سایت

افزونه امنیت در وردپرس

سه محور اصلی مقایسه انواع افزونه امنیت در وردپرس

کارایی و قابلیت های افزونه امنیت در وردپرس را می توان از مناظر مختلفی مورد ارزیابی قرار داد. در این میان برای انتخاب و خرید بررسی سه منظر اصلی بسیار مورد توصیه متخصصان و افراد حرفه ای است. داشتن فایروال مناسب، قدرت اسکن و قابلیت شناسایی و رفع حملات و مشکلات امنیتی.

یک افزونه امنیت در وردپرس با داشتن یک فایروال مناسب، ترافیک سایت را به صورت مرتب بررسی می کند و مانع از ورود ربات ها به سرور می شود. زمانی که از قابلیت اسکن یک افزونه مناسب استفاده می کنید، قادر خواهید بود تمامی مواردی که ممکن است به امنیت سایت آسیب بزنند را شناسایی نموده و از آن ممانعت نمایید.

یک افزونه قدرتمند، با سرعت و دقت مناسب اسکن سایت را انجام می دهد. قابلیت شناسایی مشکلات امنیتی و توانایی حل و ترمیم این مشکلات از ویژگی های دیگر یک افزونه امنیت در وردپرس است که باید به دقت مورد بررسی قرار دهید.

افزونه امنیتی وردفنس و سه ویژگی اصلی یک افزونه امنیت در وردپرس

افزونه امنیتی وردفنس از جمله افزونه های امنیتی محبوب در سراسر جهان است که قابلیت ها و امکانات متعددی دارد. این افزونه فایروال بسیار قدرتمند و مناسبی دارد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه افزایش امنیت وردپرس

با این افزونه امنیت در وردپرس، قادر خواهید بود بر ترافیک اصلی سایت با توجه به آی پی کاربران، نام هاست و مرورگرهای کاربران نظارت داشته باشید. فایروال قوی این افزونه حملات brute force را نیز بلاک می کند. با اسکنر افزونه وردفنس، امکان اسکن تمامی صفحات، محتوا وتنظیمات شخصی در جهت ویروس های شناخته شده و انواع حملات امنیتی وجود دارد.

این افزونه قادر است با اسکن، هزاران مشکل امنیتی را شناسایی و حل نماید. اسکن این افزونه بد افزارها، نرم افزار های مخرب و … را نیز شناسایی می نماید. این افزونه امنیت در وردپرس، فایل های هک شده را نیز تعمیر می نماید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button