سایت

افزونه افزایش سرعت لود سایت وردپرس

افزونه افزایش سرعت لود سایت وردپرس کد نویسی شده به صورت متن باز

اگر به دنبال یک افزونه افزایش سرعت لود سایت وردپرس هستید که به صورت متن باز کد نویسی شده باشد، افزونه وردپرس راکت بهترین گزینه است. این افزونه امکانات منحصر به فرد و قابلیت های متعددی داشته و می تواند سرعت لود سایت شما را به راحتی و در کمترین زمان ممکن افزایش دهد اما اگر می خواهید افزونه افزایش سرعت لود سایت وردپرس اختصاصی خود را داشته باشید، این امکان برای شما وجود دارد تا این افزونه را به صورت دلخواه توسعه دهید.

توسعه و ادیت این افزونه، نیاز به دانش کد نویسی پیچیده ای ندارد و طراحان وب می توانند بدون دردسر این کار را انجام دهند.

دو افزونه افزایش سرعت لود سایت وردپرس که نباید به صورت همزمان استفاده کنید

استفاده از چندین افزونه به صورت همزمان برای استفاده از قابلیت ها و امکانات هر یک از افزونه ها اقدامی بسیار رایج است. برای مثال در خصوص افزونه های افزایش امنیت اغلب کاربران از چند افزونه به صورت همزمان استفاده می کنند. البته لازم است این افزونه ها با یکدیگر همخوانی داشته باشند.

افزایش سرعت سایت وردپرس نیز به قدری اهمیت دارد که بسیاری از کاربران تصمیم میگیرند از چندین افزونه افزایش سرعت لود سایت وردپرس به صورت همزمان استفاده نمایند. افزونه کش w3 total cache و افزونه راکتوردپرس، دو افزونه خوشنام برای افزایش سرعت سایت می باشند که اغلب کاربران تصمیم می گیرند به صورت همزمان از آن­ها استفاده نمایید اما باید بدانید این دو افزونه با یکدیگر همخوانی مناسبی ندارند و ممکن است افزونه راکت کارکرد خود را از دست بدهد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه افزایش سرعت سایت

از آنجایی که افزونه راکت امکانات مناسبی دارد، می توانید با خیال راحت از این افزونه افزایش سرعت لودسایت وردپرس استفاده نمایید و مطمئن باشید این افزونه کارایی لازم را خواهد داشت. با افزونه افزایش سرعت لود سایت وردپرس راکت می توانید بی نیاز به دیگر افزونه ها، افزایش سرعت لود سایت قابل توجهی داشته باشید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button