سایت

دانلود افزونه پاپ آپ وردپرس

دانلود افزونه پاپ آپ وردپرس و ادغام آن با سایر افزونه ها

اگر به دنبال دانلود افزونه پاپ آپ وردپرس هستید که بتوانید سایت خود را به صورت کاملا حرفه ای مدیریت کنید، افزونه لایر پاپ آپ، بهترین پیشنهاد است که امکان ساخت و نمایش پاپ آپ های اختصاصی و حرفه ای را برای شما فراهم می آورد. از دیگر مزیت های این افزونه این است که می توانید برای اهداف مختلفی این افزونه را با افزونه های دیگر ادغام کنید و از خروجی این افزونه به عنوان ورودی افزونه دیگر یا بالعکس استفاده نمایید.

دانلود افزونه پاپ آپ وردپرس و ادغام آن با دیگر افزونه های حرفه ای می تواند قابلیت های زیادی به سایت شما اضافه نموده و مدیریت سایت را برای شما تسهیل نماید.

دانلود افزونه پاپ آپ وردپرس و ادغام آن با افزونه user pro

افزونه user proیکی از افزونه هایی است که به وفور توسط مدیران سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد. با این افزونه شما می توانید یک پروفایل حرفه ای برای کاربران خود داشته باشید و صفحه زیبا برای ورود کاربران با انواع اکانت ها از جمله اکانت های شبکه های اجتماعی و … طراحی نمایید.

اگر به دنبال دانلود افزونه پاپ آپ وردپرس هستید که بتوانید کارایی آن را با این افزونه ادغام نمایید، افزونه لایر پاپ آپ پیشنهاد ما به شماست. برای این کار فقط کافی است شورت کد افزونه user pro را در داخل پاپ آپ قرار دهید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه پاپ آپ وردپرس layered

دانلود افزونه پاپ آپ وردپرس و ادغام آن با افزونه مطالب تصادفی

در بسیاری از مواقع شما برای جذب توجه کاربر و تشویق او برای سپری کردن زمان بیشتر در سایت، نیاز به نمایش مطالب تصادفی دارید. مطالب تصادفی به شما کمک می کنند تا سریعتر خواسته و نیاز کاربران خود را بیابید. شما با دانلود افزونه پاپ آپ وردپرس و ادغام آن با یک افزونه نمایش مطالب تصادفی می توانید این کار را به صورت کاملا حرفه ای انجام دهید.

افزونه لایر پاپ آپ این امکان را به شما می دهد که وارد کردن شورت کد افزونه نمایش مطالب تصادفی همچونrandom posts widget در داخل پاپ آپ از قابلیت های هردو افزونه به صورت همزمان استفاده نمایید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button