سایت

افزونه افزایش سرعت سایت وردپرسی

تنظیمات عمومی افزونه افزایش سرعت سایت وردپرسی راکت

افزونه راکت افزونه افزایش سرعت سایت وردپرسی است که به صورت حرفه ای و تجاری عرضه شده و بسیاری از سایت های معتبر و متخصصان از این افزونه برای افزایش سرعت استفاده می نمایند.

این افزونه افزایش سرعت سایت وردپرسی که عملکرد قابل قبولی دارد دارای قابلیت ها و امکانات کاربردی و متنوعی است. بخش زیادی از این امکانات را می توانید از بخش تنظیمات عمومی، فعال نمایید. در ابتدا لازم است نسخه معتبری از افزونه را تهیه ، نصب و فعال کنید.

با نصب و فعال سازی افزونه افزایش سرعت سایت راکت گزینه ای در منو شما با عنوان موشک وردپرس یا wp rocket ظاهر می شود که می توانید با کلیک بر روی گزینه تنظیمات عمومی، تنظیمات مورد نظر خود را انجام دهید.

فعال سازی امکانات افزونه افزایش سرعت سایت وردپرسی راکت

در بخش تنظیمات افزونه افزایش سرعت سایت وردپرسی راکت، قادر خواهید بود برخی از امکانات افزونه را فعال کنید. گزینه اول مربوط به بارگذاری تنبل است. با فعال سازی این گزینه تا زمانی که صفحه را تا بخشی از صفحه که حاوی تصاویر است، اسکرول نکرده اید، تصویر لود نمی شود.

همین اقدام ساده می تواند سرعت سایت شما را افزایش دهد. گزینه دیگر مربوط به بهینه سازی فایل هاست. فعال سازی این قابلیت افزونه افزایش سرعت سایت وردپرسی راکت، این امکان را فراهم می آورد که انواع فایل ها را فشرده نموده و سرعت سایت خود را افزایش دهید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه افزایش سرعت بارگذاری سایت وردپرس

 گزینه های دیگر مربوط به کش می باشند. با فعال سازی کش موبایل، افزونه افزایش سرعت سایت وردپرسیراکت این امکان را برای شما فراهم می آورد تا برای نسخه موبایل نیز قابلیت های کش را فعال کنید. کش کاربران خارج شده، امکان مشاهده سایت را در حالت کش شده فراهم می آورد.

گزینه کش امنیتی از دیگر گزینه های تنظیمات عمومی افزونه افزایش سرعت سایت وردپرسی راکت است. برای سایت های وردپرسی که اقدام به نصب ssl در وردپرس نموده اند، فعال سازی این گزینه امکان کش را برای حالت http:// سایت فراهم می آورد. گزینه آخر مربوط به زمان بندی کش است. با این گزینه می توانید زمان مورد نظر خود را برای حذف خودکار کش انتخاب نمایید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button