سایت

افزایش سرعت سایت وردپرس

اینگونه سرعت سایت خود را بالا ببرید

افزایش سرعت سایت وردپرس اصلی‌ترین دغدغه مدیران سایت‌های وردپرسی است. دلیل اهمیت سرعت سایت وردپرسی این است که سرعت سایت از اصلی‌ترین عوامل در رتبه‌بندی سایت و یکی از موثرترین عوامل موثر بر سئو سایت می باشد. یک سایت با سرعت بارگذاری نامناسب نمی‌تواند در جذب کاربران موفق باشد.

اگر سایت فروشگاهی دارید، افت سرعت می‌تواند رابطه مستقیمی با افت فروش شما داشته باشد.

راهکارهای مختلفی برای افزایش سرعت سایت وردپرس وجود دارد. مشورت با یک متخصص می‌تواند شما را در انتخاب بهترین راهکارها راهنمایی نماید. اما قبل از هر اقدامی بهتر است با استفاده از ابزارهایی همچون Pingdom، Webpagetest، GTmetrix و… سرعت سایت خود را بررسی کنید. حتی در صورتی که از راهکارهای مختلف برای افزایش سرعت سایت وردپرس استفاده نمودید، باز لازم است تا با استفاده از این ابزارها سرعت سایت خود را بررسی کنید و از تاثیر اقدامات خود جهت افزایش سرعت اطمینان حاصل کنید.

دلایل افت سرعت سایت وردپرس

اگر به دنبال راهکارهایی برای افزایش سرعت سایت وردپرس هستید باید اول عوامل موثر بر افت سرعت سایت وردپرسی را شناسایی نمایید تا با راهکارهایی نسبت به رفع این عوامل اقدام نمایید.

هاست یکی از اصلی‌ترین دلایل افت سرعت سایت می‌باشد. اگر هاست شما در وضعیت خوبی نباشد، بدون شک سایت شما با افت شدید سرعت مواجه خواهد شد. در صورت وجود مشکل در زمینه هاست، ضرورت دارد با شرکت ارائه‌دهنده‌ی خدمات هاست، به بررسی موضوع بپردازید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه افزایش سرعت سایت رایگان

برای افزایش سرعت سایت وردپرس اطمینان حاصل نمایید که ساختار وردپرس (اصطلاحا پیکربندی وردپرس) به درستی طراحی شده و دارای سیستم cache باشد. اطلاعات cache داده‌هایی هستند که به صورت موقت ذخیره و در صورت نیاز بارگذاری می‌شوند.

برای افزایش سرعت سایت وردپرس حجم صفحات باید مناسب باشد. صفحات با حجم زیاد می­توانند سرعت سایت را به مقدار قابل توجهی کاهش دهند. فشرده‌سازی تصاویر، ویدیوها و… می‌تواند موثر باشد. برخی اسکریپت‌های خارجی مثل تبلیغات، فونت‌ها و… می‌توانند افت شدید سرعت سایت را ایجاد نمایند که بهتر است از آنها به صورت بهینه استفاده کنید.

افزونه برای افزایش سرعت سایت
افزونه برای افزایش سرعت سایت

افزایش سرعت سایت وردپرس با افزونه افزایش سرعت سایت وردپرس

یکی از بهترین راهکارها برای افزایش سرعت سایت وردپرس استفاده از افزونه افزایش سرعت سایت وردپرسی است.

افزونه افزایش سرعت به شما کمک می‌کند تا بدون آموزش‌های پیچیده و صرف زمان زیاد، سرعت سایت خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید.

افزونه های افزایش سرعت سایت وردپرس بسیاری از موارد گفته شده را بررسی نموده و نسبت به رفع‌نمودن آن­ها اقدام می‌نمایند. افزونه ها امکانات مختلفی دارند و با اقدامات مختلفی باعث افزایش سرعت سایت وردپرسی می‌شوند. افزونه افزایش سرعت معمولا یک سیستم مدیریت کش برای سایت شما راه اندازی می‌کند، صفحات را کم‌حجم و تصاویر را فشرده می‌کند. بسیاری از انواع کدها را فشرده‌سازی می‌کند. فونت‌های گوگل را حذف می‌کند.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه بالا بردن سرعت بارگذاری سایت وردپرس

در کل بسیاری از اقدامات لازم برای افزایش سرعت سایت وردپرس و مقابله با دلایل افت سرعت گفته شده، توسط افزونه افزایش سرعت قابل انجام است.

برخی افزونه‌ها این قابلیت را دارند که سرعت نسخه موبایل سایت شما را نیز افزایش دهند. در سال‌های اخیر به دلیل افزایش جست و جو با موبایل افزایش سرعت نسخه موبایل سایت‌ها نیز در سئو و جذب کاربر بسیار موثر است.

توصیه می کنیم حتما از افزونه افزایش سرعت سایت وردپرس مناسب استفاده کنید.

افزایش سرعت سایت وردپرس و احتیاط در نصب افزونه ها

اگر در حال برنامه ریزی و اقدام برای افزایش سرعت سایت وردپرسی هستید، استفاده است تا نصب افزونه افزایش سرعت را در اولویت قرار دهید اما باید بدانید یکی از دلایل افت سرعت سایت ها، استفاده از افزونه های نامناسب و غیر استاندارد است. بنابراین افزونه افزایش سرعت سایتوردپرس را حتما از منابع معتبر تهیه نمایید.

افزونه افزایش سرعت سایت وردپرس را از توسعه دهنده ای تهیه نمایید که افزونه خود را به صورت مستمر به روز رسانی می نماید. همچنین به یاد داشته باشید، استفاده همزمان از افزونه های متعدد نیز می تواند زمینه ساز افت سرعت باشد. بنابراین سعی کنید فقط افزونه هایی که لازم دارید را نصب کنید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه افزایش سرعت وردپرس

در صورت استفاده از چند افزونه، اطمینان حاصل کنید که افزونه ها با یکدیگر همخوانی دارند.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button