سایت

ویژگی‌های طراحی سایت ارزان

ویژگی های طراحی سایت ارزان در تیم لایک ایران

ویژگی های طراحی سایت ارزان هر فردی را وسوسه می کند تا وب سایتی برای خود راه اندازی نماید و برای خود در فضای اینترنتی و مجازی، هویتی ایجاد کند.

سایت های ارزان اغلب در سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی می شوند. ویژگی های طراحی سایت ارزان در وردپرس بسیار متنوع، مفید و کاربردی هستند. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند و حرفه ای است که در سراسر جهان محبوبیت زیادی دارد و برای تمامی نیازهای مخاطبان خود، پاسخی دارد. شما می توانید با استفاده از انواع قالب ها و تم های آماده وردپرس، طراحی سایت ارزان حرفه ای کاربرپسند، جذاب، زیبا و واکنش­گرا متناسب با نیاز خود را داشته باشید.

سایت های وردپرس در مقایسه با سایر سایت ها، از مرحله ایجاد تا مرحله راه اندازی و پشتیبانی ارزان و مقرون به صرفه می باشند و شما می توانید حرفه‌ای‌ترین سایت ها را با کمترین هزینه داشته باشید.

سهولت راه اندازی و بارگذاری محتوا در وردپرس یک مزیت بزرگ است که باعث کاهش هزینه های پشتیبانی و نیروی انسانی از سایت نیز می شود. در صورتی که سایت شما برای جستجو گوگل بهینه سازی شود، با برنامه ریزی و محتواگذاری، می توانید در اولویت جستجو گوگل قرار بگیرید و یک سایت پربازدید با هزینه مقرون به صرفه داشته باشید.

با شکل‌گیری اینترنت، زندگی بشر به طور کلی دست‌خوش تغییرات زیادی شد و امکانات و تکنولوژی‎های جدیدی در زندگی روزانه بشر وارد شدند. اینترنت باعث شد تا افرادی که در سراسر جهان زندگی می‌‏کنند، به یکدیگر نزدیک‎تر شده و به مبادله‏‌ی اطلاعات با هم بپردازند. دیری نپایید که تعداد کاربران اینترنت چند برابر شد و همه روزه افراد زیادی وقت بسیاری را در این محیط صرف کردند و اکنون اینترنت به جایی تبدیل شده که کاربران در آن به کسب علم، تجارت، سرگرمی و فعالیت‌‏های دیگر مشغول هستند.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
چرا طراحی سایت ارزان ؟

از اینترنت می‌‏توان به عنوان یک بازار بسیار حجیم یاد کرد که می‌‏توان با راه‌اندازی یک کسب و کار، به درآمد و سود قابل توجهی دست یافت. ویژگی منحصر به فرد این بازار، هزینه‏‌ی کم لازم برای ایجاد کسب و کار است. در واقع یک فرد می‏‌تواند حتی با داشتن یک بودجه‏‌ی ناچیز، تجارت خود را به وجود آورده و در تعامل با افراد دیگر به سود و در آمد دست یابد.

اگر شما هم قصد دارید در اینترنت، تجارت و کسب و کاری را پیاده‌سازی نمایید، راه‎های زیادی برای این کار وجود دارد. اولین لازمه‏‌ی این کار، داشتن ایده‌‏ی مناسب است که باید تجارت خود را بر پایه‏‌ی این ایده طراحی و پیاده سازی نمایید و گام بعدی استفاده از یکی از روش‌‏های معمول کسب و کار است. یکی از این روش‎ها، طراحی وب سایت ارزان است. یعنی با طراحی یک سایت و قراردادن خدمات خود در آن، می‏‌توانید به سود برسید. البته در حال حاضر هزینه‏‌های طراحی سایت بالا بوده و اگر دارای بودجه‏‌ی ناچیزی هستید، ممکن است نتوانید به رؤیای کسب سود از اینترنت برسید.

صرفه جویی در زمان از ویژگی های طراحی سایت ارزان در وردپرس
صرفه جویی در زمان از ویژگی های طراحی سایت ارزان در وردپرس

صرفه جویی در زمان از مهم ترین ویژگی های طراحی سایت ارزان در وردپرس

یکی از اصلی ترین ویژگی های طراحی سایت ارزان در وردپرس، صرفه جویی در زمان است. طراحی سایت ارزان با وردپرس بسیار سریع صورت می‌پذیرد. شما می توانید حتی در یک روز یک سایت زیبا و جذاب ایجاد نمایید. سهولت استفاده از وردپرس باعث می شود که نیاز صرف زمان زیاد برای آموزش مدیریت سایت های وردپرس وجود نداشته باشد.

