سایت

افزونه ساخت پاپ آپ در وردپرس

افزونه ساخت پاپ آپ در وردپرس و طراحی پاپ آپ های اختصاصی

اگر به دنبال افزونه ساخت پاپ آپ در وردپرس هستید، ما افزونه ای را به شما پیشنهاد می کنیم که امکان ساخت پاپ آپ های اختصاصی را به صورت کاملا سریع و ساده برای شما فراهم می نماید. افزونه layered popups، یک افزونه ساخت پاپ آپ در وردپرس است که با آن می توانید انواع پاپ آپ های اختصاصی را با انواع طراحی های زیبا و خاص سایت خود، به راحتی بسازید.

برای این کار می توانید از فابل های آماده متعدد و تم های متنوع استفاده کنید. این افزونه، تمامی امکانات مورد نیاز را برای سفارشی سازی پاپ آپ ها دارد. شما می توانید از انواع فایل ها، ویدیو­ها، انیمیشن­های اختصاصی خود برای ساخت پاپ آپ های لایه­ای استفاده نمایید.فونت ها و رنگ های مختلف نیز قابل انتخاب در طراحی پاپ آپ با این افزونه می باشد.

در صورتی که پاپ آپ سایت را با این افزونه طراحی نموده و ساخته اید، می توانید با خیال راحت از متمایز بودن پاپ آپ خود از آن استفاده نمایید.

افزونه ساخت پاپ آپ در وردپرس و نمایش متمایز پاپ آپ

اگر به دنبال افزونه ساخت پاپ آپ در وردپرس، هستید که علاوه بر امکانات متعدد و کاربردی برای طراحی پاپ آپ اختصاصی، امکانات مناسبی برای نمایش پاپ آپ داشته باشد، افزونه  layered popups بهترین انتخاب است.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه پاپ آپ خبرنامه

شما می توانید با این افزونه ساخت افزونه پاپ آپ در وردپرس، جایگذاری پاپ آپ را به راحتی و در محل دلخواه در سایت وردپرسی خود انجام دهید. اگر بدون استفاده از افزونه بخواهید این کار را انجام دهید، لازم است تا زمان زیادی را صرف ایجاد شورت کد های استاندارد نمایید. همچنین می­توانید از بخش تنظیمات، زمان انتشار پاپ آپ را نیز انتخاب کنید.

پاپ آپ اختصاصی شما می تواند به هنگام ورود، کلیک بر روی قسمت مشخصی از سایت، به هنگام خروج از سایت و … بر اساس سلیقه شما منتشر شود.

افزونه layered popups به عنوان یکی از بهترین افزونه ساخت پاپ آپ در وردپرس، افکت های مختلفی برای نحوه نمایش پاپ آپ در اختیار شما قرار می دهد.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button