سایت

افزونه چند زبانه WPML

نحوه ترجمه با افزونه چند زبانه wpml

افزونه چند زبانه wpml یکی از پرکاربردترین افزونه هاست که به دلیل داشتن امکانات کاملا کاربردی و قابلیت های متنوع میان کاربران محبوبیت زیادی دارد. این افزونه راهکارهای متنوعی برای ترجمه متون، پست ها، زیرنویس تصاویر و تمامی نوشته های سایت شما دارد.

افزونه چند زبانه wpml این امکان را فراهم نموده است که با استفاده از سرویس های مترجم، سایت چند زبانه خود را بسازید. سرویس های مترجم سرعت بسیار بالایی در ترجمه دارند. با ارسال متن مورد نظر به سرویس های ترجمه منتخب در بخش تنظیمات افزونه و دریافت متن پس از ترجمه، قادر هستید سایت خود را با کمک سرویس های مترجم، چند زبانه کنید.

اگر قصد دارید که ترجمه با دقت بالا و به صورت اختصاصی انجام شود ممکن است لازم باشد از کاربران مختلف به عنوان مترجم استفاده نمایید. افزونه چند زبانه wpml این امکان را برای شما فراهم می آورد که از کاربر یا کاربرانی برای ترجمه کمک بگیرید. با این افزونه امکان مدیریت مترجم ها نیز وجود دارد تا شما به عنوان مدیر سایت از چند مترجم کمک گرفته و روند کار را مدیریت نمایید. در بخش تنظیماتافزونه چند زبانه wpml جزییات مدیریت مترجم ها قابلیت تنظیم بر اساس نیاز شما را دارد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه چند زبانه وردپرس

با افزونه چند زبانه wpml این امکان وجود دارد که ترجمه ترکیبی را انتخاب نموده و پس از ترجمه اولیه با سرویس های ترجمه، با همکاری کاربران، متن ترجمه شده را ادیت کنید و سپس در سایت بارگذاری نمایید.

آیا ترجمه با افزونه چند زبانه wpml به صورت خودکار انجام می شود؟

افزونه چند زبانه wpml به شما این امکان را می دهد که هر نوشته ای را در سایت خود ترجمه کنید و یک سایت چند زبانه کامل و با کیفیت داشته باشید. این امکان برای شما وجود دارد که از روش های مختلف ترجمه استفاده کنید و با کمک کاربران مختلف یا سرویس های ترجمه، کار ترجمه را پیش ببرید اما این به معنای ترجمه اتوماتیک نیست تا با یک کلیک سایت شما به چند زبان ترجمه شود.

لازم است برای مدیریت فرایند ترجمه فردی را تعیین کنید. فراموش نکنید برای ارتقا جایگاه سئوسایتتان بهتر است از مترجم استفاده کنید چون کیفیت پایین ترجمه برخی سرویس های مترجم باعث افت جایگاه سئو شما می شود.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button