 اگر برنامه ریزی نموده اید تا محتوای زیادی بر روی سایت خود بارگذاری نمایید، انتخاب از میان قالب های وردپرس یک راهکار هوشمندانه است چرا که مجبور نیستید زمان زیادی را صرف این کار نمایید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی سایت وردپرسی ارزان قیمت

از جمله ویژگی های طراحی سایت ارزان این است که می توانید به سرعت قابلیت های و مشخصات فنی آن را تغییر دهید. برای مثال به راحتی و در زمان بسیار کوتاهی می توانید انواع پاپ آپ ها را بر روی سایت خود داشته باشید، محتوای سایت خود را از نظر سئو بهینه سازی نمایید، محتوای سایت خود را به زبان های مختلفی ترجمه کنید یا امکان پشتیبانی آنلاین را به سایت خود اضافه نمایید. بسیاری از این قابلیت ها با استفاده از افزونه ها به سایت وردپرسی شما اضافه می شوند.

افزونه های در دسترس

از جمله ویژگی های طراحی سایت ارزان در وردپرس می توان به در دسترس بودن متخصصان و آموزش های استفاده و پشتیبانی از سایت های وردپرس اشاره نمود اما جالب است بدانید افزونه های متعددی به بازار عرضه شده اند که می توانند مشابه یک متخصص پیوسته همراه شما باشند و کارایی سایت شما را افزایش دهند.

در دسترس بودن انواع افزونه ها با کارکرد های مختلف از جمله ویژگی های طراحی سایت ارزان در وردپرس است. افزونه های افزایش سرعت، سئو، امنیت، پاپ آپ، چت آنلاین و … از جمله افزونه هایی هستند که به راحتی بر روی سایت وردپرسی شما نصب می شوند و می توانند باعث ارتقا کارایی و کیفیت سایت شما در کوتاه ترین زمان ممکن شوند.

وجود افزونه ها در هزینه های شما به مقدار زیادی صرفه جویی می کند، در حالی که در صورت عدم استفاده از افزونه ها، برای انجام هر یک این خدمات تخصصی لازم است هزینه زیادی بپردازید و زمان زیادی را در انتظار باشید.

ویژگی های طراحی سایت ارزان حرفه ای
ویژگی های طراحی سایت ارزان حرفه ای

بسته‌های پیشنهادی ما

ولی سایت ما گزینه‏‌ای مناسب را در اختیار شما قرار می‌‏دهد و بسته‏‌های پیشنهادی طراحی سایت ارزان را به شما کاربران عزیز، پیشنهاد می‌‏نماید. این بسته‏‌های طراحی سایت ارزان، دارای ویژگی‏‌های منحصر به فردی هستند که امکان طراحی سایت ارزان با بهترین کیفیت را برای شما فراهم می‏نمایند.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی سایت ارزان فروشگاهی

از جمله‏‌ی ویژگی‌‏های طراحی سایت ارزان، می‌‏توان به موارد زیر اشاره نمود :

1- پایین بودن هزینه‏‌ی طراحی و پیاده‌سازی آن نسبت به طراحی‏‌های معمول

2- در طراحی سایت ارزان، برخی از ویژگی‏‌ها و امکانات اضافی حذف شده است. یعنی این ویژگی طراحی سایت ارزان، به این صورت است که امکانات مختلف به صورت ماژولار در نظر گرفته می‏‌شوند و یک جا در پروژه وارد نمی‌‏شوند. مشاوران و در واقع تیم طراحی قبل از شروع کار و ثبت سفارش، با مشتری جلساتی را تحت عنوان استخراج نیازمندی، برگزار می‏‌نمایند و تمامی درخواست‏‌های مشتری را بررسی کرده و بر اساس بودجه‏‌ی مشتری، بسته‏‌ی طراحی سایت ارزان را به وی پیشنهاد می‌‏دهند. با این کار، برخی از کارها و امکانات اضافی که نیازی به آن‏ها نیست، از طراحی سایت حذف می‏‌شوند.

3- آماده سازی و تحویل سریع‏‌تر سایت

4- بهره‏‌مندی از امکانات پشتیبانی

شما نیز می‏‌توانید در سایت ما با تیم طراحی، مشاوره‌‏هایی را انجام دهید و سپس بسته‏‌ی طراحی سایت ارزان و مناسب مخصوص به خود را انتخاب نموده و در سایت سفارش دهید. سایت ما بعد از طراحی نیز، امکانات پشتیبانی‏‌ را برای کاربرانش فراهم می‌‏نماید. با ثبت سفارش در سایت ما، می‏‌توانید از تجربه‏‌ی یک همکاری موفق، لذت ببرید.

طراحی سایت با وردپرس

از جمله ویژگی‌های مهم

برنامه‌نویسی اختصاصی تمام بخش‌های سایت از پایه، طراحی گرافیک اختصاصی و خلاقانه، طراحی سایت بر پایه‌ی ساختار حرفه ای، بکارگیری آخرین تکنولوژی مبتنی بر وب، طراحی واکنشگرا از جمله ویژگی‌های طراحی سایت ارزان هست.

یک سایت منحصر به فرد

ما هر آنچه که برای طراحی یک سایت منحصر به فرد نیاز دارید را برای شما فراهم کرده‌ایم. قالب‌های حرفه‌ای، پنل مدیریت ساده و جامع، دیده شدن در گوگل و…

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button