سایت

افزونه افزایش سرعت سایت رایگان

افزونه افزایش سرعت رایگان یا افزونه راکت؟

اگر به دنبال افزونه افزایش سرعت سایت رایگان هستید، احتمالا تا کنون با افزونه افزایش سرعت راکت آشنا نشده‌­اید. بسیاری از افراد ترجیح می دهند از بابت تامین افزونه هزینه ای پرداخت نکنند و از نسخه های رایگان استفاده کنند.

شاید دلیل این رویکرد این است که بسیاری از افزونه ها با نسخه رایگان قادر به رفع نیاز های رایج کاربران هستند و افراد حرفه ای تر به دنبال نسخه های پرمیوم هستند. معمولا نسخه های رایگان به تعداد بیشتری دانلود و نصب می شوند. در مقایسه انواع افزونه افزایش سرعت سایت رایگان و افزونه راکت، وضعیت فرق می کند.

با این که افزونه افزایش سرعت راکت نسخه رایگان ندارد اما کاربر فعال زیادی داشته و از نظر تعداد کاربران در رقابت با انواع افزونه افزایش سرعت سایت رایگان است. اما دلیل محبوبیت افزونه افزایش سرعت راکت چیست؟

قابلیت های متمایز افزونه افزایش سرعت راکت در مقایسه با هر افزونه افزایش سرعت رایگان

افزونه راکت در مقایسه با انواع افزونه افزایش سرعت سایت رایگان دارای مزیت های برجسته و مشخصی است. اولین نکته این که این افزونه تمامی کد های سایت رو فشرده نموده و سرعت سایت را به صورت قابل مقایسه ای افزایش می دهد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه برای افزایش سرعت سایت

اصلی ترین مزیت این افزونه در رقابت با هر افزونه افزایش سرعت سایت رایگان، در میزان افزایش سرعت است. دلیل نامگذاری این افزونه نیز سرعت متمایز آن بوده است. افزونه راکت بدون شک یکی از سه افزونه برتر کش وردپرس است. در واقع در مقایسه با افزونه های کش رایگان یا حتی، این افزونه مزیت ها و برتری های مختص به خود را دارد.

به محض نصب افزونه راکت، کش سایت فعال شده و امکانات متنوعی دارد. از دیگر مزیت های این افزونه در مقایسه با انواع افزونه افزایش سرعت سایت رایگان، سهولت کار با این افزونه است. شما می توانید بسیار راحت و سریع کار با این افزونه را یاد بگیرید.

افزونه راکت با استفاده از سرویس کلودفلر از CDN پشتیبانی می کنه که به معنای افزایش قابل ملاحظه امنیت و سرعت سایت شماست. اگر از فعالان تجارت الکترونیک هستید توصیه می کنیم برای سایت خود به جای افزونه افزایش سرعت سایت ، از افزونه ممتاز راکت استفاده کنید تا از سرعت و امنیت سایت خود آسوده خاطر باشید. تنها عیبی که می توان به افزونه راکت گرفت، رایگان نبودن آن است.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button