سایت

افزونه امنیت وردپرس

افزونه امنیت وردپرس کدام بهتر است؟

افزونه امنیت وردپرس به شما کمک می کند تا امنیت سایت وردپرس خود را به صورت قابل ملاحظه ای افزایش دهید. وردپرس پرمخاطب‌ترین سیستم مدیریت محتواست و واضح است که هکرهایی بیشتری به دنبال نفوذ به آن باشند. امکانات و قابلیت های افزونه های مختلف امنیت وردپرس متفاوت است.

افزونه امنیت وردپرس با راهکار های مختلفی امنیت سایت را ارتقا می دهد. برای مثال افزونه wordfence به عنوان یک افزونه امنیت وردپرس برتر، سایت وردپرس شما را اسکن و فایل های آلوده و بد افزارها را شناسایی می کند. با نسخه پرمیوم این افزونه می توانید به صورت مستمر و زمان بندی شده، وب سایت خود را اسکن کنید.

با استفاده از این افزونه امنیت وردپرس می توانید یک سایت وردپرس هک شده را پاکسازی کنید. افزونه وردفنس، برای شناسایی و ممانعت از کاربران مشکوک نیز راهکارهای متنوعی دارد. این افزونه با استفاده از فایروال یا دیواره آتش، تمامی ترافیک سایت را بررسی و ترافیک مشکوک را فیلتر می کند.

استفاده از قابلیت های متنوع افزونه امنیت وردپرس wordfence

پس از دانلود افزونه و نصب آن، گزینه wordfence در منوی شما ظاهر می شود. با کلیک بر روی این گزینه می توانید انواع تنظیمات را برای افزونه امنیت وردپرس خود انجام دهید. همچنین در این صفحه می توانید تمامی هشدارهای امنیتی و گزارش هایی از IP های بلاک شده، حملات ناموفق و خنثی شده را بررسی نمایید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه امنیتی

بخش تنظیمات این افزونه امنیت وردپرس بسیار منعطف و گسترده است و شما می توانید با انواع تنظیمات از قابلیت ها و امکانات متعدد افزونه استفاده نمایید. تنظیمات پیش فرض این افزونه برای اغلب سایت های وردپرسی مناسب است اما اگر از نسخه پرمیوم استفاده می کنید، بهتر است با انواع تنظیمات از امکانات منحصر به فرد این افزونه بهره مند شوید.

برای مثال شما می توانید با تنظیمات، اسکن زمان بندی شده را طبق برنامه و خواسته خود برنامه ریزی کنید، اما در حالت تنظیمات پیش فرض این افزونه امنیت وردپرس هر 24 ساعت یکبار اسکن را انجام می دهد. در صورتی که از حالت پیش فرض استفاده نمایید، فایروال سطح پایه این افزونه فعال خواهد بود ولی می توانید از بخش تنظیمات فایروال سطح پیشرفته را نیز فعال کنید تا محافظت بهتری در برابر خطر حملات پیشرفته داشته باشید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button