آپ، با اغلب سیستم های ایمیل مارکتینگ نیز هماهنگ است. در صورتی که فرم های ساخته شده با این افزونه پاپ آپ، حاوی اطلاعات ایمیل کاربران باشد، می توانید به راحتی از این اطلاعات برای ایمیل مارکتینگ استفاده کنید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button