سایت

افزونه امنیتی وردپرس رایگان

افزونه امنیتی وردپرس رایگان وردفنس

افزونه امنیتی وردپرس رایگان وردفنس بالای سه میلیون بار نصب شده و دارای امتیاز بالای 4.8 می باشد. این افزونه بسیار مفید است و می تواند امنیت سایت شما را به صورت قابل قبولی تامین نماید.

این بهترین افزونه امنیتی وردپرس قابلیت ها و امکانات متعددی دارد که از این میان می توان به فایروال، آنتی ویروس، بخش اسکنر امنیتی برای شناسایی بدافزارها، محتواهای مشکوک و …، بخش مسدودیت کاربرهای مشکوک، بخش حفاظت از نشت رمز عبور، ترافیک زنده و … اشاره نمود.

از بخش تنظیمات افزونه امنیتی وردپرس رایگان وردفنس می توانید از قابلیت های بیشتر این افزونه استفاده نمایید و از میزان انعطاف پذیری افزونه لذت ببرید. اما اگر به دنبال امکانات متمایز و تضمین امنیت سایت خود هستید لازم است تا نسخه پرمیوم این افزونه را نصب نمایید.

تفاوت افزونه امنیتی وردپرس رایگان وردفنس با نسخه پرمیوم

بدون شک وردفنس، بهترین افزونه امنیتی وردپرس رایگان است که می توانید بسیاری از نیاز های امنیتی را مرتفع نماید اما نسخه پرمیوم امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. برخی از مهم ترین تفاوت های نسخه رایگان افزونه wordfence با نسخه پرمیوم عبارتند از :

-به روز رسانی real time فایروال که می تواند امنیت سایت شما را به مقدار قابل توجهی افزایش دهد

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه امنیت در وردپرس

-اعتبارسنجیآیپی مربوط به سایت تحت حفاظت برای این که مطمئن شوید حمله مخربی انجام نمی شود

– شناسایی و بلاک هکر های به صورت real time و قراردادن هکر ها در بلک لیست

– به روز رسانی خودکار به طوری که شما می توانید بدون دغدغه از این افزونه استفاده کنید و مطمئن باشید به روز ترین نسخه در اختیار شماست

– مسدود سازی با تعیین محدوده. برای مثال شما می توانید کل هکر های یک کشور را مسدود کنید

از بخش تنظیمات افزونه وردفنس می توانید امکانات متفاوت این افزونه را به صورت دقیق شناسایی نماید و به تفاوت های بیشتر آن با افزونه امنیتی وردپرس رایگان وردفنس پی ببرید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button