سایت

افزونه فرم ساز

افزونه فرم ساز برای کسانی که به زیبایی فرم اهمیت می دهند!

شما به انواع فرم ها نیاز دارید، بدون شک افزونه فرم ساز به شما کمک می کند که انواع فرم مورد نیاز خود را بسازید اما آیا کاربران سایت ها به اندازه کافی به فرم ها توجه می کنند و در تکمیل آن ها با شما همکاری می نمایند؟

برای جلب توجه کاربر اهمیت زیادی دارد که از فرم های زیبا استفاده نمایید. افزونه های مختلف امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار می دهند تا فرم های زیبایی بسازید.

افزونه فرم ساز quform از جمله افزونه های فرم ساز حرفه ای است که علاوه بر امکانات و قابلیت های متعدد، امکانات ویژه ای را برای ساختن فرم های زیبا در اختیار شما قرار می دهد.

امکانات افزونه فرم ساز quform برای ساخت فرم های زیبا

افزونه فرم ساز quform، انواع قالب های آماده و زیبا را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین می توانید از قالب های بوتاسترپ استفاده نمایید. با این افزونه می توانید تم های شخصی مورد علاقه خود را بسازید. این افزونه انواع دکمه های آماده زیبا همچون دکمه ثبت فرم را به شما عرضه می کند.

انواع انیمیشن های  جذاب دکمه ها نیز از دیگر امکانات این افزونه، برای ساخت فرم های زیباست. با استفاده از این افزونه فرم ساز می توانید چیدمان زیبایی را برای برچسب ها انتخاب نمایید. با جعبه انتخاب رنگ این افزونه می توانید رنگ های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از رنگ ها برای ساخت فرم های زیبا کمک بگیرید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
پلاگین فرم ساز

افزونه فرم ساز quform امکان تغییر اندازه اجزای فرم را برای شما فراهم می آورد و با آن می توانید برای دستگاه های مختلف از جمله موبایل و تبلتاستایل های مختلف فرم را تعریف نمایید. این افزونه شامل fontawesome است یعنی انواع فونتآیکون ها را در اختیار شما قرار می دهند تا ضمن استفاده از آیکون های زیبا، در زمان طراحی صرفه جویی نمایید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button