سایت

افزونه افزایش سرعت سایت

افزونه افزایش سرعت سایت

در میان افزونه های مختلف که به بازار عرضه شده اند، بیشترین تقاضا برای افزونه افزایش سرعت سایت وجود دارد. شاید دلیل حجم بالای تقاضا برای این افزونه، نقش کلیدی سرعت سایت در جلب کاربر و کسب جایگاه بهتر در رتبه بندی گوگل است.

اگر سایت شما سرعت مناسبی نداشته باشد بیش از سه چهارم کاربران، سایت شما را ترک کرده و به سایت های رقیب سر می زنند

 افزونه افزایش سرعت سایت برای سایت های تبلیغاتی اهمیت بسیار بیشتری دارد. گفته می شود 500 میلی ثانیه تاخیر سایت به معنای کاهش 20% درآمد سایت های تبلیغاتی است.

افزونه افزایش سرعت سایت برای بهبود سئو نیز اهمیت زیادی دارد. سرعت کمتر به معنای افت جایگاه شما در سئو است. یک متخصص سئو به شما توصیه می کند که همواره سرعت سایت خود را زیر نظر بگیرید تا به محض شناسایی افت سرعت، نسبت به رفع آن اقدام کنید. راه های مختلفی برای بهبود سرعت سایت وجود دارد. در این نوشته افزونه افزایش سرعت سایت به این منظور معرفی می شود.

افزونه افزایش سرعت سایت مناسب افراد مبتدی

انواع افزونه افزایش سرعت سایت به بازار عرضه شده اند. بسیاری از مدیران سایت ها برای انتخاب افزونه مناسب، تعداد نسخه های نصب شده را بررسی می کنند. برای مثال افزونه افزایش سرعت سایت w3 total cache بیشترین نسخه فعال نصب شده را دارد، بنابراین نصب آن را در اولویت قرار می دهند.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه بالا بردن سرعت بارگذاری سایت وردپرس

ما پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب و نصب افزونه سعی کنید امکانات افزونه را با شرایط خود تطبیق دهید و معایب و مزایای افزونه های مختلف را بسنجید. برای مثال افزونه افزایش سرعت سایتw3 total cache، افزونه مناسب و قدرتمندی است و نسخه رایگان این افزونه امکانات مناسبی دارند. اما کار با آن به نسبت پیچیده است و این افزونه مناسب افراد مبتدی نیست.

افزونه wp super cache نیز یک افزونه افزایش سرعت سایت است که تعداد بالایی نسخه فعال و نصب شده از آن در سراسر جهان وجود دارد. این افزونه به نسبت کاربری راحت تری دارد. اکثر قابلیت های این افزونه پولی هستند و نسخه رایگان امکانات محدودی دارد.

بسیاری معتقدند افزونه افزایش سرعت rocket بهترین افزونه افزایش سرعت سایت است. این افزونه پولی، برای افراد مبتدی و حرفه ای مناسب است و امکانات بسیار خوب و قابلیت های بالایی دارد. البته هر چند این افزونه پولی است ولی قیمت بالایی ندارد. این افزونه در مجموع محبوب‌ترین و بهترین نوع است و سازگاری بسیار بالایی با هسته‌ی وردپرس و افزونه‌های دیگر دارد.

بنابراین برخلاف تصور عموم افزونه افزایش سرعت سایت رایگان برای کاربران مبتدی و افزونه های پولی برای افراد حرفه ای نیست و بهتر است در خصوص افزونه منتخب خود این موضوع را بررسی کنید تا کار با افزونه شما را کلافه نکند.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه افزایش سرعت سایت وردپرسی

نیاز به پاک کردن cache بعد از ویرایش

یکی از اصلی ترین مکانیزم های افزایش سرعت با افزونه افزایش سرعت سایت ، مدیریت cache است. مدیریت cache باعث می شود تا وردپرس برخی از اطلاعات را ذخیره کند و در آینده، آن ها را سریع تر نشان دهد و نیاز به بازخوانی اطلاعات وجود نداشته باشد.

یکی از سؤالاتی که قبل از نصب افزونه افزایش سرعت سایت باید بدانید این است که آیا افزونه منتخب شما بعد از ویرایش محتوای سایت، cache های قبلی را حذف و cache های جدید را جایگزین می کند یا لازم است تا به صورت دستی این کار را انجام دهید. اگر محتوای سایت خود را زیاد ویرایش می­کنید، حذف دستی می تواند برای شما بسیار وقت گیر و پیچیده باشد. در معیارهای انتخاب افزونه افزایش سرعت سایت معمولا قابلیت پاک­سازی خودکار کش پس از به روز رسانی، اهمیت زیادی دارد. افزونه rocket از جمله افزونه هایی است که این قابلیت را دارد.

 

پشتیبانی از افزونه های رایج و اهمیت آن در انتخاب افزونه افزایش سرعت سایت

یکی دیگر از معیارهای بسیار مهم در انتخاب افزونه افزایش سرعت سایت پشتیبانی افزونه از دیگر افزونه هاست. افزونه ووکامرس، یکی از این افزونه هاست که به وفور برای ساخت سایت های فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزایش سرعت سایت وردپرس

بهتر است افزونه افزایش سرعت سایت منتخب شما، با دیگر افزونه های مورد استفاده و نیاز سایت شما همخوانی داشته باشد که افزونه راکت این قابلیت را دارد.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button