سایت

استفاده و خرید افزونه wpml

اگر به یک سایت چند زبانه نیاز دارید تا وسعت کسب و کار خود را جهانی نمایید، خرید افزونه wpml توصیه اغلب متخصصان به شماست.

افزونه چند زبانه وردپرس، این امکان را برای شما ایجاد می نماید تا بدون یک خط برنامه نویسی، سایتی با چند زبان مختلف داشته باشید. کاربر با کلیک بر روی زبان مورد نظر خود می­تواند محتوای سایت شما را به زبان دلخواه خود ببیند.

استفاده از افزونه چند زبانه وردپرس، سریع ترین و کم‌هزینه‌ترین راه برای داشتن یک سایت با چندین زبان مختلف است.

افزونه های مختلفی برای این هدف در دسترس شماست که امکانات متنوعی دارند. یکی از محبوب‌ترین افزونه ها، افزونه چند زبانه wpml است که این امکان را به شما می‌دهد تا محتوای سایت خود را به بیش از 40 زبان ترجمه نموده و در دسترس کاربران خود قرار دهید.

خرید افزونه wpml و داشتن یک سایت چند زبانه، باعث افزایش کاربران و بهبود سئو نیز خواهد شد. همچنین کاربران معمولا معتقدند سایت های چند زبانه معتبرترند.

خرید افزونه wpml رایج‌ترین افزونه چند زبان جهان

در سراسر جهان، مدیران سایت‌های وردپرس از افزونه wpml برای چند زبانه کردن سایت خود استفاده می‌نمایند. خرید افزونه wpml به دلایل مختلفی از نظر تخصصی توصیه می‌شود. از جمله این که این افزونه قادر است محتوای سایت شما را به زبان‌های زیادی (در حدود 40 زبان) ترجمه نماید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه چند زبانه وردپرس رایگان

این افزونه راست‌چین و چپ‌چین را متناسب با زبان منتخب تنظیم می نماید و کاربران می‌توانند مطالب را به صورت منظم مطالعه نمایند. با این افزونه این امکان در قالب های وردپرس وجود دارد که لوگوی خود را نیز برای زبان‌های مختلف تغییر دهید.

در صورتی که قصد خرید افزونه wpml را دارید، لازم نیست نگران عدم همخوانی این افزونه با دیگر افزونه‌های رایج باشید. این افزونه با بسیاری از افزونه‌های دیگر همچون ووکامرس، همخوانی دارد.

این افزونه برای زبان‌های مختلف، فونت های بسیار متنوعی دارد. توصیه می‌کنیم این افزونه را نصب و از امکانات متنوع آن لذت ببرید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button