سایت

دانلود افزونه پاپ آپ برای وردپرس

دانلود افزونه پاپ آپ برای وردپرس و برندسازی

استفاده از پاپ آپ ها می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. معمولا مدیران سایت ها زمانی به فکر دانلود افزونه پاپ آپ برای وردپرس هستند که قصد دارند، توجه کاربر را به موضوع مشخصی جلب کنند. برای مثال زمانی که می خواهند محصول جدیدی را معرفی کنند یا تخفیف ها را اطلاع رسانی نمایند.

استفاده از پاپ آپ می تواند فراتر از تبلیغات و با اهداف برند سازی باشد. شما می توانید با دانلود افزونه پاپ آپ برای وردپرسخود، با استفاده از پاپ آپ ها تداعی برند بسازید. در صورتی که از افزونه های حرفه ای همچون افزونه لایر پاپ آپ استفاده کنید می توانید رنگ برند، لوگو، کاراکتر، شعار های برند و … را به صورت پاپ آپ های جذاب عرضه کنید و توجه کاربران سایت خود را به اجزای هویت بصری برند تان جلب نمایید تا آنها را بخاطر بسپارد.

پاپ آپ ها می توانند به شما در انتقال پیام برندتان کمک بزرگی باشند.

دانلود افزونه پاپ آپ برای وردپرس و افزایش آگاهی مخاطب

برخی اوقات لازم است تا آگاهی و دانش مخاطب خود را در خصوص موضوعی افزایش دهید. این افزایش آگاهی می تواند مشوق او برای خواندن مطالب سایت، خرید یک محصول یا استفاده از خدماتسایت شما باشد. دانلود افزونه پاپ آپ برای وردپرس می تواند با هدف افزایش آگاهی و جلب توجه کاربر استفاده شود. برای مثال شما با استفاده از یک پاپ آپ می توانید تاثیر یک گیاه را بر جوانسازی پوست معرفی کنید تا کاربر نسبت به خرید محصول مبتنی بر آن گیاه از سایت شما راغب شود.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه پاپ آپ حرفه ای وردپرس

دانلود افزونه پاپ آپ برای وردپرس و تعامل با مخاطب

شما برای بهبود کسب و کار و قدرت گرفتن برندتان نیاز دارید که با مخاطبان کسب و کار خود تعامل برقرار کنید. دانلود افزونه پاپ آپ برای وردپرس  می تواند برای بهبود و تقویت این ارتباط استفاده شود.

شما می توانید با استفاده از فرم های که به صورت پاپ آپ ارائه می شوند، کمپین های مختلف تشکیل دهید، از مخاطبان نظر سنجی کنید، آن ها را برای مشارکت در مسابقه، عضویت در باشگاه مشتریان، عضویت در خبرنامه و … تشویق نمایید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button