سایت

آموزش کار با افزونه yoast seo

پیکربندی گام اول در آموزش کار با افزونه yoast seo

برای این که بتوانید از امکانات و قابلیت های افزونه سئو استفاده کنید، لازم است تا آموزش کار با افزونه yoast seo را فرا بگیرید. مرحله اول در آموزش، پیکربندی و تنظیم افزونه است. پس از نصب و فعال سازی، برای پیکربندی گزینه configuration wizard یا پیکربندی سریع را انتخاب کنید.

پیکربندی یکی از مهم‌ترین بخشهای آموزش کار با افزونه yoast seo است. محیط، نوع سایت، شخص یا شرکت و نویسندگان متعدد، اطلاعاتی است که به راحتی می توانید تکمیل کنید. گزینه های دیگری وجود دارد از جمله قابلیت مشاهده توسط موتورهای جستجو و گوگل سرچ کنسول که برای تنظیمات آن لازم است آموزش کار با افزونه yoast seo را فرا بگیرد. در غیر این صورت توصیه می شود، تنظیمات اولیه را تغییر ندهید. تنظیمات عنوان را نیز در بخش تنظیمات به دقت انجام دهید.

به صورت پیش فرض عنوان صفحات به صورت نام نوشته، جدا کننده و نام سایت فرض می شود که در این بخش تنظیمات می توانید جدا کننده و نام سایت را انتخاب کنید. گزینه آخر مربوط به عضویت در خبرنامه یواست است که می توانید به راحتی از آن بگذرید.

اهمیت متاباکس در آموزش کار با افزونه yoast seo

آموزش کار با افزونه yoast seo می تواند شامل موارد بسیار متعددی باشد چرا که این افزونه قابلیت های متعددی دارد اما یکی از مهمترین بخش ها، متاباکس است.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
پلاگین یا افزونه سئو وردپرس

بخش مهمی از بررسی محتوا از نظر سئو و خوانایی، چگونگی نمایش صفحات در گوگل و شبکه های اجتماعی در این بخش انجام می شود. پیش نمایش اسنیپت، گزینه های مربوط به شبکه های اجتماعی و تنظیمات پیشرفته از جمله گزینه های مربوط به این بخش است که در آموزش کار با افزونه yoast seo بایستی یاد بگیرید.

 

بهینه سازی محتوا

یکی از محورهای مهم در آموزش کار با افزونه yoast seo، یادگیری امکانات مربوط به گزینه بهینه سازی محتواست. ویرایش اسنیپت گزینه ای برای ویرایش دستی عنوان صفحه و متادیسکریپشن در این بخش قرار دارد. این بخش دارای امکانات بررسی از نظر تجزیه و تحلیل خوانایی است که می تواند پیشنهادات خوبی برای بهینه سازی محتوا ارائه نماید. معمولا در آموزش کار با افزونه yoast seo، توصیه می شود که راهنمایی های این بخش را مد نظر قرار دهید اما شاید لازم نباشد عینا تمامی توصیه ها را پیاده کنید.

بخش مهم دیگر در این بخش، انتخاب کلمات کلیدی است که یکی از مهمترین محورها در آموزش کار با افزونه yoast seo می باشد. در این بخش امکانات متعددی وجود دارد برای مثال می توانید با جستجوی دستی کلمات کلیدی را انتخاب کنید و برای کلمات کلیدی منتخب، توصیه های یواست را برای بهینه سازی سئو دریافت نمایید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه سئو در وردپرس

تب شبکه های اجتماعی و تب پیشرفته، داشبورد یواست و … نیز از دیگر بخش های یواست می باشد که در آموزش کار با افزونه yoast seo،  امکانات مربوط به این تب ها را نیز فرا می گیرید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button